Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

הגיע הזמן להחליף לרכב גדול יותר 

מתבלבט בין טיגואן / טיגואן אולספייס / קארוק.

תקציב של אזור 130-145K.

שנתון 21/22

אמינות , בטיחות על הכביש , פחות מוסכים

רוב נסיעות בינעירונית (אחת לשבועיים נסיעה ארוכה יותר)

צריכת דלק חשוב

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)

אם אין לכם צורך ביותר מ 5 מקומות, אני לא רואה היגיון ב All Space.

 

ל 5 נוסעים טיגואן רגיל עדיף ( מרווח יותר מאחורה ).

לטובת צריכת דלק העדפה לטיגואן מנוע 1.5.

לטובת הכוח מנוע 2.0.

אם אין לכם צורך להסיע 3 נוסעים מאחורה לעיתים קרובות, קארוק תהיה יותר זולה/ חדשה.

לטיגואן יתרון במרחב הפנים.

יש כמובן עיניין העיצוב - זאת כבר העדפה אישית.

ל4 נוסעים גם סיאט אטקה יהיה מעולה.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 9.9.2024 בשעה 13:25, vladclar כתב:

אם אין לכם צורך ביותר מ 5 מקומות, אני לא רואה היגיון ב All Space.

 

ל 5 נוסעים טיגואן רגיל עדיף ( מרווח יותר מאחורה ).

לטובת צריכת דלק העדפה לטיגואן מנוע 1.5.

לטובת הכוח מנוע 2.0.

אם אין לכם צורך להסיע 3 נוסעים מאחורה לעיתים קרובות, קארוק תהיה יותר זולה/ חדשה.

לטיגואן יתרון במרחב הפנים.

יש כמובן עיניין העיצוב - זאת כבר העדפה אישית.

ל4 נוסעים גם סיאט אטקה יהיה מעולה.

 

מבחינה אבזור/טכנולוגיה מה בינהם תהיה עדיפה?

 

פורסם
בתאריך 9.9.2024 בשעה 13:25, vladclar כתב:

אם אין לכם צורך ביותר מ 5 מקומות, אני לא רואה היגיון ב All Space.

 

ל 5 נוסעים טיגואן רגיל עדיף ( מרווח יותר מאחורה ).

לטובת צריכת דלק העדפה לטיגואן מנוע 1.5.

לטובת הכוח מנוע 2.0.

אם אין לכם צורך להסיע 3 נוסעים מאחורה לעיתים קרובות, קארוק תהיה יותר זולה/ חדשה.

לטיגואן יתרון במרחב הפנים.

יש כמובן עיניין העיצוב - זאת כבר העדפה אישית.

ל4 נוסעים גם סיאט אטקה יהיה מעולה.

 

טיגואן רגילה  לא יותר מרווחת מאחורה מטיגואן אולספייס  .. אם כבר אולייס יותר מרווח 

כיום אני  עם אולספייס  ולפני יהה לי טיגואן קומפורטליי פלוס 1500 שנת 2019

 

מנסיון האולספייס יוצר טובה מבחינת בידוד רעשים ויש בה יותר תוספות ופינוקים כמו קירור כיסאות חימום הגה ותאורת אוירה 32 צבעים שאין בטיגואן 

 

פורסם

אולספייס רק אם באמת צריך את המושבים הנוספים. לא רק כשיש מעל 5 נוסעים אלא גם אם יש ריבוי נסיעות עם 5 נוסעים.

מעבר לכך מיותרת לחלוטין. יותר משקל אומר פחות דלק, ביצועים ובלימה, התנהגות כביש פחות טובהו בלאי גבוה יותר (בלמים, צמיגים ומערכות הינע) ואתגר גדול יותר בחניה.

חלילה לא נגד האולספייס או חושב שמשהו פגום בה. פשוט היא לא פתרון יעיל אם לא משתמשים בערך הנוסף שלה.

 

הטיגואן בחירה טובה ואיכותית.

פורסם

ממש לא נכון …. הטיגואן אולספייס במיוחד בדגם 2 ליטר הנעה כפולה נוסעת יותר טוב מטיגואן 5 מקומות

 

היא גם יותר שקטה מבודדת ונעימה לנסיעה

ויותר מאובזרת

אבל כן אוכלת בערך 15 אחוז יותר דלק

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...