Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

אני ממש מבולבל יש אובר מידע בנושא הזה וכל אחד שאני שואל חושב משהו אחר בנושא הזה

מכיוון שאני רואה שזה פורום פורה אנשים מבינים שעולם הרכבים לוקח חלק מרכזי בחייהם יש לי תקווה שפה אקבל תשובה מושכלת

 

יש לנו אפשרות לקחת רכב מהעבודה הליסינג עם התחייבות ל3 שנים

רוב המכוניות הם משפחתיות סטנדרטיות (קורולה היברידית,פריוס,איוניק,נירו,סיד וכיו"ב)

על כל המכוניות התנאים פחות או יותר זהים (הבדלים של 100-200 שקל לפה או לשם בחודש) 

אז בגדול בשורה התחתונה מה שאשלם +- על כל רכב זה שמהשכר הנטו שלי יירדו 2200 שח ומההפרשות הסוציאליות (שכוללות גם קרן השתלמות) 500 שח.

בנוסף אני מקבל גם 1000 שקל דלק בחודש

האם בתנאים האלו עדיף לקנות רכב 0 קמ/רכב חדש מהחברה/ליסינג מהעבודה

עריכה אחרונה על ידי מחפש1
פורסם

השאלה לא פשוטה ואין תשובה קלה, אבל הנתון הראשון החסר זה מה הקילומטרז' שאתה נוסע.
האם לקחת בחשבון גם את שווי המס כשחישבת  ירידה של 2200 בנטו?

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני כשעה, motior כתב:

השאלה לא פשוטה ואין תשובה קלה, אבל הנתון הראשון החסר זה מה הקילומטרז' שאתה נוסע.
האם לקחת בחשבון גם את שווי המס כשחישבת  ירידה של 2200 בנטו?

כן, יש לנו סימולציה שמכניסים בה את השכר והיא מחבת בדיוק את השכר אחרי ההורדות של הרכב

צודק לגבי הק"מ 10-12k בשנה

פורסם

10-12K בשנה זה ממש לא הרבה. לרוב בקילומטרז' כזה ליסינג מהעבודה לא משתלם.  במקומך הייתי קונה רכב יד שנייה בן 3 - תמורה טובה לכסף. אבל זה אני...

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

הייתי בהתלבטות דומה מאוד עם קילומטרז' דומה ובחרתי לקנות רכב. בינתיים אחרי 3 וחצי שנים באותו המקום עבודה זה השתלם.
בקילומטרז' כזה ליסינג זה בעיקר בשביל הנוחות והפינוק. כלכלית - זה לא כדאי.
מי שנוסע מעל 20 אלף ק"מ בשנה - זה כבר סיפור אחר.

פורסם (נערך)

רגע, יש כאן הגבלת דלק ל 1000₪ בחודש, לכן התשלום החודשי קצת יותר נמוך מעסקאות רגילות.

ההגבלה הזאת בחישוב גס מאפשרת לנסוע כ 1500 קילומטרים בחודש ברכב משפחתי לא כל כך חסכוני. זה מעל ומעבר לצרכים של פותח השרשור.

לדעתי, 2700₪ כולל הכל זאת עסקה שווה לרכב משפחתי חדש, בתנאי שבאמת חישבת נכון את התשלום הכולל עבור הרכב, והעסקה כוללת ביטוחים, טיפולים, טסט, צמיגים, בלמים וכו... 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 34 דקות, vladclar כתב:

רגע, יש כאן הגבלת דלק ל 1000₪ בחודש, לכן התשלום החודשי קצת יותר נמוך מעסקאות רגילות.

ההגבלה הזאת בחישוב גס מאפשרת לנסוע כ 1500 קילומטרים בחודש ברכב משפחתי לא כל כך חסכוני. זה מעל ומעבר לצרכים של פותח השרשור.

לדעתי, 2700₪ כולל הכל זאת עסקה שווה לרכב משפחתי חדש, בתנאי שבאמת חישבת נכון את התשלום הכולל עבור הרכב, והעסקה כוללת ביטוחים, טיפולים, טסט, צמיגים, בלמים וכו... 

 

החישוב נכון. לא הבנתי את ההסבר על ה1500 ק"מ
מה שכן לגבי הדלק, היום אני נוסע ברכב סופר מיני ידני ולא מגיע ל1000 שקל דלק בחודש. מגיע ל600 +-. לא יודע מה ההקבלה של זה ברכב משפחתי חדש

פורסם
לפני 4 שעות, מחפש1 כתב:

בנוסף אני מקבל גם 1000 שקל דלק בחודש

 

החלק הזה קצת לא ברור.
אתה מקבל הגבלת 1000 שח לדלק במקרה שאתה לוקח ליסינג?
או שאתה מקבל 1000 שח תוספת למשכורת אם אתה לא לוקח ליסנג?
או משהו אחר?

פורסם

רכב לא חסכוני עם צריכת דלק 1:10,  בנסיעה של 1500 קילומטרים בחודש יצרוך דלק בעלות של 1000₪. אתה לא תעבור את המגבלה הזאת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בגדול אם אתה מתכנן לקנות רכב חדש (אם לא תקנה ליסינג) הליסינג כאן נראה סביר לחלוטין,

אין ירידת ערך (לא מעט כסף, אין ביטוחים וטסט) בקיצור הפער שיהיה (אם יהיה) באחזקה הוא קטן ולכן אני הייתי בוחר בליסינג.

 

אם החלופה היא רכב בין 4 שנים בערך אז שווה מחשבה שניה.

×
×
  • תוכן חדש...