Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיג איכותי לi10


thema832

פוסטים מומלצים

אנחנו מדברים על המידה 175/65/14?

תחפש  Goodyear Effigrip Compact.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה קוד עומס רשום לך ברישיון ברכב? 82 או 86?

קוד מהירות Т או H?

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, cohen motor 377 כתב:

קונטיננטל

במידה של פותה"ש יש בעיקר אקו-קונטקט 6 - לא, לא ולא. יש גם כנראה אולטרה-קונטקט לגביו עוד אין ממש מספיק חוו"ד. 

 

לפני שעתיים, vladclar כתב:

תחפש  Goodyear Effigrip Compact

תאורטית יש גם פרפורמנס, אבל רק עם קודים 86T.

 

כתלות בענין המידה והקודים, יש גם קלבר HP4, הנקוק K435, פאלקן SN110 ועוד כמה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

175/65R14 82 T

 

כרגע נתנו לי הצעה או מישלין אנרגי סייבר או גודיייר אפישנט גריפ -  שניהם ב350 כולל מעמ והרכבה טריים.

 

מה עדיף לאורך זמן שיחזיק יחסוך ויהיה נוח.

 

תודה רבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישלין מתייבשים יותר מהר, יותר רועשים ופחות נוחים מאשר גודייר.

אבל ממה שראיתי, גודייר עם קוד עומס 86 בלבד, יהיו קשיחים.

אולי באמת כדאי Kleber HP4, שיהיה גם יותר זול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זכורה לי התייחסות לחשיבות ארץ הייצור במקרה של קלבר.

בהכללה, עד שנה מהייצור זה סביר. אבל אם אוחסן בתנאים נאותים במחסני היבואן, גם קצת יותר.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספר - קוד עומס (ליניארי).

אות - קוד מהירות (שים לב שלא מסודר ליניארי לפי א-ב לועזי).

הסבר לדוגמה.

 

לפי מה שרשמת, אצלך הקודים ברשיון הם הנמוכים ביותר האפשריים במידה הזו.

זה אומר שאתה יכול עקרונית להתקין צמיגים בעלי קוד מהירות גבוה יותר (ובתנאי שאם מדובר בזוג, הוא יותקן מאחור) ו/או צמיגים בעלי קוד עומס גבוה יותר (ובתנאי שכל ארבעת הצמיגים יהיו כאלו). יש יתרונות וחסרונות לכאן ולכאן.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין טעם להתקין צמיגים עם נתוני עומס ומהירות גבוהים מנתוני היצרן. כל שתקבל היא ירידה בנוחות הנסיעה. אשר למותג, נראה כי הבחירה בקלבר HP4 בהחלט עושה שכל. צמיג עם נתוני מבחן עדיפים על צמיגים יקרים בהרבה, לרבות כאלו של חברת האם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...