Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לנו במישפחה מאזדה לאנטיס מודל 2004 ולא יש 6 יציאות לרמקולים, אבל מה שכן רק ה2 הקידמיים וה2 האחרויים עובדים (אני חושב שבחורים שיש לרמקולים בדלתות האחוריות בכלל אין רמקול, וזאת סתם יציאה...)

רציתי לשאול, האם כדאי להכניס לשם רמקולים?

ואם כבר אני מתחיל עם כל הסיפור הזה, אז האם כדאי לי גם להחליף את כל שאר הרמקולים שייש ברגב (אין לי מושג איזה רמקולים יש שם, קיבלנו אותם מובניים עם הרכב...)

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

צחי צודק אם יש לך כסף ותרצה להחליף את הרמקולים שלך

לרמקולים יותר איכותיים יותר חזקים אז בכיף ואפילו עדיף..

אבל אם אתה נהנה ומה שיש לך עכשיו באוטו מספיק לך ומספק אותך

אז תשאיר ככה...

פורסם

לפעמים גם הרמקולים סטוק אשר מגיעים עם הרכבים בשנים האילו דוקא די נחמדים ויתנו אותה תמורה כמו של רמקול באיזור ה200-300 . אבל אם כבר החלטת ללכת צעד קדימה ולשדרג את הרמקולים באוטו לדעתי במצב שכזה עלייך לשקול בנוסף שימוש במגבר חיצוני . כל רמקול ישמע טוב יותר ופתוח יותר בחיבור להגברה חיצונית יעילה יותר מהגברת אשר נימצאת בHU הסטנדרטי שלך..

 

בהצלחה

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אז אם אני מעוניין קודם כל שיהיה לי 6 רמקולים ברכב והתקציב שלי הוא 1000 -1500 שקל מה הייתם ממליצים לי?

 

ובמחיר הזה אני יכול גם לקנות מגבר או שאני צריך להוסיף עוד סכום נכבד?

 

או כמובן אם אתם חושבים שאני יכול להשאר עם ה4 רמקולים שיש לי ולהוסיף עוד 2 ומגבר?

כלומר מה אתם חושבים שיהיה הכי טוב בשבילי?

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

ה-hu שיש לך הוא גם מקורי שבא עם הרכב?

 

אם כן צריך לבדוק אם יש לו יציאות להגברה חיצונית,אם כן סבבה אם לא....

אז תצטרך להחליף גם אותו

פורסם
ה-hu שיש לך הוא גם מקורי שבא עם הרכב?

 

אם כן צריך לבדוק אם יש לו יציאות להגברה חיצונית,אם כן סבבה אם לא....

אז תצטרך להחליף גם אותו

 

הייתי עונה לך, אך לצערי אין לי שמץ של מושג מה זה hu

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

HU זה הקיצור לרדיו דיסק head unit...

בכל מקרה, אני לא רואה סיבה להתקין עוד זוג רמקולים בדלתות מאוחר, הרי גם כך שום HU לא ממש

יאפשר לך, כי המקסימום לחיבור זה 4 רמקולים (2 זוגות)

ובאותו הקשר - אין צורך ליותר מ 4 רמקולים גם כך, כי הרי 2 מספיקים לסטריאו, וה 2 שמוסיפים

בדרך כלל מאחור זה רק עבור אלו שיושבים מאחור... וכמה כאלו יש בכל נסיעה...?

×
×
  • תוכן חדש...