Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצאתי יחסית מציאה האם פיג'ו 3008 דיזל אמין?


CAPOBOSS

פוסטים מומלצים

האם יש אמינות בכל מערכות? כמובן מכאנית מחלות למיניהם? מצאתי אחת ממש טובה 2018 דיזל 1.6 עם 65 אלף קילומטר האם באמת יש ממה לחשוש ? גיר מנוע ,מערכות חשמל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב אמין מאוד בלי בעיות מיוחדות למעט מחלה של מיכל האוראה שקיימת בכל רכבי הדיזל של PSA.

ממליץ לחפש את דגם ה1.5 ליטר טורבו דיזל עם הגיר 8 הילוכים מאמצע 2018 ,הוא קצת יותר חסכוני והגיר קצת יותר חלק.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, TZR84 כתב:

רכב אמין מאוד בלי בעיות מיוחדות למעט מחלה של מיכל האוראה שקיימת בכל רכבי הדיזל של PSA.

ממליץ לחפש את דגם ה1.5 ליטר טורבו דיזל עם הגיר 8 הילוכים מאמצע 2018 ,הוא קצת יותר חסכוני והגיר קצת יותר חלק.

טוב מחלה זה לא תמיד נשמע טוב .. וכמה עולה המחלה הזאת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, TZR84 כתב:

רכב אמין מאוד בלי בעיות מיוחדות למעט מחלה של מיכל האוראה שקיימת בכל רכבי הדיזל של PSA.

ממליץ לחפש את דגם ה1.5 ליטר טורבו דיזל עם הגיר 8 הילוכים מאמצע 2018 ,הוא קצת יותר חסכוני והגיר קצת יותר חלק.

לא מבין מאיפה אתה מביא את זה. היה לי 5008 דיזל 1.6 משנת 2018 והיה לי 5008 דיזל 1.5 משנת 2020.

שתי התיבות חלקות וההבדל הוא בחלוקה יותר קצרה ב 8. גם לא היה שום הבדל בצריכת דלק. עניין מיכל האוריאה לא מוכר לי מדגמי ה 5008 ואולי יש ב 3008, יהיה מוזר כי זה אמור להיות מנוע כמעט זהה לחלוטין, ובכל מקרה אם היתה תקלה סדרתית אז למיטב הבנתי זה משהו שכבר תוקן באחריות.

 

בקיצור התגובה הזאת לא משדרת הרבה ניסיון עם הרכבים (הדיזלים), אולי קריאה מפורומים וערבוב של מידע שלא בהכרח מדויק ברובו. חבל. ה 3008 בנזין זה לא הדיזל. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, CAPOBOSS כתב:

האם יש אמינות בכל מערכות? כמובן מכאנית מחלות למיניהם? מצאתי אחת ממש טובה 2018 דיזל 1.6 עם 65 אלף קילומטר האם באמת יש ממה לחשוש ? גיר מנוע ,מערכות חשמל?

למעט מיכל האוריאה שידוע בעייתי בכל דגמי ה BLUE-HDI, אין משהו סיסטמתי\רוחבי.

לחלק מדגמי 2018 היה ריקול של היצרן להחלפת רצועת תיזמון, מבחינתך זה יתרון.
נתקלתי פה ושם במקרים של מותחן רצועת אביזרים שכשל בטרם עת, הוחלף לרוב באחריות יצרן או אחריות הטרייד-אין של היבואן.


דגמי ה 1.6HDI יותר מבושלים\וותיקים ופוטנציאל התקלות נמוך יותר. בהינתן המצב שבו אתה קונה רכב משומש שכבר לא באחריות, הוא עדיף.
הגיר חלק מרגרינה גם בדגם זה.

אם אתה הולך על ה 1.5 (סוף 2018) עדיף למצוא אחת שעדיין באחריות ומומלץ לבדוק היסטוריה במוסך מורשה (בדגמים אחרים של PSA עם מנוע 1.5HDI כבר יש מספר TSB-ים שמצביעים על פוטנציאל רעש\בעיה בשרשרת גלי הזיזים ובדגמים אחרים [לא 3008] גם קיימת רגישות למחשבי הזרקה. לא ברור אם זה נקודתי לדגמים מסויימים או רוחבי לכל קשת המנועים\דגמים - ימים יגידו).
מנוע ה 1.5HDI הוא בעל 2 גלי זיזים (קמשאפטים) וה- 1.6HDI בוורסיה השניה שלו (2010-2018) היה עם גל זיזים אחד (שזה יתרון מבחינת אמינות: פחות חלקים נעים ופחות בעיות). ב 1.6HDI הראשון [בין 2006 ל 2010] היו 2 גלי זיזים וגם שם היו מידי פעם בעיות של רעשים מגלי הזיזים [מהשרשרת שמחברת בינהם].

שורה תחתונה: אם הרכב עובר בדיקה והכל בסדר, לך על זה.
ה 1.6HDI שווק עד איזור 10/11 בשנת 2018.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, איציק נ. כתב:

למעט מיכל האוריאה שידוע בעייתי בכל דגמי ה BLUE-HDI, אין משהו סיסטמתי\רוחבי.

לחלק מדגמי 2018 היה ריקול של היצרן להחלפת רצועת תיזמון, מבחינתך זה יתרון.
נתקלתי פה ושם במקרים של מותחן רצועת אביזרים שכשל בטרם עת, הוחלף לרוב באחריות יצרן או אחריות הטרייד-אין של היבואן.


דגמי ה 1.6HDI יותר מבושלים\וותיקים ופוטנציאל התקלות נמוך יותר. בהינתן המצב שבו אתה קונה רכב משומש שכבר לא באחריות, הוא עדיף.
הגיר חלק מרגרינה גם בדגם זה.

אם אתה הולך על ה 1.5 (סוף 2018) עדיף למצוא אחת שעדיין באחריות ומומלץ לבדוק היסטוריה במוסך מורשה (בדגמים אחרים של PSA עם מנוע 1.5HDI כבר יש מספר TSB-ים שמצביעים על פוטנציאל רעש\בעיה בשרשרת גלי הזיזים ובדגמים אחרים [לא 3008] גם קיימת רגישות למחשבי הזרקה. לא ברור אם זה נקודתי לדגמים מסויימים או רוחבי לכל קשת המנועים\דגמים - ימים יגידו).
מנוע ה 1.5HDI הוא בעל 2 גלי זיזים (קמשאפטים) וה- 1.6HDI בוורסיה השניה שלו (2010-2018) היה עם גל זיזים אחד (שזה יתרון מבחינת אמינות: פחות חלקים נעים ופחות בעיות). ב 1.6HDI הראשון [בין 2006 ל 2010] היו 2 גלי זיזים וגם שם היו מידי פעם בעיות של רעשים מגלי הזיזים [מהשרשרת שמחברת בינהם].

שורה תחתונה: אם הרכב עובר בדיקה והכל בסדר, לך על זה.
ה 1.6HDI שווק עד איזור 10/11 בשנת 2018.

 

איציק

על פניו נשמע חתיכת סיפור לצערי למרות שהרכבים הצרפתיים בדיוק נותנים את המענה אבל החשש הכבד , אבל ממש תודה למדתי משהו מאוד חשוב לדעת , אם אני אמצא בזמן הקרוב אני בהחלט אשקול את זה הייתה מציאה מאוד יפה גם במחיר טוב עכשיו זה ירד מהעניין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, CAPOBOSS כתב:

על פניו נשמע חתיכת סיפור

אכן, זה חתיכת סיפור. כבר ראיתי אנשים זורקים מכוניות בשוליים ורצים הביתה.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, איציק נ. כתב:

אכן, זה חתיכת סיפור. כבר ראיתי אנשים זורקים מכוניות בשוליים ורצים הביתה.

מקווה שאתה צוחק , למרות שהפיגו החדשות נראות מעולות ויש עלייהם אחלה חוות דעת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, CAPOBOSS כתב:

מקווה שאתה צוחק , למרות שהפיגו החדשות נראות מעולות ויש עלייהם אחלה חוות דעת

ברור שאני צוחק... :-) אתה עושה חתיכת סיפור דיי מכלום, במחשבה שאצל המתחרים יש 0 תקלות לאורך כל חיי הרכב והיצרן והמוסכים שלו חיים מהחלפה של פילטר שמן ומסנן אויר למזגן. שורה תחתונה היא שה-  MK2 3008 היא ממובילות הקטגוריה (אם לא "ה") ולא בכדי. 
בניגוד לדגמי עבר, הדור השני של ה 3008 שומר על ערכו וסחיר יותר מהמתחרות עם התדמית האמינה שעומדות סביבו. האנשים (והשוק) אוהבים אותו.
העיצה הכי טובה שאני יכול לתת לך: לך תראה, תנהג, ותגבש דיעה לא רק על סמך מילים בפורום, אלא גם על מושב הנהג.

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבעיית מיכל האוריאה יש פתרונות. לא הייתי פוסל בגללו את הרכב הזה.
סך הכל שאר המכלולים ותיקים ואמינים (גיר ומנוע ה1.6). הרכב מאוד חסכוני ונותן המון.
אם מדובר באמת במציאה לא הייתי פוסל בגלל מיכל שידרוש אולי החלפה בתקופת הבעלות שלך.

נ.ב יש פתרונות נוספים לבעיה הזו...

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, איציק נ. כתב:

ברור שאני צוחק... :-) אתה עושה חתיכת סיפור דיי מכלום, במחשבה שאצל המתחרים יש 0 תקלות לאורך כל חיי הרכב והיצרן והמוסכים שלו חיים מהחלפה של פילטר שמן ומסנן אויר למזגן. שורה תחתונה היא שה-  MK2 3008 היא ממובילות הקטגוריה (אם לא "ה") ולא בכדי. 
בניגוד לדגמי עבר, הדור השני של ה 3008 שומר על ערכו וסחיר יותר מהמתחרות עם התדמית האמינה שעומדות סביבו. האנשים (והשוק) אוהבים אותו.
העיצה הכי טובה שאני יכול לתת לך: לך תראה, תנהג, ותגבש דיעה לא רק על סמך מילים בפורום, אלא גם על מושב הנהג.

איציק

למען האמת קצת פחות מהמתחרים שלו אבל מציע הרבה יותר כולל כל המערכות כבר בשנת 2017 שזה באמת מרשים. ועוד בנוסף מנוע דיזל 1.6 ליטר אבל המציאה חמקה מימני לצערי 

לפני 2 דקות, farkash7 כתב:

לבעיית מיכל האוריאה יש פתרונות. לא הייתי פוסל בגללו את הרכב הזה.
סך הכל שאר המכלולים ותיקים ואמינים (גיר ומנוע). הרכב מאוד חסכוני ונותן המון.
אם מדובר באמת במציאה לא הייתי פוסל בגלל מיכל שידרוש אולי החלפה בתקופת הבעלות שלך.

נ.ב יש פתרונות נוספים לבעיה הזו...

איזה פתרונות יש? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, CAPOBOSS כתב:

למען האמת קצת פחות מהמתחרים שלו אבל מציע הרבה יותר כולל כל המערכות כבר בשנת 2017 שזה באמת מרשים. ועוד בנוסף מנוע דיזל 1.6 ליטר אבל המציאה חמקה מימני לצערי 

מערכות בטיחות מקוריות (לא הכל) יש מ 2018 בדגמי ה"אקטיב", ב 2017 היה מובילאיי בדגמי ה"אקטיב" - אבל ה"פרימיום" הגיע עם הכל מקורי, יחסית *כמעט* מהתחלה (נדמה לי שביוני או יולי היתה תוספת של משהו שם, אולי בקרת שיוט אדפטיבית או בלימה אוטונומית, לא זוכר מה בדיוק).

"למען האמת קצת פחות מהמתחרים" ..... -> "אבל המציאה חמקה ממני"
השוק של האוטו אש וגם המחירון. כתבת ממש דבר והיפוכו - נראה לי ש...איך אומרים: I rest my case ;-) 
דיזלים עם ק"מ נמוך קשה למצוא, וככל שתתמהמה עם "מציאות" - אתה תפסיד אותן כי מישהו אחר יחטוף אותן במקומך.
זה גם זמן "פחות טוב" לחפש דיזל, כי ברגע שמחירי הדלק מתחילים לעלות - אנשים מחפשים את האלטרנטיבות החסכוניות - והביקוש עולה.
למען האמת 2018 עם 65K ק"מ זה ממש יפה - ונחשב לק"מ נמוך. שנה שעברה שחיפשתי, אלו שהיה להם 60-70K ק"מ אלו היו *אז* נחשבים לק"מ נמוך, כל היתר שראיתי היו עם יותר (90K קמ ומעלה).

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, איציק נ. כתב:

מערכות בטיחות מקוריות (לא הכל) יש מ 2018 בדגמי ה"אקטיב", ב 2017 היה מובילאיי בדגמי ה"אקטיב" - אבל ה"פרימיום" הגיע עם הכל מקורי, יחסית *כמעט* מהתחלה (נדמה לי שביוני או יולי היתה תוספת של משהו שם, אולי בקרת שיוט אדפטיבית או בלימה אוטונומית, לא זוכר מה בדיוק).

"למען האמת קצת פחות מהמתחרים" ..... -> "אבל המציאה חמקה ממני"
השוק של האוטו אש וגם המחירון. כתבת ממש דבר והיפוכו - נראה לי ש...איך אומרים: I rest my case ;-) 
דיזלים עם ק"מ נמוך קשה למצוא, וככל שתתמהמה עם "מציאות" - אתה תפסיד אותן כי מישהו אחר יחטוף אותן במקומך.
זה גם זמן "פחות טוב" לחפש דיזל, כי ברגע שמחירי הדלק מתחילים לעלות - אנשים מחפשים את האלטרנטיבות החסכוניות - והביקוש עולה.
למען האמת 2018 עם 65K ק"מ זה ממש יפה - ונחשב לק"מ נמוך. שנה שעברה שחיפשתי, אלו שהיה להם 60-70K ק"מ אלו היו *אז* נחשבים לק"מ נמוך, כל היתר שראיתי היו עם יותר (90K קמ ומעלה).

איציק

כן עכשיו זה אבוד אבל שאלה אחרת לרכב אחר סקודה אוקטביה 1.4 2017/18 יש אמינות בגיר? או שעדיין צריך לחשוש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...