Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית קיה ספורטז 1.6T חדש שנת 23


Nadeem Habashi

פוסטים מומלצים

שלום לכולם ותודה על התשובות 

מעוניין בקניית קיה ספורטז פרימיום 1.6T  טורבו   שנת 23/24  ( אפס קילומטרז)

דפדוף באינטרנט ושיחה עם מספר אנשים , ראיתי המון אזהרות לגבי דגם ה 1.6T של קיה.

מציינים בעיית גיר ובעיית מנוע , אשמח לקבל תשובות מאנשי מקצוע ולקוחות שיש להם את הדגם החדש  

האם הטענות מוצדקות ? יש חשש?  

אופציה ב שלי היא טוסון 1.6T  , (פחות התחברתי) , האם בטוח יותר ?? 

תודה רבה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה ויונדאי הן 2 חברות הנמצאות בבעלות של קבוצת יונדאי-קיה.

אם עדיין לא הבנת את הרמז העבה, אז הבעיות שיש בקיה קיימות בעקרון גם ביונדאי. הם משתמשים באותו מנוע 1.6T הנקרא GAMMA (לא זיהיתי שינוי במנוע של הספורטאז' החדשה). מנוע עמוס בבעיות ועקב כך הוגשה כנגד היבואנים בארץ תביעה ייצוגית (אינני יודע כיצד התביעה מתקדמת/ מה עלה בגורלה).

לגבי גיר - גיר DCT. אינני מכיר בעיה ספציפית הרלוונטית רק לגירים ביונדאי/ קיה (בסופו של דבר הם קונים את הגיר מיצרנית גירים. הם לא מפתחים אותו בעצמם).  יש בעיות באופן כללי עם משפחת גירים מסוג קלאץ' כפול/ DCT (מתחממים בעליות עד כדי צורך בעצירת הרכב וכו').

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 2.12.2023 בשעה 09:45, guya72 כתב:

קיה ויונדאי הן 2 חברות הנמצאות בבעלות של קבוצת יונדאי-קיה.

אם עדיין לא הבנת את הרמז העבה, אז הבעיות שיש בקיה קיימות בעקרון גם ביונדאי. הם משתמשים באותו מנוע 1.6T הנקרא GAMMA (לא זיהיתי שינוי במנוע של הספורטאז' החדשה). מנוע עמוס בבעיות ועקב כך הוגשה כנגד היבואנים בארץ תביעה ייצוגית (אינני יודע כיצד התביעה מתקדמת/ מה עלה בגורלה).

לגבי גיר - גיר DCT. אינני מכיר בעיה ספציפית הרלוונטית רק לגירים ביונדאי/ קיה (בסופו של דבר הם קונים את הגיר מיצרנית גירים. הם לא מפתחים אותו בעצמם).  יש בעיות באופן כללי עם משפחת גירים מסוג קלאץ' כפול/ DCT (מתחממים בעליות עד כדי צורך בעצירת הרכב וכו').

איזה בעיות יש במנוע הזה ובאיזה רכבים שעשו תביעה ייצוגית ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...