Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעשים בהגה בזמן הסיבוב שלו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

בוקר טוב 
לאחר החלפת 4 צמיגים חדשים ברכב
הבחנתי ברעש מהגה ברכב מידי פעם בסיבוב שלו 
בוצע בדיקת כיוון פרונט והיא תקינה
האם מישו מכיר ? האם תקין?

רעש כמו פלסטיק או משו כזה

 

הרכב סקודה קמיק צמיגים של חברת barum bravis  205/60/16

פורסם
לפני שעה, Jago כתב:

 

בוקר טוב 
לאחר החלפת 4 צמיגים חדשים ברכב
הבחנתי ברעש מהגה ברכב מידי פעם בסיבוב שלו 
בוצע בדיקת כיוון פרונט והיא תקינה
האם מישו מכיר ? האם תקין?

רעש כמו פלסטיק או מתיחה משו כזה

 

הרכב סקודה קמיק צמיגים של חברת barum bravis  205/60/16

 

פורסם
לפני כשעה, BRAVO30 כתב:

לא חווית את הרעש הזה לפני החלפת הצמיגים? 

אגב מה זה בארום? זה מותג סיני, לא? 

צמיג  חברת בת של קונטיננטל

מיוצר בגרמניה נדמה לי 

הרעש לא היה לפני החלפת צמיגים ולדבריו של בעל המקום של הצמיגים זה לא קשור 

פורסם

הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא שלא עשו לך איזון גלגלים כמו שצריך ואולי יש חיכוך של המשקולות במשהו בעת סיבוב. אבל מצד שני אתה אומר שמקור הרעש בהגה ממש. מוזר. 

 

פורסם
לפני 10 שעות, BRAVO30 כתב:

הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא שלא עשו לך איזון גלגלים כמו שצריך ואולי יש חיכוך של המשקולות במשהו בעת סיבוב. אבל מצד שני אתה אומר שמקור הרעש בהגה ממש. מוזר. 

 

נכון אם היה חיכוך במשו הייתי שומע את הרעש בכל סיבוב ההגה כנראה וזה ח״א המצב

×
×
  • תוכן חדש...