Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות. 

אני לומד בזום (כמו כולם), עם מחשב נייד ישן למדיי (לנובו משנת 2015 או 16  אאל"ט). עמדת הלימודים שלי מאד קרובה לראוטר כך שזו לא הבעייה. כמו כן גם הקליטה במחשב מסומלת כקליטה מלאה (כל הקווים). 

לא ניתן לחבר את המחשב הנייד לכבל כדי לשפר את האינטרנט.

האם יש דרך לשפר את הקליטה של המחשב בכל זאת? מגבירי טווח מיותרים לדעתי כי הטווח פה לא מהווה גורם (מרחק של אולי 2 מטר מהראוטר, בשטח פתוח, באותו חדר).

הזום די מגמגם לי.

אודה לכל מחשבה וכיוון. 

תודה לעוזרים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

2 מטר מהראוטר - אלא אם יש לך מיקרוגל באמצע או הוא מותקן ממש מוזר - אין שום סיבה שלא תקבל את המהירות המלאה בWIFI.

בא נדבר תכלס - מה המהירות אינטרנט הביתית שלך ומה אתה מקבל באתרים כמו speedtest /fast.com ?

 

על פניו - מתאם USB לEthernet - זה הפתרון הכי יציב בסופו של יום כמו שמיכהזזז שם

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

תבדוק שהתדר לא עמוס עם שכנים.

תסובב את האנטנות של הנתב.

ואולי הזום מגמגם מסיבות אחרות?

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 23 שעות, Michazzz כתב:

אין אפשרות להעביר כבל...

לפני 22 שעות, Liviur כתב:

2 מטר מהראוטר - אלא אם יש לך מיקרוגל באמצע או הוא מותקן ממש מוזר - אין שום סיבה שלא תקבל את המהירות המלאה בWIFI.

בא נדבר תכלס - מה המהירות אינטרנט הביתית שלך ומה אתה מקבל באתרים כמו speedtest /fast.com ?

 

על פניו - מתאם USB לEthernet - זה הפתרון הכי יציב בסופו של יום כמו שמיכהזזז שם

מהירות ביתית 200 מגה, הוט+נטויז'ן. ברוב הפעמים שאני טורח לבדוק, הנתונים קרובים מאד למקסימום.

לפני 5 דקות, borsood כתב:

תבדוק שהתדר לא עמוס עם שכנים.

תסובב את האנטנות של הנתב.

ואולי הזום מגמגם מסיבות אחרות?

 

"הוטבוקס". אין לו אנטנות. 

יש ססמא מוגנת וחזקה.

אני מצליח לעיתים לקבל קצת קליטה אפילו מחוץ לבית, בחנייה, כך שהראוטר עצמו הוא לא הבעייה. 

אני לא קרוב אפילו ללהיות מומחה בתחום, אבל אני חושד שבגלל שהמכשיר ישן, גם מתאם הרשת שלו לא בדיוק יודע להוציא את המיטב מהקיים. לא יודע אם הצלחתי להסביר את עצמי היטב... סליחה אם לא. 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אם אתה עובר מיקום לצד השני או מול הראוטר זה משתפר?

 

נשמע על פניו שאולי כרטיס WIFI מודרני חיצוני / USB יפתור (אין לי ניסיון) אם לא מוכנים להעביר כבל.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בדוק בטלפון עם WiFi analyzer - יש הרבה מאד אפליקציות, למשל זו. אם על הערוץ של הנתב שלך יש גם ערוצים של נתבים שכנים הגדר ערוץ אחר שפנוי, כדי למנוע התנגשויות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האם המחשב והנתב תומכים ברשת וויפיי בתדר 5גיגההרץ?

אם כן, תאפשר ותתחבר אליה. 

אם לא, מתאם יואסבי לאטרנט כמו שהציעו פה וכבל. רק אל תחסוך ותקנה מתאם שעובד ב1גיגהביט, לא פחות.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני שעה, Nemesis כתב:

אם אתה מקבל 200 מגה במחשב הנייד 

בנייח, הראשי. לא בנייד. עליו לא בדקתי אפילו. נקודה טובה...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

@ברווז לפני שאתה רץ לחנות תבצע בדיקה האם בחיבור חוטי זמני אתה מקבל מהירות סבירה ואם כן האם הזום עובד היטב?

מה קורה כשאתה מצמיד את הנייד לנתב?

תתקין את האפליקציה הזו https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vrem.wifianalyzer היא תתן לך מושג על עומס הרשתות בסביבה שלך ועל עוצמת הקליטה.

והנתב של הכלבים הוא די ח*א אבל עדיין צריך לעמוד בזום.

 

ועוד משהו: בזום מהירות ההלעאה יותר חשובה ממהירות ההורדה אז שים לב היטב אליה.

 

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)
בתאריך 20.1.2022 בשעה 20:02, ברווז כתב:

"הוטבוקס". אין לו אנטנות. 

 

 

זו הבעיה.

נתב חרא, עם איכות חרא, וניתוקים (על גבי ה-WiFi בלבד, חוטית הוא דווקא בסדר גמור) מפה ועד החור שממנו הגרילו את הנתב הזה בשקל תשעים.

 

נתב נורמלי בתקן סביר (ac/ax) או רחמנא ליצלן Mesh פשוט יפתור לך כנראה את כל הבעיה.

 

כדי לוודא, הייתי מחבר את הלפטופ עם כבל להוטבוקס ומנסה נניח להוריד קובץ גדול (10 ג'יגה נניח), ואותו ניסוי על גבי ה-WiFi.

ואם אכן חוטית הוא מתפקד בסדר, אבל אלחוטית הוא מגמגם בהורדה, קונה ראוטר WiFi סביר וזהו.

 

יש מצב שיש לי איפשהו אפילו איזה Linksys ישן שעשה בדיוק את העבודה הזו - החליף את ה-WiFi של הוטבוקס.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...