Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שצירפת כאן, כנראה הייתי בוחר ב Sava intensa hp2.

 

אבל במחיר לא רחוק מזה ניתן למצוא מחוץ לאוטו דיפו Kleber HP4, הם עדיפים.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שעתיים, vladclar כתב:

ממה שצירפת כאן, כנראה הייתי בוחר ב Sava intensa hp2.

 

אבל במחיר לא רחוק מזה ניתן למצוא מחוץ לאוטו דיפו Kleber HP4, הם עדיפים.

לא ראיתי קלבר במחיר דומה... תוכל בבקשה לשתף לינק?

פורסם

איזה קוד עומס ומהירות מהירות רשומים לך ברישיון הרכב ? 91/94?

H/V?

לינק לקלבר עם קוד H

https://tires4u.co.il/tire/21200/205-55r16-91h-dynaxer-hp4-dt1

 

עם קוד V

https://tires4u.co.il/tire/21095/205-55r16-91v-dynaxer-hp4-dt1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

תבדוק באתר "טייר קלאב" ואתר "אוטו טייר".

הרבה פעמים הם הרבה יותר זולים מאוטודיפו.

בדאנלופ לא כתבת דגם אז קשה לדעת אבל יש להם כמה דגמים שהם פח אשפה כמו ה Dunlop spfm800 
הייתי ממליץ על הפאלקן ZE310 אבל לאחרונה הגזימו עם המחיר שלו ולכן רכשתי Hankook K425
לפיג'ו 208 הידנית שלי והם אוחזים מעולה גם בכביש רטוב וגם בכביש יבש (נרכש מטייר קלאב). 

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
לפני 5 שעות, vladclar כתב:

איזה קוד עומס ומהירות מהירות רשומים לך ברישיון הרכב ? 91/94?

H/V?

לינק לקלבר עם קוד H

https://tires4u.co.il/tire/21200/205-55r16-91h-dynaxer-hp4-dt1

 

עם קוד V

https://tires4u.co.il/tire/21095/205-55r16-91v-dynaxer-hp4-dt1

תודה רבה !! מרגש אותי העזרה פה בפורום. באמת. הקוד אצלי הוא V. הדנלופ כבר לא המלאי באוטו דיפו. נשארו רק הסינים והמישלן

לפני 4 שעות, itamarg כתב:

תבדוק באתר "טייר קלאב" ואתר "אוטו טייר".

הרבה פעמים הם הרבה יותר זולים מאוטודיפו.

בדאנלופ לא כתבת דגם אז קשה לדעת אבל יש להם כמה דגמים שהם פח אשפה כמו ה Dunlop spfm800 
הייתי ממליץ על הפאלקן ZE310 אבל לאחרונה הגזימו עם המחיר שלו ולכן רכשתי Hankook K425
לפיג'ו 208 הידנית שלי והם אוחזים מעולה גם בכביש רטוב וגם בכביש יבש (נרכש מטייר קלאב). 

 

אחי אתה חצי נביא... ה  Dunlop spfm800 זה הדגם היחיד שנמכר לרכב שלי באוטו דיפו. ואני כמעט נפלתי. מזל ששאלתי פה. תודה רבה על ההצלה. מה העליות של רבעיית Hankook K425?

 

פורסם

האנקוק יותר יקרים מאשר קלבר.

אם יש לך כוונה לעלות את התקציב, אז כבר תקנה Goodyear EffiGrip Perfomance , שהם מקבילים למישלין פרימסי 4, רק פחות יקרים

https://itire.co.il/mobile/search.php?searchBy=tier&searchNow=1&width=205&height=55&koter=16

 

https://tires4u.co.il/tire/23536/205-55r16-91v--effigrip-perf

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שווה לבדוק אם חודש המלאי לפאלקן ZE310 במידה.

הוא מופיע ב-Tires4u החל ממחיר דומה לקלבר, וגם מופיע (מחדש?) באתר היבואן, אבל בעלות גבוהה יותר.

 

ספציפית לשאלת הנקוק, הם מופיעים תחת שמות אחרים (רשמיים לא פחות) באתרים השונים.

K425 מופיע גם כ-KinergyEco.

K435 שהחליף אותו כ-KinergyEco2.

הצמיגים הנ"ל אמורים להיות יותר ירוקים. יש עקרונית גם צמיגי פרימיום/נוחות מהדגמים הבאים:

K115 מופיע גם כ-Prime2 (השם המלא כולל גם Ventus).

K125 שהחליף אותו כ-Prime3.

עקרונית יש כבר גם K135/Prime4 אבל לא בטוח שמיובא לארץ.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...