Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס 12' רעידות בתחילת נסיעה


מעבר לפיתרון נפתר ע"י tamir3000,

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

החלפתי לפני חודש וחצי סט קלאצ'ים ומזלגות כולל שמן גיר חדש לפוקוס שלי, משום מה עדיין יש רעידות קלות בתחילת נסיעה רק כאשר הרכב ממש חם ז"א אחרי נסיעה ממושכת בתוך העיר בלבד. בבין עירוני לא קורה וגם לא בנסיעות של עד חצי שעה בעיר. רק כשהוא חם בעיר ואז צריך לצאת מהמקום מאוד מאוד לאט עד הילוך שני בשביל שזה לא יקרה וזה קצת מבאס, 

כמעט בטוח ששמו לי קיט תחליפי בגלל המחיר הזול 5000 בערך יש איזה פיתרון לזה? אם אעשה במוסך מורשה יבואן זה יעלם? רוצה להחזיק את הרכב לתקופה והוא באמת אמין לא עשה לי שום בעיות וגם בעבודה יש אותו לאנשים והם אפילו די מזניחים והרכב נשאר סוס מבחינת שאר המכלולים רק הגיר די עכב אכילס יש פיתרון? לאנשים אחרים שאני מכיר אין להם את זה כי הם החליפו בחברה, בחברה יתנו לזה מענה שיספיק לי לכמה עשרות קמ עד שאמכור?

עריכה אחרונה על ידי Dav67
פורסם (נערך)

המצמדים מיוצרים ע"י LUK גם ה"מקורי" וגם החליפי ההבדל רק בקופסא והמחיר.

הרעידות יכולת להיגרם כתוצאה מחופש מוגבר בגלגל תנופה או התקנה לא נכונה של גלגל התנופה לבין המצמדים, יש סימון ייחודי בין גלגל התנופה למצמדים בפורד.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • פיתרון
פורסם

זה קורה אצל כולם כשהרכב חם. 

גם אצלנו אמרו בחברה שהחליפו מצמדים אבל התופעה חזרה לאחר מספר שבועות. 

למצמד קר יש יכולת הצמדה גבוהה יותר מאשר מצמד חם, אך אני מניח שבתוכנת הגיר אין מצבי הצמדה של קר וחם.

אם הגיר מכויל על מרווח מצמדים קבוע, אז כשהרכב מתחמם המצמד מחליק קצת בהחלפת ההילוכים( בעיקר בין הילוך ראשון להילוך שני ). 

פתרונות שקצת משפרים את החוויה:

1. נתק את המצבר לכמה דקות, הגיר יבצע איפוס וכיול עצמי לאחר החיבור. 

2. סגל לעצמך סגנון נהיגה מותאם. 

אני לדוגמה סיגלתי סגנון נהיגה, כשאני מקל את הרגל מהגז בהחלפת ההילוכים בין ראשון לשני. 

לומדים לחיות עם החיסרון הקל הזה כי בסה'כ הרכב בסדר גמור. 

במיוחד במחיר המצחיק שלו. 

 

פורסם
בתאריך 18.8.2024 בשעה 21:57, ba323f כתב:

המצמדים מיוצרים ע"י LUK גם ה"מקורי" וגם החליפי ההבדל רק בקופסא והמחיר.

הרעידות יכולת להיגרם כתוצאה מחופש מוגבר בגלגל תנופה או התקנה לא נכונה של גלגל התנופה לבין המצמדים, יש סימון ייחודי בין גלגל התנופה למצמדים בפורד.

הבנתי שאין גלגל תנופה בגיר הזה ממכונאי שהתעסק עם הגיר לא מעט 

בתאריך 19.8.2024 בשעה 05:16, tamir3000 כתב:

זה קורה אצל כולם כשהרכב חם. 

גם אצלנו אמרו בחברה שהחליפו מצמדים אבל התופעה חזרה לאחר מספר שבועות. 

למצמד קר יש יכולת הצמדה גבוהה יותר מאשר מצמד חם, אך אני מניח שבתוכנת הגיר אין מצבי הצמדה של קר וחם.

אם הגיר מכויל על מרווח מצמדים קבוע, אז כשהרכב מתחמם המצמד מחליק קצת בהחלפת ההילוכים( בעיקר בין הילוך ראשון להילוך שני ). 

פתרונות שקצת משפרים את החוויה:

1. נתק את המצבר לכמה דקות, הגיר יבצע איפוס וכיול עצמי לאחר החיבור. 

2. סגל לעצמך סגנון נהיגה מותאם. 

אני לדוגמה סיגלתי סגנון נהיגה, כשאני מקל את הרגל מהגז בהחלפת ההילוכים בין ראשון לשני. 

לומדים לחיות עם החיסרון הקל הזה כי בסה'כ הרכב בסדר גמור. 

במיוחד במחיר המצחיק שלו. 

 

ראיתי בחול שהצליחו לטפל ברעידות האלה עם טיונר שעשה איזה טיון לתוכנה של הגיר מניח שבארץ לא הגיעו לזה וגם לא יגיעו כי לאף אחד לא אכפת בגלל המחיר הזול אבל כן הסגנון נהיגה שאתה הצעת בהחלט עוזר אבל לפעמים זה בא על ידי ביטוי שאתה יוצא כמו צב מהרמזור ואני רגיל לרכבים פלנטריים שזריזים מהמקום אז קצת לא נעים 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...