Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הילד בן 22, נסע בשנים האחרונות על קליאו 1.2 (2012) ידנית, שנפחה לאחרונה את נשמתה ב 200 ומשהו אלף ק"מ קשים.

 

הוא רוצה לעלות מדרגה אחת בגודל, בעיקר צריך תא מטען גדול יותר. מעדיף ידנית. הוא נוסע די הרבה, גם בעיר וגם בינעירוני, אז צריכת דלק גם פקטור. עדיף שיהיה גם נעים לנהיגה, את הקליאו הוא אהב.

תקציב 20 אלף.

 

מה מומלץ?

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

דאצ'יה לוגאן או סנדרו דיזל ידנית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 18 שעות, Arik TG כתב:

הילד בן 22, נסע בשנים האחרונות על קליאו 1.2 (2012) ידנית, שנפחה לאחרונה את נשמתה ב 200 ומשהו אלף ק"מ קשים.

 

הוא רוצה לעלות מדרגה אחת בגודל, בעיקר צריך תא מטען גדול יותר. מעדיף ידנית. הוא נוסע די הרבה, גם בעיר וגם בינעירוני, אז צריכת דלק גם פקטור. עדיף שיהיה גם נעים לנהיגה, את הקליאו הוא אהב.

תקציב 20 אלף.

 

מה מומלץ?

 

לדעתי מומלץ לו לוותר על הרצון לעלות מדרגה בגודל.

 

20,000 לרכב שייסע הרבה זה תקציב אפשרי אבל מצומצם. הייתי מסתפק ברכב אמין ולא יקר לתחזוקה. המצאי לא מרשים וחבל לצמצם אותו יותר ולא להתספק בסופר מיני. יש יותר מאלו באופן כלל. ויותר ידניות.

 

ידני משפר את האמינות. אבל קשה למצוא. ובדכ לא חוסך כסף ברכישה (הקושי במכירת רכב ישן ידני זה מיתוס שמטופח על ידי מי שמעולם לא עשה זאת.... יש ביקוש נמוך לידני. אבל ההיצע אפסי...)

 

הדברים גם קשורים לכך שהרכב הנוכחי מושבת סופית וכנראה אין שפע של זמן למצוא משהו חלופי.

אני מכרתי ב 22,000 לא מזמן סיוויק 2012 200,000 ק"מ ידנית. זה יכול היה להתאים. אבל אין הרבה כאלו.

פורסם

פאביה 1.4 ידנית.

טיפה יותר גדולה מהקליאו,

יותר מרווחת ובעלת תא מטען ראוי (יחסית)..

אמינות מעולה, מזגן מקפיא, כוח מספק+, יציבות טובה מאוד. צריכת דלק טובה 13 קמ/ל ±.

נוחות סבירה, עידון בינוני.

עדיף אחרי מתיחת פנים (2012 ומעלה).

 

  • רעיון טוב! 1

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם (נערך)

אני נוהג על רנו מגאן קופה ידנית.

יש לה את היתרונות והחסרונות שלה.

אבל נשמעת כמו התקדמות הגיונית מרנו קליאו ידנית כאשר מחפשים רכב דומה אך מרווח יותר.

 

עריכה: צריכת דלק לא מצטיינת לטעמי. (אני מתדלק אותה ב98 אז בכלל). מאמין שלסיוויק אם יכנס לך בתקציב צריכת דלק עדיפה.

עריכה אחרונה על ידי Nico62
פורסם
לפני 17 שעות, Nico62 כתב:

אני נוהג על רנו מגאן קופה ידנית.

יש לה את היתרונות והחסרונות שלה.

אבל נשמעת כמו התקדמות הגיונית מרנו קליאו ידנית כאשר מחפשים רכב דומה אך מרווח יותר.

 

עריכה: צריכת דלק לא מצטיינת לטעמי. (אני מתדלק אותה ב98 אז בכלל). מאמין שלסיוויק אם יכנס לך בתקציב צריכת דלק עדיפה.

ראיתי עכשיו מגאן קופה ידנית.

האוטו קצת רעד בסרק, ובהתנעה היה צריך חצי שניה יותר ממה שציפיתי. בעייתי?

 

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם (נערך)
לפני 22 שעות, BoazB11 כתב:

מאיזו סיבה?

אנערף, הבעלים של הרכב לפניי אמר לי שככה הוא עשה בעצמו.

וגם אני כשקניתי הרגשתי שהרכב מרגיש טוב יותר עם 98 מאשר 95. מעדיף לקבל שקט מהרכב מאשר לחסוך לעצמי חצי שקל לליטר.

לפני 11 שעות, Arik TG כתב:

ראיתי עכשיו מגאן קופה ידנית.

האוטו קצת רעד בסרק, ובהתנעה היה צריך חצי שניה יותר ממה שציפיתי. בעייתי?

 

רעידות בסרק בהתחלה ייתכן וזה נפוץ בדגם… אבל למה הכוונה בהתנעה היה צריך חצי שניה יותר משציפית? לסקרנות, איזה נתונים יש לרנו שראית?

עריכה אחרונה על ידי Nico62
פורסם
בתאריך 11.2.2024 בשעה 05:44, Nico62 כתב:

רעידות בסרק בהתחלה ייתכן וזה נפוץ בדגם… אבל למה הכוונה בהתנעה היה צריך חצי שניה יותר משציפית? לסקרנות, איזה נתונים יש לרנו שראית?

האוטו לא היה קר, ביקשתי שיכבה ויניע, ובהתנעה היו כמה סיבובים יתרים למנוע לטעמי עד שתפס.

 

בשנתונים שאנחנו מחפשים 2014-17 הבנתי גם שה 0.9 טורבו של רנו פחות בעייתי מה 1.2 טורבו. נכון?

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

הפאביה

בתאריך 9.2.2024 בשעה 23:15, LEGACY 1.8 כתב:

פאביה 1.4 ידנית.

טיפה יותר גדולה מהקליאו,

יותר מרווחת ובעלת תא מטען ראוי (יחסית)..

אמינות מעולה, מזגן מקפיא, כוח מספק+, יציבות טובה מאוד. צריכת דלק טובה 13 קמ/ל ±.

נוחות סבירה, עידון בינוני.

עדיף אחרי מתיחת פנים (2012 ומעלה).

 

הפאביה נראית קטנה מדי.

איך הראפיד? ראפיד ספייס?

לא ראיתי שיש ידניות. האוטומט אמין?

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

ראפיד וספייס יוצרו רק עם מנועי tsi ו dsg.

הפאביה קטנה ביחס לראפיד - אבל גדולה ומרווחת ביחס לרכב סופר מיני.

מנוע 1.4 cggb נחשב לאחר האמינים במידה וטופל כראוי - לכן הצעתי אותה.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

* נמכרו בארץ, בחול בטוח היו גרסאות ידניות.

ראפיד נמכרה בשנים הראשונות שלה עם תיבה ידנית ( מנוע 1.2 טורבו בנזין או 1.6 טורבו דיזל) אבל הן לא נפוצות והרוב כנראה היו מוניות.

הספייסבק שווקה רק עם תיבה אוטומטית.

×
×
  • תוכן חדש...