Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה שמן הכי מומלץ להונדה סיויק מנוע 1.6?ולמה?

והאם יש חשיבות לפילטר שמן,כלומר לחברה שמייצרת אותו?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
איזה שמן הכי מומלץ להונדה סיויק מנוע 1.6?ולמה?

והאם יש חשיבות לפילטר שמן,כלומר לחברה שמייצרת אותו?

10w40 חצי סינטטי יעשה את העבודה טוב מאוד.

פילטר שמן מקורי = הכי טוב (אבל יקר, בהונדה זה סביב ה 100 שח).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

התכוונתי לחברה אבל תודה בכל אופן.

הכוונה האם יש שמן שהוא יותר טוב ממה שמשתמשים בו בחברה?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
התכוונתי לחברה אבל תודה בכל אופן.

הכוונה האם יש שמן שהוא יותר טוב ממה שמשתמשים בו בחברה?

באיזה שמן בדיוק משתמשים בחברה (אני מניח שכוונתך למוסכי היבואן המורשים)?

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
10w40 חצי סינטטי יעשה את העבודה טוב מאוד.

פילטר שמן מקורי = הכי טוב (אבל יקר, בהונדה זה סביב ה 100 שח).

 

איציק

איציק מדוע המקורי=הכי טוב יש סיבה מסוימת?

האם חלופי אינו עושה את העבודה כמו שצריך?

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בוא נניח שמשתילים לבן אדם לב של מישהו אחר , האם הוא יחיה כמו שהוא היה חי עם הלב של עצמו ??

אותו דבר פילטר שמן - רק מקורי .

השמן המומלץ הוא ליקווי מולי LM 10/40

JDM :twisted:

פורסם

אני השתמשתי בקסטרול TXT 10/40מאז שהרכב שלי אצלי.

כשעברתי לרויאל פרפל הרגשתי שיפור ניכר בעבודה של המנוע.

קו---------------------------------------

פורסם
בוא נניח שמשתילים לבן אדם לב של מישהו אחר , האם הוא יחיה כמו שהוא היה חי עם הלב של עצמו ??

אותו דבר פילטר שמן - רק מקורי .

השמן המומלץ הוא ליקווי מולי LM 10/40

קודם כל אני בחורה:-P (תסתכל על החתימה למטה "אשת חיל מי ימצא" לא נראה לי שבחור יאמץ כזה משפט לעצמו:wink: ).

 

ושנית הרבה אנשים אם נשאל קונים חלפים שהם לא מקוריים לרכבם, כאשר החלפים עושים את העבודה באותה צורה.(כי אם לא למה לרכוש אותם בכלל...)

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אני השתמשתי בקסטרול TXT 10/40מאז שהרכב שלי אצלי. כשעברתי לרויאל פרפל הרגשתי שיפור ניכר בעבודה של המנוע.
לא יכול להיות מושיק, בטח רק האריזה היתה של רויאל ובפנים היה ליקוי מולי, עתיר מוליבדניום דו-סולפיד.

 

יוסי

פורסם

זה שרשום שאת את חייל , זה לא הופך אותך לבינה בפילטרים
:wink:

 

בכל מקרה - פילטר שמן הוא חלק חשוב מאוד לנקיון המנוע ולסיכוך שמן נקי ולכן פילטר שמן אורגנלי תוכנן בדיוק למנוע הספציפי ולא נחסך בכלום .

פילטר תחליפי אומנם יעשה את העבודה אך לעולם לא יהיה אפקטיבי כמו המקורי .

 

..השני דברים החשובים לדעתי שיהיו מקוריים בטיפולים זה פילטר שמן ודסקיות ברקס .

כל השאר כולל פילטר דלק וכאלה - גם אני שם תחליפי

JDM :twisted:

פורסם

זה שרשום שאת את חייל , זה לא הופך אותך לבינה בפילטרים
:wink:

 

 

בכל מקרה - פילטר שמן הוא חלק חשוב מאוד לנקיון המנוע ולסיכוך שמן נקי ולכן פילטר שמן אורגנלי תוכנן בדיוק למנוע הספציפי ולא נחסך בכלום .

פילטר תחליפי אומנם יעשה את העבודה אך לעולם לא יהיה אפקטיבי כמו המקורי .

 

..השני דברים החשובים לדעתי שיהיו מקוריים בטיפולים זה פילטר שמן ודסקיות ברקס .

כל השאר כולל פילטר דלק וכאלה - גם אני שם תחליפי

 

לא אמרתי שאני מבינה, ובגלל זה שאלתי, מה לעשות לא כולם ממוקצעים על הרכב ולא כולם מכונאים מוסמכים.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
לא יכול להיות מושיק, בטח רק האריזה היתה של רויאל ובפנים היה ליקוי מולי, עתיר מוליבדניום דו-סולפיד.

 

יוסי

בנוגע לLM... השתמשתי בליקוי מולי 10-40 לתקופה קצרה בידיוק במעבר בין הקסטרול לרויאל פרפל.

ואני יכול לומר בוודאות שהקסטרול בהרבה יותר טוב מהLM.

קו---------------------------------------

פורסם
איציק מדוע המקורי=הכי טוב יש סיבה מסוימת?

האם חלופי אינו עושה את העבודה כמו שצריך?

 

ל'

לפחות על סמך ממצאים שמופיעים באינטרנט, קיימת העדפה לשימוש בפילטרים מקוריים מאחר ומחקרים מראים שיכולת הסינון שלהם גבוה מאוד - אך דבר זה אינו כלל מאחר והיצרנים משתמשים במסננים שהם קונים מחברה אחרת ובהחלט ניתן למצוא פילטר "חליפי" שעולה באיכותו על המקורי.

 

כמו בכל דבר ובמיוחד בתחום זה, התדירות היא זו שעושה את ההבדל.

מזה 7 שנים אני משתמש במסנן שמן תחליפי ושמן חצי סינטטי של AC DELCO בהצלחה רבה. אני מקפיד להחליפם כל 6 חודשים (מסנן+שמן) מאחר ואופי הנסיעות הוא עירוני בעיקר.

לאורך זמן המנועים שמרו על שקט תעשייתי, לא היתה בהם תצרוכת שמן כלל וכלל והמנוע היה רחוק מאוד מבוצה ושאר מרעין בישין שניתן למצוא במנועים מוזנחים.

 

בנוגע למה שאמר CivicNos על מסננים ורפידות בלם - אני גם כן לא מסכים.

היצרנים בוחרים את הפשרה הטובה ביותר בין אורך חיים לאיכות בלימה. הרפידות המקוריות איכותיות יותר בכל מה שקשור לרעשים (שאין בהן) - אך בכל השאר יש לא מעט מקרים שהם נופלות בגדול מהמקוריות.

לפחות מבחינתי, הרפידות של סובארו לדגמים הסטנדרטיים הן מחורבנות ברמות על - ועל כך ניתן לראות איזכור בכל מבחן דרכים שהיה עד כה למכונית סטנדרטית שלהם.

הם מייצרים רפידות כ"כ קשות שמחזיקות נצח אבל לא בולמות, כמעט כל רפידה תחליפית אחרת תספק איכות בלימה פנטסטית ! לפחות מניסיוני (כרגע על רפידות תחליפיות), עברתי כבר מעל 20K ק"מ על התחליפיות ויש בהן מספיק "בשר" לעוד 20K ק"מ... מה רע ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

חשוב מאד להקפיד על שימוש בפילטר שמן מקורי, משום שהוא מותאם לעבודת המנוע ממספר בחינות:

 

1. רמת סינון (נמדד במיקרון) - ככל שרמת המיקרון נמוכה יותר, כך יכולת הסינון טובה יותר (אך עם זאת, הפילטר צובר ליכלוך ובוצה מהר יותר).

 

2. פילטר שמן מקורי תמיד מכיל בתוכו שסתום אל-חזור, המפחית את שקיעת השמן בין התתנעות קצרות, למשל. הדבר מונע בלאי משמעותי למנוע, בעיקר ברכבים בעלי שימוש עירוני והתנעות תכופות.

לרוב, בפילטרים פשוטים ואנונמיים השסתום אינו קיים.

 

3. הפילטר, על אף חיוניותו למנוע, גורם להתנגדות מסויימת לסירקולציית השמן במנוע כולו (השמן מתאמץ לעבור דרך מעברי הסינון שבתוך הפילטר). רמת ההתנגדות של הפילטר מותאמת ליכולת ספיקת משאבת השמן של המנוע וללחץ השמן השורר במנוע. התקנת פילטר שמן ש"מעמיס" מדיי עלולה לגרום לירידה בלחץ השמן, ולהיפך.

על כן, מומלץ להקשיע עוד כמה עשרות שקלים ולרכוש את הפילטר המקורי, המותאם למנוע.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

לפי מה שאני ראיתי אין באף פילטר שמן של הונדה שסטום אל חזור.

----------------------------------------------------

להיפך. בתחליפים איכותיים מיקמו בתוך הפילטר מגנט.

קו---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...