Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: זה פיצ'ר - בקרת השיוט האדפטיבית באאוטלנדר החדש עלולה להפתיע


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 880 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, outlander כתב:

כל התערבות אוטונומית בהחלטות הנהג היא התערבות מטופשת. כי מחשבים לא יכולים להחליף אנשים.

 

קחו לדוגמא את המערכת הכי פשוטה של בקרת שיוט, בעליה שנמצאת לפני ירידה כשאין שום שדה ראיה המערכת מרגישה האטה, מורידה הילוך ונותנת גז כאילו אין מחר. מעבר לעיקול יש פקק ענק שלא היה ניתן לראות או לחזות מראש, התוצאה - בלימת חירום אחרי ההאצה המטופשת.

 

לעומת זאת, מוח אנושי היה מקבל החלטה להאיט לפני סיום העליה כי ללא שדה ראיה אי אפשר לדעת מה מחכה מעבר לעליה.

 

אותו דבר בעיקולים, פניות חדות.

 

אין שום התערבות בהחלטות הנהג. מדובר במערכת סיוע לנהג ולא במערכת לנהיגה אוטונומית. אתה יושב מאחורי ההגה ויכול לשלוט בו ובדוושות בדיוק על מנת לתפעל את הרכב במקרים שציינת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

השנקל שלי.

לגבי האאוטלנדר, אני חייב לציין שזה קרה לי מספר פעמים באאוטלנדר הקודם, שאין לו בכלל את הפיצ'ר הזה. 

מאותת לעקיפה, מזיז במילימטר את ההגה ואז החמוד מתחיל להאיץ וכמובן אחרי שניה אני מקבל בלימה חזקה כי התקרבתי לרכב שלפני.

נדיר, קרה פעמים ספורות, אבל קרה.

 

לפחות ב 5008 שהיתה לי, קיימת מערכת דומה אבל ההאצה לא מתחילה מיידית אלא רק כשבפועל בוצעה הסטיה לנתיב השמאלי והרדאר/מצלמה מוודאים שטח פנוי מלפנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.11.2021 בשעה 11:21, outlander כתב:

כל התערבות אוטונומית בהחלטות הנהג היא התערבות מטופשת. כי מחשבים לא יכולים להחליף אנשים.

 

קחו לדוגמא את המערכת הכי פשוטה של בקרת שיוט, בעליה שנמצאת לפני ירידה כשאין שום שדה ראיה המערכת מרגישה האטה, מורידה הילוך ונותנת גז כאילו אין מחר. מעבר לעיקול יש פקק ענק שלא היה ניתן לראות או לחזות מראש, התוצאה - בלימת חירום אחרי ההאצה המטופשת.

 

לעומת זאת, מוח אנושי היה מקבל החלטה להאיט לפני סיום העליה כי ללא שדה ראיה אי אפשר לדעת מה מחכה מעבר לעליה.

 

אותו דבר בעיקולים, פניות חדות.

 

כמו שאמרו כאן - זאת מערכת עזר ויש להשתמש בה בשיקול דעת. אני נהנה להשתמש ב-ACC בכביש ישר, אבל כשאני מתקרב ליציאה מכביש מהיר או עיקול בלי שדה ראיה - אני מבטל אותה. לא בא לי שהאוטו ינסה לקחת יציאה של מחלף ב-100 קמ"ש...

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 880 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...