Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה-CLS פשוט זוועה,הרסו יצירת אומנות,שלא כמו בראבוס ששיפרו אותה יפיפו אותה וחיזקו אותה בהרבה יותר ממה שהיא הייתה.(רכב מדהים וחזק גם סטוק אין על זה וויכוח).

ה-M פשוט אדירה!!

את הקורולה קראתי במוטוקאר לפני הרבה מאוד זמן שאין מצב שהיא תגיע לארץ.

 

אני לא מאמין שהם המשיכו עם "מהיר ועצבני 3" פשוט בא לי לבכות שאני רואה שיש המשך.

האליז ספורט רייסר מדהימה(לא ש-111R לא יפה)אחרי דיאטה(למרות שזהו רכב דיי אנורקסי)היא מניבה ביצועים טובים יותר.

my sweet home

www.sharks.co.il

פורסם

הוצגה BMW Z4 M..

מנוע 3.3 ליטר, 343 כ"ס, 0-100 ב5 שניות, עושה בהילוך רביעי 80–120 תוך 5 שניות.

מהירות מירבית מוגבלת ל250 קמ"ש (כרגיל..)

 

2051025.002.1M.jpg

 

כמו כן, הוצגה גם מתיחת פנים לZ4 ה"סטנדרטית"...

 

 

עוד מידע (ותמונות) למי שמעוניין..

http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsid/2051025.002

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
הוצגה BMW Z4 M..

מנוע 3.3 ליטר, 343 כ"ס, 0-100 ב5 שניות, עושה בהילוך רביעי 80–120 תוך 5 שניות.

מהירות מירבית מוגבלת ל250 קמ"ש (כרגיל..)

 

 

 

כמו כן, הוצגה גם מתיחת פנים לZ4 ה"סטנדרטית"...

 

 

עוד מידע (ותמונות) למי שמעוניין..

http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsid/2051025.002

עוד תמונות בעמוד הקודם.

תדפדף כמה עמודים קודם לפני שאתה מעלה סקופ.

זה אפילו מופיע באתר אוטו

אייל

פורסם
עוד תמונות בעמוד הקודם.

תדפדף כמה עמודים קודם לפני שאתה מעלה סקופ.

זה אפילו מופיע באתר אוטו

תמיד נחמד לראות עוד תמונות..

וגם אתה העלת מספר לא קטן של פעמים תמונות שאני כבר העלתי (לפעמים אפילו באותו העמוד!) :wink:

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

חשבתי שזו NSX אבל זה נראה פשוט מדי..:\

 

אוי, אהובתי הZ4 עכשיו נעשתה קרבית..:) יאמ..!

 

 

הוצגה BMW Z4 M..

מנוע 3.3 ליטר, 343 כ"ס, 0-100 ב5 שניות, עושה בהילוך רביעי 80–120 תוך 5 שניות.

מהירות מירבית מוגבלת ל250 קמ"ש (כרגיל..)

 

קיבלה את המנוע של הM3?

 

 

והמפרט של הקורולה נשמע חמוד, אבל חבל שחוץ מהמדים (gauges)הבפנים נראה כמו קורולה רגילה..

 

 

אור.

פורסם

 

LeonHavkin

עברתי על כל העמודים האחרונים

אתה בחור מצחיק

תודה אני אקח את זה כמחמאה :-) .

ורק כדי להביר לך למה התכונתי:

תמונות שלי של הרולס רויס (תגובה מספר505 עמוד 34) ואותה התמונה אצלך (עמוד 35 תגובה מספר 517)

 

וקח תמונה שהעתקת מעצמך:

תמונות של הפרארי (עמוד 35 תגובות 515 ו-523).

 

לא היה לי כוח ללכת יותר אחורה..

 

 

 

**כל הנאמר הוא לצורך הוכחת הנאמר, ולא בכונה לריב (הכל ברוח טובה :-P )**

 

המשך יום נעים!

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

בוקר טוב,

 

 

Audi RS6.

תמונות ריגול. חסר לה פגוש אחורי :roll:

 

מנוע:

V10, המספק כ-600 כ"ס.

 

 

 

Lexus LF-A Spider.

תוצג בתערוכת דטרויט. תמונות ריגול.

 

מנוע:

5.0 V10, המספק כ-500 כ"ס.

lfa 1.jpg

lfa 2.jpg

lfa 3.jpg

rs6 1.jpg

rs6 2.jpg

rs6 3.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
בוקר טוב, בוקר טוב בהחלט..:)

 

 

Audi RS6.

תמונות ריגול. חסר לה פגוש אחורי :roll:הזוי..:?

 

מנוע:

V10, המספק כ-600 כ"ס. גררררר.. יאמ יאמ..:)

אחת שחורה, רצוי סטיישן..

 

 

אור.

פורסם

הלקסוס הזו פשוט יפיפיה,יש את האחוריים אולי המדהימים ביותר שיש בעולם הרכב(היא המיתחרה על האחוריים היפים ביותר עם ה-SL55AMG אצלי),רכב ממש יפה,אם הוא יהיה קל(בגרסה הסגורה),אז יהיו לו ביצועים מדהימים(בכל זאת 500 כ"ס).

my sweet home

www.sharks.co.il

פורסם
הלקסוס הזו פשוט יפיפיה,יש את האחוריים אולי המדהימים ביותר שיש בעולם הרכב(היא המיתחרה על האחוריים היפים ביותר עם ה-SL55AMG אצלי),רכב ממש יפה,אם הוא יהיה קל(בגרסה הסגורה),אז יהיו לו ביצועים מדהימים(בכל זאת 500 כ"ס).

attachment.php?attachmentid=44672

זה מדהים?

 

זאת אולי הלקסוס הכי מכוערת שראיתי...

אין לה שום מאפיין יפה! פרונט מגעיל וצדדית אנמית. מכוערת לטעמי.


×
×
  • תוכן חדש...