Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אננס טרי למה כל כך יקר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, vadim6385 כתב:

זה בדיוק הבעיה.

 

היום צריך משכורת (עדיף שתיים) של מהנדס תוכנה כדי לקיים רמת חיים של פועל ייצור בניינטיז.

אם אתה מהנדס תוכנה וחי היום ברמת חיים של פועל ייצור בניינטיז משהו מאד לא תקין בהתנהלות שלך או שבעבודה מנצלים אותך...

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 162
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קפצתי למרכול וקניתי אננס ב-50 שקלים.
כולי תקווה שפועלי משק שקר כלשהו ימשיכו להתפרנס בכבוד ולעשוק אותי כדי שחלילה לא נגיע למצב שאין לנו מה לאכול.

רשמים על פי מראה:
גודלו של האננס הוא בין בינוני לקטן, אל כיוון הקטן. זה בהשוואה לגדליהם של האננסים מקוסטה ריקה ששיתפתי פה בהתחלה.
צבעו של האננס כתום.
העלים בחלקם ירוקים ובחלקם אפורים.

רשמים על טעמו של האננס המובחר והיקר אתן בהמשך ואשתף גם את הדעות של שאר הנהנתנים החזירים שיחלקו אותו איתי.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 18 דקות, farkash7 כתב:

ואשתף גם את הדעות של שאר הנהנתנים החזירים שיחלקו אותו איתי

שלח מיקום.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
בתאריך 8.6.2022 בשעה 11:53, sperial כתב:

ומה הקשר?

 

בינתיים לא נדרשות בדיקות קורונה בנתב"ג, אם כי זה עשוי להשתנות. אבל המחיר לא מתקרב ל-500 ש"ח, יותר קרוב לשמינית מזה.

 

בארה"ב היה לפני כ-3 שנים סיפור על נוסעת שניסתה להעביר תפוח שקיבלה במטוס שהחזיר אותה מאירופה (חברת תעופה אמריקאית), התווכחה עם הפקחים שדרשו להשליכו לפח הייעודי, ומצאה עצמה בכלא לתקופה לא קצרה.

מזכיר לי סיפור משהותי בלבנון לפני 40 שנה :

מעשה במישהו שסיפח לעצמו טרקטור D9 לבנוני . ניסה לעבור בשער "עגל" ליד מטולה . איש לא חשד בו על הטרקטור כי הניחו שהוא אזרח עובד צה"ל.

לרוע המזל היה לו בתרמיל עראק זחלאווי . משטרה צבאית פתחה לו את התיק והחרימה לו את העראק . במקום לשחרר הוא התווכח איתם ואז ביקשו ניירות לטרקטור

 

 

  • מצחיק 4
פורסם
לפני 6 שעות, farkash7 כתב:

רשמים על טעמו של האננס המובחר והיקר אתן בהמשך ואשתף גם את הדעות של שאר הנהנתנים החזירים שיחלקו אותו איתי.

 

וואו אתה ממש חי על הקצה! 

במקומך הייתי שומר אותו בבוידעם לשעת חירום. 

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 6 דקות, MiniMiz3r כתב:

במקומך הייתי שומר אותו בבוידעם לשעת חירום. 

לצד הקוטג׳ והמילקי, שנרכשו ב2011 ויוצאים מהבוידעם באירועים מיוחדים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

קוטג' ומילקי מ2011 יהיו ראויים לאכילה היום כי המחיר כ"כ גבוה שכל הבקטריות והחיידקים לא יכולים לשלם שכ"ד.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מצחיק 5

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 52 דקות, SlowRide כתב:

קוטג' ומילקי מ2011 יהיו ראויים לאכילה היום כי המחיר כ"כ גבוה שכל הבקטריות והחיידקים לא יכולים לשלם שכ"ד.

קוטג' מ2011 אפשר למכור היום בתור פסטו, אותו צבע.

לפני 44 דקות, קורן בן אשר כתב:


זה כבר עשו:

פרוסות אננס בסירופ קל 850 גרם - וילי פוד

מישהו יכול להסביר למה שימורי אננס הרבה יותר זולים מהפרי עצמו?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כי הפרי לשימורים נקנה במחיר לתעשיה של תאילנד או מדינה דומה, שכר העבודה של הפועלים הוא שכר של תאילנד או מדינה דומה, והייתי בודק את התאריכים, מחשש שהגיע מתאילנד לפני מחירי ההובלה של משבר הקורונה ☹️

 

דרך אגב, זה לא שווה בלי מוצר האספנות הזה

image.jpeg.4abd510f68db3481e82495ba5e04b993.jpeg

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, vadim6385 כתב:

מישהו יכול להסביר למה שימורי אננס הרבה יותר זולים מהפרי עצמו?

וואי מלא.

תחשוב שהוא לא צריך להיראות טוב, הרי אתה לא תקנה אננס (או כול פרי אחר) מכוער. אבל כשהוא כבר חתוך אתה לא יודע.

הובלה זולה ופשוטה.

אין מזיקים

economy of scale

עכשיו תגיד שיש עלות מכונות, ואתה צודק, אבל פר פרי/שימור זה ממש לא רלוונטי.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

דרך אגב, זה לא שווה בלי מוצר האספנות הזה

 

ועכשיו השאלה המתבקשת: מה הסיכוי שלא לקחת איתך כזה לחול מתישהו?

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אם לבנון זה חו"ל לקחתי הרבה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מעניין כמה אנשים עברו לצמחונות בגלל הלוף הזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...