Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעל הבית השתגע (טסלה מודל 3 ב 205 אלף שקל)


Uri-G
שימו לב! השרשור הזה בן 487 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 13 דקות, נקודה טובה כתב:

עובד שם?

אני הייתי מפחד לקנות עכשיו טסלה

אולי מאסק יוריד שוב את המחירים...

אם כולם יחשבו ככה (ולא יקנו) הוא באמת יצטרך להוריד...

 

ומה יקרה אם המתחרים לא יצליחו למכור?

אתה חושב שהם לא יורידו מחירים? 

 

וזה כאנקדוטה:

"שיפור בולט הורגש גם באיכות הנסיעה, אם כי זה נושא שעוד דורש בדיקה נוספת; גם מערכת ההנעה ההיברידית מתקדמת ויעילה מבעבר, אך לא פחות חשוב - המחיר ירד דרמטית. במקום 190,000 שקלים לראב 4 ההיברידי בדור הקודם, מתומחרת הפעם הגרסה ההיברידית כגרסת כניסה במחיר של 170,000 שקלים. בנוסף יוצעו 4 רמות גימור לבחירה, עד למחיר של 197,000 שקלים - ובאמצע ישנן גם גרסאות הנעה כפולה וגם גרסת בנזין"

 

זה ציטוט מתוך המבחן של הגעת הראב 4 הנוכחי לישראל. טויוטה גם הורידה מחיר ב 20 אלף שח וגם היה מדובר על קפיצת מדרגה גדולה,  בכל פרמטר, לעומת הראב 4 שהוחלף. אני יודע וזוכר את זה כי לקחתי את הראב 4 למבחן כי היה ברור לי שמדובר על מחיר מציאה ולא מתכון לעוד ירידות מחיר. ג"נ: לא אהבתי איך שהוא נוסע ולכן הוא לא נרכש, בסופו של יום רכב הוא לא רק מחיר. המחיר של הטסלה מבחינתי כשקניתי היה בונוס.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 22 דקות, נקודה טובה כתב:

אני הייתי מפחד לקנות עכשיו טסלה

אולי מאסק יוריד שוב את המחירים...

אז מה תרכוש בהנחה שאתה מחפש רכב חשמלי חדש?

אתה חושב שהמחיר של כול רכב משומש נמצא בוואקום לפי מחיר חדש מיבואן חמדן?

זה לא עובד ככה....במידה  ויהיה אופציות זולות\משתלמות יותר לחדש המחיר של כול המשומשות יאלץ להתאים את עצמו.

ולכן על תפחד לקנות טסלה מהסיבה הזאת יותר משאתה מפחד לרכוש רכב חשמלי אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

"בעל הבית השתגע"? אולי. ואולי הוא השתגע קצת קודם כשהקפיץ את המחיר בכל הזדמנות.

 

ואולי מי שהפסיק להשתגע זה השוק של מר ישראלי.. שאחרי שהריבית פינקה אותו בעוד 800 - 1500 שקל במשכנתא, ועיסקת המימון קפצה מריבית של חצי אחוז ל שבעה אחוזים, בעצם טיפה פחות בוער לו להעמיס על העו"ש עוד התחייבות, ובעצם אפשר לסחוב עם הרכב "העתיק" משנת 2018.

 

ואולי ישנם דברים שאני בטח שלא יכול למדוד כמו האטה כלכלית והקפאת גיוסים בהרבה חברות, שלא לומר צימצומים שגם שוק הליסינג מתחיל לדשדש.

 

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, Uri-G כתב:

ומה יקרה אם המתחרים לא יצליחו למכור?

אתה חושב שהם לא יורידו מחירים? 

 

וזה כאנקדוטה:

"שיפור בולט הורגש גם באיכות הנסיעה, אם כי זה נושא שעוד דורש בדיקה נוספת; גם מערכת ההנעה ההיברידית מתקדמת ויעילה מבעבר, אך לא פחות חשוב - המחיר ירד דרמטית. במקום 190,000 שקלים לראב 4 ההיברידי בדור הקודם, מתומחרת הפעם הגרסה ההיברידית כגרסת כניסה במחיר של 170,000 שקלים. בנוסף יוצעו 4 רמות גימור לבחירה, עד למחיר של 197,000 שקלים - ובאמצע ישנן גם גרסאות הנעה כפולה וגם גרסת בנזין"

 

זה ציטוט מתוך המבחן של הגעת הראב 4 הנוכחי לישראל. טויוטה גם הורידה מחיר ב 20 אלף שח וגם היה מדובר על קפיצת מדרגה גדולה,  בכל פרמטר, לעומת הראב 4 שהוחלף. אני יודע וזוכר את זה כי לקחתי את הראב 4 למבחן כי היה ברור לי שמדובר על מחיר מציאה ולא מתכון לעוד ירידות מחיר. ג"נ: לא אהבתי איך שהוא נוסע ולכן הוא לא נרכש, בסופו של יום רכב הוא לא רק מחיר. המחיר של הטסלה מבחינתי כשקניתי היה בונוס.

 

ראב4 אכן היה דיל קרוקודיל בזמנו, וכתבתי על זה בשרשור על הקורולה קרוס שעולה היום כמו שעלה בהתחלה הראב4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Uri-G כתב:

תפיסה חד מימדית שלך (כרגיל). לא כולם כמוך, רואים ברכבים מקררים על גלגלים ולמרות כל מה שכתבת, בהווה ובעבר,  טסלה מודל 3 נמכרה בארץ באלפים רבים וברוב הזמן במחיר גבוה מהיום. גם בארה"ב בירת ה suv והטנדרים ה 3 נמכרת בכמויות גדולות ומדובר על מחירים של רכבי יוקרה. גם אנשים שלא מבינים על מה מדובר אחרי נסיעה במודל 3 מרגישים בהבדל ורוב מי שאני מכיר שיש לו את המודל 3 לא מעוניין להחליף לג'יפון כי זה פשוט רכב שכיף לנהוג בו לעומת השיעמום של הג'יפונים.

 

אשתי, שתמיד הייתה הלקוח האולטמטיבי של ג'יפונים לא מעוניינת לחזור לשם וזה נכון לדעתי לכל מי שגמר את שלב העגלות וקשירת ילדים במושב האחורי. כששאלתי את אישתי בצחוק אם אחרי הירידת מחיר אם היא רוצה לשדרג ל y היא אמרה שבחיים לא, היא שאלה אם זה יהיה יציב כמו מודל 3, אמרתי לה שקצת פחות, אז היא אמרה שלא, ושאר הג'יפונים במצב גרוע בהרבה ממודל y, וזה שבעשור האחרון היא נסעה במיטב תוצרת הבנזין כולל נסיעות מבחן באיוניק 5 והאניאק.

 

לגבי המחיר של ה y, שוב אתה בתפיסה שכולם רוצים הכי זול והכי בסיסי שיש. הג'יפון היחיד שנותן, ביצועים ודינמיות,  כמו שה y נותן ונמצא באיזה שהוא איזור חיוג דומה ,זה ה ev6 , שבגירסה שמקבילה ל y עולה 30 אלף יותר ומפסיד גם במבחן הפרקטיות, בהיותו  יותר קטן מה y במרווח פנים , וקטן ברמה אסטרונומית במבחן הבגאז' והוא נחות בטווח ונטול רשת סופרצ'רג'רים.

הבנתי שכואב לך בעין המכירות של טסלה, תחיה עם זה.

 

וזה שאתה רואה חוסר "עניין" בקבוצות רכב חשמלי, היא שמי שמעוניין בטסלה לא מגיע לקבוצות רכב חשמלי כי יש קבוצות של טסלה שפעילות פי אלף מכל קבוצות הרכב החשמלי גם יחד (ביומיים האחרונים זה בעיקר מצעד הדמעות של כל ההזויים שחשבו לעשות קופה). אתה רואה מה שאתה מחפש.

 

 

 

אין ספק שמאסק פספס אותך בגדול, הוא צריך דחוף לנסות למנות אותך במקום גיגי שפרשה, אתה ישן וחולם טסלה. ולי יש תפיסה חד ממדית, הצלחת להצחיק אותי.

 

אני כותב אכן על אנשים שמחפשים מקררים חשמליים על גלגלים במחירים סבירים ולכן הם בעצמם כותבים בקבוצות השונות (לא אני כותב) שהפחתת המחיר של טסלה עדיין לא הופכת את רכבי טסלה לרלבנטיים בשבילם.

 

אתה מסכים איתי לגבי כך אבל בכל זאת כעוס  כי יש לטענתך אנשים אחרים שמחפשים תנורי טורבו על גלגלים (אם אנחנו בקטע של השאלה מעולם המטבח) ובשבילם רכבי טסלה כן רלבנטיים.

 

אני טענתי אחרת? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם שוחים כל כך רחוק במוח של עצמכם שפספסתם את הבסיס.
רווח הוא מכפלה של כמות המוצרים שמכרת במחיר המוצר.
איך פאב העיזה בחיפה מוכר חצי ליטר בירה ב20 שקל?

אילון מאסק הוא גאון, לא מעט בזכות זה שהוא מיישם עקרונות בסיסיים בהנדסה וכלכלה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, shellcase כתב:

אתם שוחים כל כך רחוק במוח של עצמכם שפספסתם את הבסיס.
רווח הוא מכפלה של כמות המוצרים שמכרת במחיר המוצר.

אתה ממש עדין בתגובתך...יש פה כמה דמויות, עם תגובות הזויות בסיטונאות .
לא גאונות, ולא בטיח.
רמי לוי בלי השכלה הבין את זה, (ועוד הרבה אחרים בכל תחום) לפני הרבה שנים, שהסתכל על "סל הקניות" ולא על רווח פר מוצר, ההפך, תמיד דאג "למוצר/ים עוגן מפסיד" שימשוך קהל.
אין כמו כמה גרפים כדי להמחיש כמה נקודות למהלך של טסלה, שתאמינו, הרעיד את כל התעשיית הרכב העולמית, ולא סתם מניות של כל היצרניות הרכב ירדו עוד יותר משל טסלה !

2023-01-16_23-39-33.thumb.png.0edf593fdbdaa4b2a2e13ff80aaae221.png

 

עוד שבוע 25.01.2023 יהיה הדו"ח הבאה

2023-01-17_0-11-17.thumb.png.d5d5657221813b006042a54255444838.png

 

תראו את התפתחות תפוקת ייצור/קצב מסירות, ברבעון האחרון לראשונה חצו את 400K מסירות ברבעון אחד בלבד!

 

מנגד:

2023-01-17_0-25-01.png.582235f1abfcd1c99ad6fbdb9b694d7b.png

 

מלאים מתחילים להצטבר בשני מודלים העיקריים:

2023-01-16_23-11-13.thumb.png.a8c11598547475f29bcf0ca4a59fe3c7.png2023-01-16_23-11-46.thumb.png.1ce371cb3a3317193b7c8aad0a534567.png

 

אז בכלכלה בסיסית, במקרה כזה שאתה רוצה להמשיך להגדיל ייצור, סביבה ריבית גבוה, סכנת מיתון, מתחרים (במיוחד הקוריאניות עם E-GPM) מתחילים להפגיז ולהגדיל כשר ייצור, אז מבינים במקום לעצור פסי ייצור, ירוויחו פחות פר יחידה אבל יגדילו מכירות, ומראש שולי רווח של טסלה הרבה יותר גבוה מכל יצרן אחר, והאחרים בנתיים בקושי מרוויחים על רכבי EV....אז גם לא בדיוק יהיה להם מאיפה להוריד !
והקצפת, זה קשור לשוק האמריקאי, שהולכים לעודד תוצרת אמריקאית ומעבר ל-EV, אשכרה הולכים לתת 7500$ לאזרחים לפי תנאים האלו:
https://www.irs.gov/credits-deductions/credits-for-new-clean-vehicles-purchased-in-2023-or-after

 

מישהו עשה טבלה, מה זה יעשה בשוק האמריקאי:

2023-01-16_23-31-03.thumb.png.7f72cc8dd4fe476a674398a142b3deed.png

 

ועוד לא דברתי על זה שטסלה יכולה להמשיך להרוויח על כל רכב בעתיד כמה פעמים, דרך "מנוי תוכנתי" כי זה לא משוייך VIN, אלה לפי בעלות רכב, ולא קשור למחיר קניה של רכב !

אז תנסו לעשות זום אוט, ולראות תמונה גדולה, בעולם האוטומוטיב הגלובאלי יהיה שמח בזמן הקרוב.

בקשר לשוק המקומי, בטוח יהיו שינויים אבל לא כזה קיצוניים, יש פה "צרכן די טיפש", אבל דבר אחד טוב בטוח יקרה, סוף סוף הנבלות/סרסורים סוג ז' ייעלמו !

כמו שכתבתי, לא אקנה בארץ בזמן הקרוב רכב שלהם, מניות חושב ללונג לא רע, בעלים של EV, לא מסתכל על מחירון, ומאחל שהשוק הרכב המקומי יחזור קצת לשפיות/גיוון.

 

2023-01-16_23-51-22.png

 

נעזרתי בגרפים של מיכה, אז קרדיט בשבילו, לא מסכים עם כל הניתוח שלו, אבל ללא ספק שווה צפיה
 

 

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
  • אהבתי 4
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, evc כתב:

 

 

אין ספק שמאסק פספס אותך בגדול, הוא צריך דחוף לנסות למנות אותך במקום גיגי שפרשה, אתה ישן וחולם טסלה. ולי יש תפיסה חד ממדית, הצלחת להצחיק אותי.

 

אני כותב אכן על אנשים שמחפשים מקררים חשמליים על גלגלים במחירים סבירים ולכן הם בעצמם כותבים בקבוצות השונות (לא אני כותב) שהפחתת המחיר של טסלה עדיין לא הופכת את רכבי טסלה לרלבנטיים בשבילם.

 

אתה מסכים איתי לגבי כך אבל בכל זאת כעוס  כי יש לטענתך אנשים אחרים שמחפשים תנורי טורבו על גלגלים (אם אנחנו בקטע של השאלה מעולם המטבח) ובשבילם רכבי טסלה כן רלבנטיים.

 

אני טענתי אחרת? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אתה ממחזר את אותם הודעות עוד מ 21. אתה נרשמת לאתר ב 3 בפברואר 2021 יומיים אחרי שטסלה הגיעו לארץ, הרכב הכל כך לא רלוונטי עבורך, שלא מעניין אותך. 

 

מאז מתעלק על כל שירשור של טסלה ומסביר כמה הוא לא רלוונטי עבור כולם, כי זה  רכב כל כך לא רלוונטי עבורך שאתה חייב להכנס לכל שירשור עליו ולהגיד כמה אתה לא רוצה אותו שוב ושוב  ושוב ושוב(ומשום מה לא נכנס לכל שירשורי הספורט סדאן האחרים בפורום להסביר את חוסר הרלוונטיות שלהם, רק של טסלה) ובנתיים הוא נמכר באלפים במחיר ממוצע של מעל מעל 250 אלף שח, כי הוא לא רלוונטי , והמודל y נמכר ביותר מאלף חתיכות במחיר ממוצע של 350 אלף שח בגלל שאנשים לא צריכים רכב כזה.

לי לפחות יש בתאוריה יש מי שישלם על הכתיבה של הרכב ואני מדבר מנסיון אישי, והוא רכב רלוונטי עבורי, אתה יושב על כל שירשור של טסלה ועושה את זה בחינם (או שלא), בלי רלוונטיות.

 

בניגוד אליך, אני כן מגיב בפורום ויודע להסביר שיש  לאיוניק 5,אטו 3 ואניאק קהל יעד ורלוונטיות ויודע להסביר את היתרונות שלהם, גם אם הם לא לטעם שלי או מרבית מחברי, כי יש לי את ההבנה שאני לא מרכז העולם.

ובסופו של דבר, אני אכן מסכים איתך שלאנשים כמוך שמחפשים מקררים על גלגלים טסלה הוא רכב לא רלוונטי. רק משום מה, כל מה שאתה מכיר ומזכיר שוב ושוב, כאילו אתה, וקבוצת החשמליות הן  מרכז העולם ובכלל קהל היעד של טסלה. למרות שבסופו של יום יש יותר טסלות ואנשים בקבוצות טסלה מאשר בכל קבוצות החשמליות גם יחד. זה כמו שאני יכנס לכל שירשור של אטו 3 ויגיד שזה רכב שלא מעניין אף אחד למרות המחיר הזול שלו, כי אני ובכל קבוצות טסלה שאני נמצא בהם, אף אחד לא רוצה אותו.

 

וכמו שאמרתי בתגובה הקודמת ואתה מסרב להבין, "אתה מחפש את המטבע מתחת לפנס".

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, evc כתב:

אני כותב אכן על אנשים שמחפשים מקררים חשמליים על גלגלים במחירים סבירים ולכן הם בעצמם כותבים בקבוצות השונות (לא אני כותב) שהפחתת המחיר של טסלה עדיין לא הופכת את רכבי טסלה לרלבנטיים בשבילם

אם טסלה עדיין מוכרים את כל הסטוק שלהם כמו שהוא, אז פחות מעניין אותם להוציא דגמים זולים.

 

כמו שאפל לא ממהרים להוציא טלפון שיתחרה בפוקופון/רילמי ב500 ש"ח.

 

לא רלוונטי - שיהיה, יש מספיק קונים שזה כן רלוונטי עבורם, למה לטסלה להיכנס לנתח שוק צפוף עם שולי רווח נמוכים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה דיבור בטסלה על הוצאת מודל 2, גרסה זולה ויותר נגישה לציבור הרחב. לא יודע איפה זה עומד כרגע. 

האסטרטגיה של טסלה תמיד הייתה ללכת מהרכב היקר ובהדרגה לרדת לרכב יותר זול ויותר נגיש וזה גם הגיוני כי במקביל היקפי הייצור גדלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Uri-G כתב:

אתה ממחזר את אותם הודעות עוד מ 21. אתה נרשמת לאתר ב 3 בפברואר 2021 יומיים אחרי שטסלה הגיעו לארץ, הרכב הכל כך לא רלוונטי עבורך, שלא מעניין אותך. 

 

מאז מתעלק על כל שירשור של טסלה ומסביר כמה הוא לא רלוונטי עבור כולם, כי זה  רכב כל כך לא רלוונטי עבורך שאתה חייב להכנס לכל שירשור עליו ולהגיד כמה אתה לא רוצה אותו שוב ושוב  ושוב ושוב(ומשום מה לא נכנס לכל שירשורי הספורט סדאן האחרים בפורום להסביר את חוסר הרלוונטיות שלהם, רק של טסלה) ובנתיים הוא נמכר באלפים במחיר ממוצע של מעל מעל 250 אלף שח, כי הוא לא רלוונטי , והמודל y נמכר ביותר מאלף חתיכות במחיר ממוצע של 350 אלף שח בגלל שאנשים לא צריכים רכב כזה.

לי לפחות יש בתאוריה יש מי שישלם על הכתיבה של הרכב ואני מדבר מנסיון אישי, והוא רכב רלוונטי עבורי, אתה יושב על כל שירשור של טסלה ועושה את זה בחינם (או שלא), בלי רלוונטיות.

 

בניגוד אליך, אני כן מגיב בפורום ויודע להסביר שיש  לאיוניק 5,אטו 3 ואניאק קהל יעד ורלוונטיות ויודע להסביר את היתרונות שלהם, גם אם הם לא לטעם שלי או מרבית מחברי, כי יש לי את ההבנה שאני לא מרכז העולם.

ובסופו של דבר, אני אכן מסכים איתך שלאנשים כמוך שמחפשים מקררים על גלגלים טסלה הוא רכב לא רלוונטי. רק משום מה, כל מה שאתה מכיר ומזכיר שוב ושוב, כאילו אתה, וקבוצת החשמליות הן  מרכז העולם ובכלל קהל היעד של טסלה. למרות שבסופו של יום יש יותר טסלות ואנשים בקבוצות טסלה מאשר בכל קבוצות החשמליות גם יחד. זה כמו שאני יכנס לכל שירשור של אטו 3 ויגיד שזה רכב שלא מעניין אף אחד למרות המחיר הזול שלו, כי אני ובכל קבוצות טסלה שאני נמצא בהם, אף אחד לא רוצה אותו.

 

וכמו שאמרתי בתגובה הקודמת ואתה מסרב להבין, "אתה מחפש את המטבע מתחת לפנס".

 

 

שמע אתה תופתע אבל התסריט חזר על עצמו שוב,   נכנסתי לכאן שוב לכתוב לאחר שביצעתי גם הפעם לא הזמנה אחת, אלא שתי הזמנות לרכבי טסלה 🙃

 

ככה אני פועל, אני קודם מזמין ואחר כך מתחיל לחשוב בקול רם בין היתר כאן בפורום.

 

אז הפעם חשבתי שאולי התמונה תשתנה בגלל המחירים המופחתים.

 

אז לא, מה שהיה עם המודל 3 בשנת 2021 לא השתנה מבחינתי, רכב שלא מתאים לצרכים שלי ימשיך לא להתאים לצרכים שלי לא משנה מה מחירו.

 

לגבי המודל y כבר יש התאמה גדולה יותר לצרכים שלי אבל גם החסרונות עדיין קיימים ומציקים. אבל בכל מקרה 270 אלף ₪ הוא עדיין לא מחיר שאני מוכן להוציא על רכב. אולי המודל y דגם sr שיימכר כאן בהמשך במחיר של כ- 220 אלף ₪ יטה את הכף בכל זאת.

 

אז הבאתי דברים דומים שקראתי בקבוצות כדי לנסות לזקק את הדברים בקול רם, ומה לעשות שהמאסה של האנשים חושבים כמוני כלומר רוצים מקררים פרקטיים מוגבהים במחירים נגישים ולטסלה עדיין אין מה להציע כאן (כמובן שאין בעיה לאף אחד שהמקררים הללו יהיו גם לוהטים על הדרך 😁)

 

רק בקצוות יש אנשים שמחפשים תנורים לוהטים מוגבהים במחירים לא עממיים או תנורים לוהטים מונמכים במחירים סבירים.

 

אבל למרות הכל אין לי ספק שהפחתת המחירים תעשה את שלה, תהיה הסטה מרכבים אחרים שנמכרים במחירים של פלוס מינוס המחירים של דגמי טסלה לטובתם וזאת בייחוד כל עוד שאין היצעים של רכבים חשמליים אחרים וכל עוד שהמחירים שלהם שהתייקרו לאחרונה לא יופחתו כתגובת נגד.

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

והקצפת, זה קשור לשוק האמריקאי, שהולכים לעודד תוצרת אמריקאית ומעבר ל-EV, אשכרה הולכים לתת 7500$ לאזרחים לפי תנאים האלו:
https://www.irs.gov/credits-deductions/credits-for-new-clean-vehicles-purchased-in-2023-or-after

 

 

את הנתון הזה "at least 7 kilowatt hours" לא הכרתי. זה בתכלס אומר שטויוטה יכולה להגדיל את הסוללה בכל ההיברידיות שלה ולהעניק לרכבים שלה אפשרות לזיכוי של עד $7500. יהיה מעניין לראות אם היא אכן תעשה את זה (אם זה אפשרי בכלל). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לפי מה שראיתי יש בעיה עם ה7500$ זיכוי על הY, אומרים שזה תפור ליצרנים עם איגודי עובדים ורק טסלה נישארה בחוץ ולא תקבל את ההטבה.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כ״כ הרבה טזלות למכירה ביד 2 שזה לא הגיוני.
שימו לב למי שיש את התוסף איך הם מורידים בחדות את המחיר. הרכבים בדוגמא היו בין 200-210 אלף עד אתמול ובמכה אחת הורידו ל185.
אני מאמין שזה ישפיע קצת על שוק המשומשות כי בקרוב מאוד אנשים יוכלו להביא טסלה משומשות ב175 נגיד, אז זה ידחוף את כל המכוניוצ המשומשות במחיר זה טיפהלה מטה שידחפו את כל השאר.
כי אם אני יכול לקנות cx-5 ב120 אני לא אקנה פ׳יגו 2008 ב120 (דוגמא)

Screenshot 2023-01-17 at 9.44.11.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 487 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...