Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני חודש לערך שבק פנס איתות אחורי ימני

פירקתי , הנורה לא היתה שרופה

הוצאתי את הקונקטור זהיתי מגע רופף ניקיתי עם ספרי קונטקט וניקיתי את רגל האדמה שהיתה עם קורוזיה\שרופה

הרכבתי חזרה ,עובד עד היום

 

אתמול לפתע פנס איתות שמאלי חדל לתפקד

במקומו פנס אחורי מהבהב היבהוב מהיר

הנורות תקינות

כיוון שכבר הייתי בסרט לא מזמן זכרתי את הפרטים וביצעתי אותה פרוצדורה על הפנס השמאלי אך  ללא הועיל

בבדיקה מעמיקה יותר מסתבר שלקונקטור לא מגיעה כלל  אדמה

לפני שאני מבצע מעקף עם בורג  קודח לפח האם מישהו יודע מהיכן מגיעה האדמה לפנס?

 

 

 

פורסם

במקום לפרק חצי אוטו ולמצוא את חיבור האדמה של הפנס

לקחתי חוט דק ,תקעתי באדמה של הקונקטור שמתחבר לפנס וסגרתי חזק שיתפס

את הקצה השני הברגתי לנקודה פנויה שמצאתי מתחת לכיסוי תא המטען

ובא לציון גואל

פורסם
לפני כשעה, nit_zan כתב:

לקחתי חוט דק

מקווה בשבילך שלא לקחת חוט דק מידי.. עובר בחוט הזה לא מעט זרם לפרקי זמן ארוכים. לא סתם בכל דגמי רנו יש בעיות עם האדמות בפנסים האחוריים, גם הם שמים חוט דק ממה שצריך משום מה.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...