Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מניח שאם התחלפות השנה הלועזית המחירים ירדו לאזור ה50 אלף עבור  קיה טורבו . ואני אצטרף לקנות

אותה מאיזה מחברת ליסינג /טרייד עם קמ גבוהה לשנתון 

אז חשבתי לרדת בשנתונים כדי להתאים לתקציב…

אבל אפס למאה 13 שניות של קיה ריו 1.4 

)2016-2018) גרם לי לטעות מה יחזיר לי את ה3 שניות שחסרות לי בעקיפה בזמן שאני מהמר על חיי בעקיפת 2 משאיות בכביש הערבה כשאני בעליה בלי לדעת 

מה מחכה לי בצד השני … ואז תעלה לי המחשבה 

כמה הטורבו נחוץ לי ברגעים אללו  .

 

ואז ראיתי את הפאביה והבנתי שהמעצב לקח את המילה פאביה 

מהמילה פוביה . כי יש משהו קר וריבועי באוטו 

תחושה של מהנדס הונגרי נטול חוש עיצובי 

ואז מוחי הקטן צייץ מילים קטנות וחסרות משמעות 

״אמינות מחיר והשניות האבודות בעקיפה בכביש הערבה״  אז אני אוותר על היופי שאין בפאביה 

ואנסה להתנחם במהירות , סחירות וכו 

 

שאלה היא אפס למה כמה עושה הקוביה ההונגרית ?

(שנתון 2016 2018) ועד כמה היא סחירה ? 

תודה 

 

החלק הטוב בקיה טורבו היא לא תאבד הרבה ערך אחרי 3-4 שנים לדעתי 

פורסם

אני לא יודע כמה בפועל היא עושה, אבל מבחינת ביצועים זאת מאוד מורגש לעומת מנוע 1.4 של הקיה.

שים לב שהגיר הרובוטי לא שיא האמינות, בין אם זה מצמד או מכטרוניק שיכולים להתקלקל.

לריו יש יתרון של מרווח מאחור, ומערכות בטיחות.

פאביה כדאי לחפש ברמת אבזור סטייל ולא אמביישן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פאביה אמנם לא מלכת היופי, אבל הריו כן יפה בעיניך?! כנראה שעל טעם וריח...

אני עם לאון 1.4 ותמיד יש כוח לעקיפות, גם בעליות בהרכב מלא.

בלי קשר שמדובר ברכב איכותי נוח הרבה יותר מהריו

פורסם
Just now, aviaviavi כתב:

פאביה אמנם לא מלכת היופי, אבל הריו כן יפה בעיניך?! כנראה שעל טעם וריח...

אני עם לאון 1.4 ותמיד יש כוח לעקיפות, גם בעליות בהרכב מלא.

בלי קשר שמדובר ברכב איכותי נוח הרבה יותר מהריו

הריו גם לא משהו אבל אהבתי את החיפוי התפור על ההגה והתוספת אלמוניום בהגה . אבל הסקודה יאקס לטעם שלי הונדה סיוון אותו נאה בעיני ופגו 208 החדשים אבל מעל התקציב …  המחלות של הפגו יוצרות הרתעה 

פורסם

לריו מיד פרטית יש אחריות מורחבת ל 7 שנים או עד 150 אלף ק"מ על חטיבת הינע (מנוע וגיר). אני מקווה מאוד שהאחריות המורחבת כוללת מצמדים. בחוברת רשום "תיבת הילוכים וכל חלקיה הפנימיים", ללא התייחסות מפורשת לעניין המצמדים.

 

 

יד פרטית הכוונה רכב שהיד הראשונה שלו היה בן אדם פרטי, לא חברת ליסינג/השכרה. 

 

 

ובוא, סקודה זה יצרן צ'כי בבעלות פולקסווגן. 

 

מה הקשר להונגריה...

 

 

פורסם
לפני כשעה, Buki כתב:

לריו מיד פרטית יש אחריות מורחבת ל 7 שנים או עד 150 אלף ק"מ על חטיבת הינע (מנוע וגיר). אני מקווה מאוד שהאחריות המורחבת כוללת מצמדים. בחוברת רשום "תיבת הילוכים וכל חלקיה הפנימיים", ללא התייחסות מפורשת לעניין המצמדים.

 

 

יד פרטית הכוונה רכב שהיד הראשונה שלו היה בן אדם פרטי, לא חברת ליסינג/השכרה. 

 

 

ובוא, סקודה זה יצרן צ'כי בבעלות פולקסווגן. 

 

מה הקשר להונגריה...

היא נראת קובייתית בעיצוב לטעמי … אז חשבתי על קוביה הונגרית כהשראה לזויות 😂 בכל אופן זה לא מה שגרם לי לרדת ממנה המהירות אפס ל100 בדגמי 2017-2016 עם הריו אני אנתח את התקציב ראיתי גם איבזיות לא רעות אבל נראה לי שהריו יותר מרווחת מבפנים. עניין המהירות משאיר גם 208 בתמונה אם אני אצליח למצוא כזאת קמ נמוך ולבדוק את מצב המנוע ורצועת הטיימינג  שהיא עיקר המחלה 

פורסם

הדור האחרון של האיביזה שהגיע ב 2017 גם די מרווח מאחור בניגוד לקודמו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...