Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחברות למוטלימדיה ברכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

לאבא שלי יש רכב מסוג טויוטה ספייס ורסו, עם מערכת מולטימדיה מקורית. 

 

כשאני מתחבר עם האייפון שלי אני מצליח לבצע שיחות ולשמוע מוסיקה דרך YouTube,

אך כשאני מתחבר עם הגלקסי של אבא שלי - ניתן רק לבצע שיחות. ללא יכולת לשמוע מוסיקה דרך YouTube.

 

מה יכולה להיות הסיבה? 

פורסם

איזה דגם הגלקסי של אבא שלך? כדי לתמוך בהשמעת מוזיקה דרך Bluetooh הטלפון צריך לתמוך בפרופיל A2DP. אם מדובר בטלפון ממש ישן, יכול להיות שהוא לא תומך בפרופיל. אם הטלפון תומך בפרופיל, אני מציע למחוק את הצימוד שלו למערכת ברכב ולצמד אותו מחדש, כי לעיתים הליך הצימוד לא מפעיל את כל הפרופילים הקיימים בטלפון.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אחרי צימוד הטלפון לרכב, כנס להגדרות הבלוטות' בטלפון, משם להגדרות ההתקן של הרכב (יכול להופיע ככפתור של גלגל שיניים ליד השם של הרכב, או לחיצה ארוכה על שם הרכב). בדרך כלל יש שם תיבות סימון של שיחות ומדיה. ודא ששתי האפשרויות מסומנות.

פורסם
לפני 19 שעות, eladts כתב:

איזה דגם הגלקסי של אבא שלך? כדי לתמוך בהשמעת מוזיקה דרך Bluetooh הטלפון צריך לתמוך בפרופיל A2DP. אם מדובר בטלפון ממש ישן, יכול להיות שהוא לא תומך בפרופיל. אם הטלפון תומך בפרופיל, אני מציע למחוק את הצימוד שלו למערכת ברכב ולצמד אותו מחדש, כי לעיתים הליך הצימוד לא מפעיל את כל הפרופילים הקיימים בטלפון.


הדגם הוא Galaxy A52 

לפי המפרט שלו הוא תומך A2DP

 

לפני 16 שעות, daniel.asu כתב:

אחרי צימוד הטלפון לרכב, כנס להגדרות הבלוטות' בטלפון, משם להגדרות ההתקן של הרכב (יכול להופיע ככפתור של גלגל שיניים ליד השם של הרכב, או לחיצה ארוכה על שם הרכב). בדרך כלל יש שם תיבות סימון של שיחות ומדיה. ודא ששתי האפשרויות מסומנות.


נכנסתי להגדרות אך אין אופציה של מדיה, רק של שיחות.

מצרף תמונה של האופציות שמופיעות לי.

 

B965C25B-1542-4337-91D8-9AE115530B7B.thumb.jpeg.aaf01ac99269764fff34bdc61ed22dbd.jpeg

 

6766ED90-7299-4F30-B538-AD948328382C.thumb.jpeg.08eafd81217b478a1f4a209422888d56.jpeg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בעקרון ליוטיוב יש מגוון הגבלות באנדרואיד (למשל אי אפשר לנגן עם מסך כבוי וללא מנוי פרימיום), אולי זה קשור. יש לך אפליקציות מוזיקה אחרות שאפשר לנסות? אולי גם הקלטות וואטסאפ.

זה שההגדרה של מדיה לא מופיעה כלל בהגדרות של הבלוטות' עבור הרכב, לדעתי מצביע על משהו ברכב (כי כן יש מכשירים אחרים שמחוברים לטלפון ומנגנים מדיה).

דבר אחרון - אתה לא רואה במקרה 'הגדרות מפתח' לקראת סוף הרשימה בתפריט הראשי של ההגדרות, נכון? ליד האודות והעדכונים אני מתכוון. יש שם הגדרות שאולי יכולות לפגוע בתפקוד התקין, אבל צריך לפתוח את הגישה אליהן ולא סביר שמישהו שלא מנסה - יצליח.

×
×
  • תוכן חדש...