Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אכפת לכם מאיכות החומרים של הרכב?


davemustaine87
 שיתוף
עוקבים 24

פוסטים מומלצים

איכות זו אמירה רחבה ותחושת החומר היא חלק מכך.

 

כנראה שחלק מתייחסים ב"איכות" רק לעמידות או לדיוק או להרכבה , אבל גם עמידות למשל היא רק חלק מהאיכויות.

 

בכל אופן, באופן אישי, מכיר רכב שנראה פשוט וזול...אך לאחר 14 שנה נראה כמו חדש ולכן יכול להגיד שהאיכות שלו טובה.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני עד היום לא מבין מה בדיוק הכוונה במנח "איכות חומרים".    יש איכות הרכבה, שזה פנלים מורכבים ישר במרווים נכונים ואחידים, לא עושים רעשים ולא מקרקשים. יש עיצוב מיושן ויש מודרני, יש הנדסת אנוש

תשב בפיאט פנדה, ואז תשב בקאמרי או אפילו אוונסיס מאותו שנתון, ואני חושב שתבין מיד את ההבדל באיכות חומרים.

איכות חומרים זה שהכפתורים לא מתקלפים ככה שלא ידוע מה הפונקציה שלהם אחרי שימוש של כמה שנים וגם הפלסטיק לא מתעוות מהשמש או נשבר לך ביד כשאתה פותח דלת/תא אחסון. זה חשוב מאד, אבל קשה לדעת את זה ברכב

מדד האיכות שאני מחפש ואין בנמצא הוא דירוג הרעש של הרכב .

הייתי מצפה שיהיה תקן עם מספרים שניתן לראות באתר היצרן כמו צריכת דלק (יודע שזה לא אמת) , דירוג בטיחותי , מ 0 ל 100 ב X שניות (אישית , לא מעניין אותי) 

אם בצמיגים יש דירוג רעש , מדוע לא לכל האוטו ?

פעמים רבות אני קורא בחוות דעת "רועש" או "שקט" וזה לא מספיק. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשונה ממבחן חד ממדי כמו 0-100, רעש שונה במהירויות שונות ועם צמיגים שונים ועל כביש שונה...

 

תוכל למצוא מבחנים שונים שכן מתייחסים לרעש במהירויות שונות.

 

מה גם שסוג הרעש משפיע באופן שונה על אנשים שונים. זמזום/שריקה/תהודה/ועוד, אנשים שונים רגישים לתדרים שונים.

שלא לדבר על רעש בהאצה מול שיוט. בקיצור, די מורכב.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תנסו לשבת בסיאט לאון ואחכ בגולף ואז תבינו מה זה איכות חומרים. על פניו זה אותה מרכב אותו מנוע אותה שילדה ואותו אבא ואמא בגדול, אבל שישבים ברכב פשוט מרגישים הבדל.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW POLO 2011 1.2TSI DSG.

8)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ומה קורה 5 שנים אחרי? זה גם חלק מאיכות...

 

ושלא תטעה - בוחר בגולף בהיבט הזה.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

5 שנים אחרי? אמנם זה חשוב אבל פחות, לדעתי. 

 

אני די בטוח שהפלסטיקה של האלטו תחזיק הרבה יותר מאשר החומרים בגולף, אבל באמת היית רוצה לשבת בתא נוסעים של האלטו?

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מזיז לי.

העיקר שהדשבורד לא יחרוק.

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Mike808 כתב:

לי זה חשוב אבל כמובן שבסדר עדיפויות מסויים. יחידת הנעה, התנהגות כביש, נוחות נסיעה, בטיחות, אבזור והנדסת אנוש חשובים לי יותר מאיכות חומרים.

דווקא בדוגמה שהביא פותח השרשור אני לא רואה הבדל. לפורטה תא נוסעים כהה ובאלנטרה הייתה אופציה לריפודים בהירים. חוץ מזה שתיהן מציגות איכות חומרים בינונית למדי ללא יתרון משמעותי לאף אחד, דיי הגיוני כשזוכרים שהן מגיעות מאותה המשפחה.

קונצרן יונדאי הציג התקדמות משמעותית בתחום הזה, אבל בעיני זה עדיין יותר נראה טוב מאשר מרגיש טוב, וזאת לאחר התנסות דיי מעמיקה עם יונדאי סונטה החדשה ויונדאי סנטה פה העדכני.

 

יצא לי לנסוע באלנטרה, ואחרי כמה ימים לנסוע בפורטה. 

ההבדל לטעמי מאוד מורגש. כן, זה לא הבדל בין סדרה 7 ומיצובישי ספייסטאר, אבל עדיין מורגש. 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 58 דקות, davemustaine87 כתב:

5 שנים אחרי? אמנם זה חשוב אבל פחות, לדעתי. 

 

אני די בטוח שהפלסטיקה של האלטו תחזיק הרבה יותר מאשר החומרים בגולף, אבל באמת היית רוצה לשבת בתא נוסעים של האלטו?

ההגדרה שלך לאיכות מאוד צרה.

אצלך איכות זה אסטטיקה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי בהחלט איכות החומרים וההקפדה על איכות ההרכבה חשובים ומהווים שיקול בבחירת הרכב. הרבה יותר נעים לי לשבת הרכב מוקפד מאשר ברכב עם פלסטיקה חלולה ומקרקשת. זה לא השיקול העקרי בבחירת הרכב, אבל בהחלט שיקול חשוב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האממ, לא. 

 

אצלי איכות, זה השילוב בין  מגוון של חומרים ולא רק פלסטיקה חלולה, איכות הרכבה, ארגונומיה, צבעים שונים. או בקיצור רכב שייתן הרגשה שמישהו השקיע טיפה מחשבה בתא הנוסעים, ולא עשה לתא הנוסעים "אלי אקספרס" ושם את הדבר הזול ביותר העיקר שיענה על ההגדרה של "חלק X בתא הנוסעים".

 

יכול להיות שזה מעניין למישהו את הישבן, וכול מה שמעניין זה באמת פסטיקה שתישרוד פיצוץ גרעיני, וזה אחלה, אין לי שום כוונה לשפוט. סתם לדעת כמה זה מעניין. 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הנוכחי שלי זה BRZ ולפניו קליאו 0.9 ידנית אז אני משער שהתשובה היא לא? 🤷‍♂️

 

זה משהו שאני אשמח לקבל אבל רחוק ממדד משמעותי ברכב עבורי, מה שכן חשוב לי דווקא שעיצוב פנים לא יראה יותר מדי מיושן ורע, למשל זה משהו שמפריע לי בניסאן 370Z.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאד מורגש ואפילו מציק אם יוצאים מהתא נוסעים של סדרה 3 החדשה ומתיישבים בלאון החדשה נניח. שתיהן חדשות עם תהום איכות ביניהן.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מי יותר איכותי, המזדה או הלאון?

 

כי ממה שזכור לי, אחרי לאון 2012 (וגם יותר חדשה), קורולה 2015 שהייתה לי אז, הרגישה כמו מרצדס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, EliC25 כתב:

תשב בפיאט פנדה, ואז תשב בקאמרי או אפילו אוונסיס מאותו שנתון, ואני חושב שתבין מיד את ההבדל באיכות חומרים.

לא צריך ללכת רחוק, תשב בקורולה הישנה והחדשה ותרגיש מיד הבדל עצום. לדעתי שימוש מושכל בחומרים הנכונים יכול להפוך את השהייה בתא הנוסעים לנעימה הרבה יותר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...