Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה לא הבנת?

אם כבר סוללים חוטים לבד ,אז כדאי להריץ עוד rca (אפילו זול) ,עוד 2 כבלי רמקול איכותיים

כי אם הבחור ישתדרג בקומפוננט או רדיו-דיסק חדש

הכל יהיה מוכן באוטו .

א-ב-ל

הבחור יריץ כבל rca אחד (במקום שניים ,כי למה לעבוד פעם אחת אם אפשר פעמיים)

את הכבל rca הוא יריץ ביחד עם הכבל מתח 8ga (כמו שmikmik אמר לו)

"{אין סיבה(אמיתית) להריץ את הכבלים בשני נתיבים נפרדים, תסלול את שניהם באותו הנתיב ברכב.

}"

עוד יומיים הוא יריץ שירשור חדש על "רעשי מנוע" .

ZZR

פורסם

מידן, אם אין לך ידע בנוגע לרעשי אלטרנטור, או יללת אלטרנטור, רצוי שלא תערער על דברייהם של אחרים שיש להם ידע בנושא.

 

לגבי ההמלצות שלך לעתיד, אולי תגיד לו לסלול גם כבלים אופטיים, במידה ומחר הוא יביא גם סרראונד לרכב ?

אולי גם יעשה סלילה של נתיב מים, מהפרונט לאחורה ...אולי באחד הימים הוא ירצה מפל מים ברכב ?

למה לעבוד פעמיים אם אפשר בפעם אחת להרכיב הרבה דברים שאני לא אצטרך לעולם ?

 

ולמה אתה ממליץ לו על כבלים פשוטים של RCA ? את כניראה לא יודע מה תפקידים ברכב, אני ממליץ לך לעבור על הFAQ של הפורום לפני שאתה נותן המלצות שכאלה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני ממליץ לך לפתוח חנות שתוכל להעביר את הכבל מתח עם ה-rca !

אתה מתבזבז בפורום ,תוכל פשוט לייצר בעיות של alternator ואח"כ לפתור אותם.

אני בטוח שאתה יושב בבית ומדמיין כל מיני דברים שחלקם אפילו עובדים....

ZZR

פורסם

מידן שלום

 

עדיין לא הוכיחו קשר ישיר בין סלילת כבל מתח עם כבל סיגנל לרעשי אלטרנטור במערכת.

אז אל תצא מנקודת הנחה זו - כי אין מה להניח מזה כלום.

נכון - ממליצים לא לנהוג כך, וגם אני לא נוהג כך, אבל בסך הכל זו בחירה שלנו/של המתקין,

ושוב, עדיין לא מצאו קשר ישיר.

כרגע המרכיב המכריע הנפוץ הוא כבל RCA לא תקין/פגום/לא "איכותי" וכו'...

פורסם

מידן, אז אולי במקום דיבורים, תתחיל באמת לעסוק במעשים.

אני בעבר הצעתי 500 שקלים חדשים לבחור שיביא לי -לשמוע- מערכת עם רעש אלטרנטור כתוצאה מקירבת כבל המתח לכבל הסיגנל.

 

בהצלחה!

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
מידן, אז אולי במקום דיבורים, תתחיל באמת לעסוק במעשים.

אני בעבר הצעתי 500 שקלים חדשים לבחור שיביא לי -לשמוע- מערכת עם רעש אלטרנטור כתוצאה מקירבת כבל המתח לכבל הסיגנל.

 

בהצלחה!

אם הייתי יכול, הייתי הופך את זה לתביעה יצוגית נגדך ע"י משתמשי הפורום.

ג'ניה אם אתה לא מאמין אז אולי תעביר במערכות הבאות את הכבלים ביחד.

ותספר לנו על רשמיך. אני בטוח שיהיה מעניין.

אני אביא למפגש הבא שתי מכוניות לפחות שתוכל לראות (או לשמוע) מערכת עם רעש אלטרנטור כתוצאה מקירבת כבל המתח לכבל הסיגנל.

mikmik -תכין 500 ש"ח הנה אני בא!

(וחוץ מזה בתור אחד שאוהב לקרוא manual-ים של מגברים האם אף פעם לא נתקלת

באזהרה לגבי קירבת signal למתח?

מי שרוצה להתערב ומאמין בשטויות שחבורת mikmik מפזרת מוזמן

להעביר RCA עם 8ga אני מבטיח שבחלק גדול יהיו רעשים בהתקנה.

אני אצא מרוצה כשאראה אתכם מזיעים ומעבירים שוב את הכבלים...lol

ן-mikmik אני מעלה את ההתערבות (לא בכסף)

מי שמפסיד משנה שם משתמש ל-"טיפש אבל אופטימי"

נראה לי שזה יכאב לך יותר מעוד כמה k של nis .

בברכה.

ZZR

פורסם

מידן, יש לי רעיון טוב יותר.

לפני שתעשה מעצמך צחוק לפני כל הנוכחים במפגש, ולפני שאתה מתנפח כאילו יש משהו משהו מתחת, (ובאמת שאין).

 

אני מציע לך לערוך קצת חיפושים בנושא, מעבר לMANUAL של מגברים שכניראה נכתבו על ידי אחת הפקידות של החברה.

 

בכל אופן, אם אני שמתי 500 שקל על השולחן, כשאני מוכיח לך את טעותך ... כמה אתה שם על השולחן ?

(אם כבר פותחים את הפה, לפחות נפתח גם את הכיס על המילה שלנו... הלא כך ?)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תראה בגלל משהו שהוא שמע, לא למד אפילו, הוא יעשה ממנו צחוק המידן הזה...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

כולם התעוררו פתאום... כל ה"רוצים להיות" למיניהם...

קדימה - נראה אותכם מתערבים, ומקיימים את הבטחתכם.

פורסם

פשש.. אני מבין שהרבה אנשים פה מוכנים לשים כסף על המילה שלהם.

מדהים .. יש לי רעיון .. אני אפתח תרד במיוחד לשם כך ...(לי אסור לעשות קצת כסף ? רק לריצרד מותר ?!)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
פשש.. אני מבין שהרבה אנשים פה מוכנים לשים כסף על המילה שלהם.

מדהים .. יש לי רעיון .. אני אפתח תרד במיוחד לשם כך ...(לי אסור לעשות קצת כסף ? רק לריצרד מותר ?!)

תפתח שי - ותעשה דוגמא לכולם, כי מאז פעם שעברה, הגיעו עוד כמה שחושבים שהם ממציאים

גדולים בתחום הזה...

פורסם

טוב, אני שמח שהשתלטתם לי על הת'רד...

בכל מקרה, המגבר הותקן(במשך שעות ארוכות), חובר גם סאב זמני, וגם זוג 6*9 זמניים(גירעון תקציבי).

הסאונד נשמע איכותי(נראה מה יהיה כשהאלמנטים יהיו קצת יותר איכותיים), ונראה מה הלאה(יש עוד לכוון אותו).

 

קיט התקנה קניתי באוטו דיפו,עם כבל 8 גייג', כבל RCA וכל השמעטס הנלווים, פלוס שני מפצלי Y(נקבה לשני זכרים).

אחלה בחלה!

תודה על הייעוץ.

×
×
  • תוכן חדש...