Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ותודה על התשובות 

מעוניין בקניית קיה ספורטז פרימיום 1.6T  טורבו   שנת 23/24  ( אפס קילומטרז)

דפדוף באינטרנט ושיחה עם מספר אנשים , ראיתי המון אזהרות לגבי דגם ה 1.6T של קיה.

מציינים בעיית גיר ובעיית מנוע , אשמח לקבל תשובות מאנשי מקצוע ולקוחות שיש להם את הדגם החדש  

האם הטענות מוצדקות ? יש חשש?  

אופציה ב שלי היא טוסון 1.6T  , (פחות התחברתי) , האם בטוח יותר ?? 

תודה רבה 

פורסם

קיה ויונדאי הן 2 חברות הנמצאות בבעלות של קבוצת יונדאי-קיה.

אם עדיין לא הבנת את הרמז העבה, אז הבעיות שיש בקיה קיימות בעקרון גם ביונדאי. הם משתמשים באותו מנוע 1.6T הנקרא GAMMA (לא זיהיתי שינוי במנוע של הספורטאז' החדשה). מנוע עמוס בבעיות ועקב כך הוגשה כנגד היבואנים בארץ תביעה ייצוגית (אינני יודע כיצד התביעה מתקדמת/ מה עלה בגורלה).

לגבי גיר - גיר DCT. אינני מכיר בעיה ספציפית הרלוונטית רק לגירים ביונדאי/ קיה (בסופו של דבר הם קונים את הגיר מיצרנית גירים. הם לא מפתחים אותו בעצמם).  יש בעיות באופן כללי עם משפחת גירים מסוג קלאץ' כפול/ DCT (מתחממים בעליות עד כדי צורך בעצירת הרכב וכו').

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 2.12.2023 בשעה 09:45, guya72 כתב:

קיה ויונדאי הן 2 חברות הנמצאות בבעלות של קבוצת יונדאי-קיה.

אם עדיין לא הבנת את הרמז העבה, אז הבעיות שיש בקיה קיימות בעקרון גם ביונדאי. הם משתמשים באותו מנוע 1.6T הנקרא GAMMA (לא זיהיתי שינוי במנוע של הספורטאז' החדשה). מנוע עמוס בבעיות ועקב כך הוגשה כנגד היבואנים בארץ תביעה ייצוגית (אינני יודע כיצד התביעה מתקדמת/ מה עלה בגורלה).

לגבי גיר - גיר DCT. אינני מכיר בעיה ספציפית הרלוונטית רק לגירים ביונדאי/ קיה (בסופו של דבר הם קונים את הגיר מיצרנית גירים. הם לא מפתחים אותו בעצמם).  יש בעיות באופן כללי עם משפחת גירים מסוג קלאץ' כפול/ DCT (מתחממים בעליות עד כדי צורך בעצירת הרכב וכו').

איזה בעיות יש במנוע הזה ובאיזה רכבים שעשו תביעה ייצוגית ?

×
×
  • תוכן חדש...