Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיזו 308 מתחממת מנוע HN02


אמית רגב
 שיתוף

פוסטים מומלצים

המנוע מתחמם, נוזל הקירור נעלם לאנשהו.

כאשר פותחים את מיכל העיבוי, המים מעט קופצים שהמנוע קר ויותר כאשר הוא חם, האם זה נורמלי? או הלך אטם ראש? מצורף וידאו

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מעבר לחץ למערכת הקירור. צריך להרים ראש מנוע.

 

כמה שאלות כלליות ברשותך,כמה ק"מ עבר הרכב? איזה שנתון? הוחלפה בעבר רצועת הטיימינג? הרכב אוכל שמן?

  • אהבתי 1

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, מלטבשי כתב:

יש מעבר לחץ למערכת הקירור. צריך להרים ראש מנוע.

 

כמה שאלות כלליות ברשותך,כמה ק"מ עבר הרכב? איזה שנתון? הוחלפה בעבר רצועת הטיימינג? הרכב אוכל שמן?

  מודל 2016 115000 קמ,  לא עשה טיימינג.

אצלך בסיטרואן שאתה פותח את מיכל העיבוי, אין תזוזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בסיטרואן (C3 דיזל) אין תזוזה. גם לא ב-307.

 

אם רצועת טיימינג לא הוחלפה מעולם, ואתה מתכוון לתקן ולהמשיך להחזיק ברכב, זו הזדמנות מעולה להעריך את מצבו של המנוע.

לאחר פתיחת ראש כדאי למלא את הצילינדרים בנפט (עוד ניתן להשיג?) כדי להעריך אם הרינגים עוד אוטמים כמו שצריך.

אם שווה לשפץ ראש, אתה תרוויח גם ניקוי שסתומים, החלפת גומיות שסתומים, טיימינג חדש ומערכת שמן נקיה.

אם לא שווה לשפץ, מחליפים את המנוע. רק צריך להבין שקשה לדעת מה מקבלים במנועים מפירוק (גם ייבוא זה מפירוק). 

 

אני ממליץ לך ליצור קשר עם @מוסך גבע על מנת לקבל מהם דיאגנוסטיקה והצעת מחיר לתיקון.

אני אישית, מטפל אצלם וסומך עליהם בעיניים עצומות

 

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.9.2021 בשעה 20:13, אמית רגב כתב:

המנוע מתחמם, נוזל הקירור נעלם לאנשהו.

כאשר פותחים את מיכל העיבוי, המים מעט קופצים שהמנוע קר ויותר כאשר הוא חם, האם זה נורמלי? או הלך אטם ראש? מצורף וידאו

 


אם נסעת ברכב כאשר המנוע התחמם מעבר לנורמל שלו, ככל הנראה אטם הראש נפרץ.
במצב כזה צריך להעריך את הנזק ואם בכלל שווה לתקן.
ייתכן וכתוצאה מההתחממות, הראש או הבלוק (או שניהם ?) התעוותו - ואז לא כדאי לחשוב על תיקון המנוע הקיים.

נסה להרים טלפון ל @מוסך גבע מחר בבוקר ולהתייעץ איתם. ייתכן והם נתקלו במקרים קודמים שהם דומים לשלך ויוכלו לייעץ לך מראש אם להחליף את המנוע או לבוא לבדיקה על גרר.

מניסיוני עם מקרים דומים שנתקלתי בהם במוסכים - בחלק לא מבוטל מהמקרים כאשר מדובר במנוע רגיש, אף אחד לא לוקח על עצמו את האחריות לשיפוץ והרוב ממליצים להחליף מנוע. במקרה הזה - הלוואי ואתבדה.
 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...