Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

הבנתי שיש ברקסים וצלחות לדייטסו סריון 2006

בעל במוסך אמר לי שיש סיני ואם אני רוצה להשקיע אז יש גרמני

איך אני אדע שיש באמת כזה הבדל ? האם אני אוכל לבחון בעצמי בעין את ההבדלים ?

מה באמת ההבדל בין ברקס איכותי ללא איכותי.. ?

פורסם

רפידה היא יותר קריטית באיכות, רפידה איכותית תבלום טוב יותר תחזיק מעמד יותר זמן ותמשיך לבלום טוב גל בתנאים קשים כמו התחממות קיצונית שנגרמת מירידות ארוכות.

תשקיע ברפידות טובות, זה יכול להציל לך את החיים.

 

דיסק פחות קריטי אבל כן יש את הסיכוי שדיסק סיני יתעוות ויתחיל לקרטע.

פורסם

בהנחה שמדובר בבלמים קידמיים. 

 

בלם (ברקס) קידמי מורכב משני חלקים מתכלים:

1. דיסק או "צלחת" בלם. החלק שמסתובב עם הגלגל. דיסק בלם וצלחת בלם זה אותו דבר. 

29.jpg

 

 

2. רפידות בלם. חלק שנחלץ כלפני הדיסק ועוצר אותו. לכל דיסק יש שתי רפידות שלוחצות משני הצדדים. 

42.jpg

 

 

סה"כ יש 2 דיסקים ו 4 רפידות (כאמור מדברים  על בלמים קידמיים בלבד).

 

החלפת דיסקים (צלחות)  בדרך כלל מתבצעת בכל החלפת רפידות שניה או שלישית, תבדוק האם  אצלך צריך להחליף רק רפידות או גם את הדיסקים. בודקים לפי העובי הנותר, הם נעשים דקים יותר ככל שהם נשחקים, מתחת למידת עובי מסויימת צריך להחליף. 

 

יש הבדל בי חלקים איכותיים לבין חלקים "סיניים" ג'נריים ללא שם יצרן.

 

ההבדלים בעמידות בטמפרטורה, בעוצמת הבלימה, ברעשים בזמן בלימה, בעמידות לעיוות שגורם לרעידות.

 

אבל אין דבר כזה "גרמני", תשאל אם יכולים לתת לך הצעת מחיר שכוללת את שם היצרן של הדיסקים והרפידות, לסט הזול ולסט היקר. 

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Shab00 כתב:

רפידה היא יותר קריטית באיכות, רפידה איכותית תבלום טוב יותר תחזיק מעמד יותר זמן ותמשיך לבלום טוב גל בתנאים קשים כמו התחממות קיצונית שנגרמת מירידות ארוכות.

תשקיע ברפידות טובות, זה יכול להציל לך את החיים.

 

דיסק פחות קריטי אבל כן יש את הסיכוי שדיסק סיני יתעוות ויתחיל לקרטע.

אני בעד להשקיע, העניין שאני רוצה להבין מה אני בוחר ושבאמת היותר יקר הוא מועיל... יש חברה ספציפית מומלצת ? 

 

לפני 51 דקות, Buki כתב:

בהנחה שמדובר בבלמים קידמיים. 

 

בלם (ברקס) קידמי מורכב משני חלקים מתכלים:

1. דיסק או "צלחת" בלם. החלק שמסתובב עם הגלגל. דיסק בלם וצלחת בלם זה אותו דבר. 

29.jpg

 

 

2. רפידות בלם. חלק שנחלץ כלפני הדיסק ועוצר אותו. לכל דיסק יש שתי רפידות שלוחצות משני הצדדים. 

42.jpg

 

 

סה"כ יש 2 דיסקים ו 4 רפידות (כאמור מדברים  על בלמים קידמיים בלבד).

 

החלפת דיסקים (צלחות)  בדרך כלל מתבצעת בכל החלפת רפידות שניה או שלישית, תבדוק האם  אצלך צריך להחליף רק רפידות או גם את הדיסקים. בודקים לפי העובי הנותר, הם נעשים דקים יותר ככל שהם נשחקים, מתחת למידת עובי מסויימת צריך להחליף. 

 

יש הבדל בי חלקים איכותיים לבין חלקים "סיניים" ג'נריים ללא שם יצרן.

 

ההבדלים בעמידות בטמפרטורה, בעוצמת הבלימה, ברעשים בזמן בלימה, בעמידות לעיוות שגורם לרעידות.

 

אבל אין דבר כזה "גרמני", תשאל אם יכולים לתת לך הצעת מחיר שכוללת את שם היצרן של הדיסקים והרפידות, לסט הזול ולסט היקר. 

 

 

 

אני יודע שאין דבר כזה גרמני זה רק שם שמוכר טוב יותר.

יש לך שמות של יצרנים מומלצים ?

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי shay76s
פורסם
לפני כשעה, shay76s כתב:

יש לך שמות של יצרנים מומלצים ?

Ferrodo

Brembo

ATE

Lucas/TRW

Bosch 

Valeo

EBC

 

הבעיה קשה למצוא בארץ סחורה של אחד היצרנים האלו לסיריון. 

 

 

 

 

פורסם

היי, תוכל לפנות לאבי חלקי חילוף מרחובות, תבקש ממנו הצעה לפי צילום רישיון רכב לרפידות וצלחות של חברת HI-Q ולאחרים מחברה טובה יותר מהרשימה של החבר למעלה ותשקול לפי ההפרש. לדעתי לרכב מהסוג שציינת HI - Q סביר בהחלט. 

פורסם
לפני שעה, Moshe c כתב:

היי, תוכל לפנות לאבי חלקי חילוף מרחובות, תבקש ממנו הצעה לפי צילום רישיון רכב לרפידות וצלחות של חברת HI-Q ולאחרים מחברה טובה יותר מהרשימה של החבר למעלה ותשקול לפי ההפרש. לדעתי לרכב מהסוג שציינת HI - Q סביר בהחלט. 

אני גר בצפון הרחוק...

לפני שעתיים, Buki כתב:

Ferrodo

Brembo

ATE

Lucas/TRW

Bosch 

Valeo

EBC

 

הבעיה קשה למצוא בארץ סחורה של אחד היצרנים האלו לסיריון. 

 

 

תודה! אם קשה למצוא אז יש משהו שכן מומלץ לסיריון שאתה מכיר?

 

×
×
  • תוכן חדש...