Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סחתין.   שיהיה בהצלחה.

סע בדרכים פתלתלות.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם

מנסיון (רכב דומה) - יש הבדלים (לא משמעותיים אמנם) בין מחירי טיפולים גם במורשים של אותו יבואן (יונדאי, במקרה זה. וכן, ראיתי שסגרת על סדרת טיפולים, זה גם מה שהציעו לי וסרבתי) אז שווה לבדוק.

כ"כ, "מחלה" של המוסכים המורשים שם, זה (מנסיון, ולא רק באחד מהם) זה למלא עודף (דיי רציני) של שמן מנוע - אז שים בבקשה לב.

alfa 156 2.5.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 10.3.2023 בשעה 09:35, pasat04 כתב:

זה בד"כ ה-WD40 שהם משפריצים על חלקי הפלסטיק בתא המנוע, כדי שיבריקו.

אני עובד עם מוסך יבואן שלא גובה על זה כסף

בתאריך 14.3.2023 בשעה 09:53, חולגי כתב:

מנסיון (רכב דומה) - יש הבדלים (לא משמעותיים אמנם) בין מחירי טיפולים גם במורשים של אותו יבואן (יונדאי, במקרה זה. וכן, ראיתי שסגרת על סדרת טיפולים, זה גם מה שהציעו לי וסרבתי) אז שווה לבדוק.

כ"כ, "מחלה" של המוסכים המורשים שם, זה (מנסיון, ולא רק באחד מהם) זה למלא עודף (דיי רציני) של שמן מנוע - אז שים בבקשה לב.

בהוראות יצרן של קיה לגבי הפיקנטו הכמות שמן היא 0.83 מגלון

×
×
  • תוכן חדש...