Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה - ישר ולעניין - גולף 2001 ג'נריישן מנוע 2000 בנזין

כשאני מסובב את הסוויטש - כל הנורות בלוח שעונים נדלקות ולאט לאט אחת אחרי השניה נכבות.

 

אני יודע שבדיזל צריך לחכות שנורית הסליל תכבה ואז להניע - האם בבנזין גם עדיף לחכות שהנורות יכבו - או שאין צורך...

 

אשמח לתשובה רצינית עם טיפה הסבר למה כן או שמה למה לא!

 

תודה !

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

במכוניות בנזין מסויימות כאשר מסובבים את הסוויץ' למצב מצבר המשאבת דלק עובדת לשנייה-שתיים כדי להבטיח הזנת דלק מיידית, אם אתה שומע את הרעש הזה, אז כן, עדיף לחכות שנייה שתיים שהרעש יפסק ואז להניע, אם לא, זה לא משנה. בפוקוס שהיתה לנו היה את הרעש הזה ובמאזדה אין את זה.

בכל מקרה, בדוק את העניין, בבנזין אין חימום סלילים.

פורסם

"בכל מקרה, בדוק את העניין,"

 

לכן אני שואל כאן :)

גם אני חשבתי ככה - אבל תמיד אני מניע מהר למראת שאני אומר לעצמי כל פעם שאני אמתין ואני פשוט שוכח...

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

אין צורך לחכות מפני שאין לך סליל חימום כמו בדיזל ואין שום מערכת אלקטרונית\מכאנית שזקוקה

להכנה ע''מ לפעול.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
אין צורך לחכות מפני שאין לך סליל חימום כמו בדיזל ואין שום מערכת אלקטרונית\מכאנית שזקוקה

להכנה ע''מ לפעול.

מלבד למשאבת הדלק.

 

לא בטוח אם זה נכון או לא, חכה 3 שניות. אולי תזכר לאן אתה רוצה לנסוע.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

במנועי דיזל ההתנעה הראשונית עקב טמפ' המנוע הנמוכה שלא מאפשרת בערה עצמית בצורה מספקת, אם בכלל, ולכן ישנם סלילי להט שתפקידם לחמם את המנוע ע"מ להקל ולאפשר הבערה וההתנעה.

יש להמתין מספר שניות עד שסלילי להט יבצעו את תפקידם ויאפשרו התנעת המנוע.

אני מניח שללא המתנה ההתנעה תהיה קשה מאוד אם אפשרית בכלל.

 

ולשואל המקורי, האם ברשותך ספר הרכב של הגולף?

במידה ולא, עצתי היא שתתקשר למחלקה הטכנית של היבואן, היות ואין כאן תשובה חד משמעית ולמען ראש שקט מומלץ לברר זאת.

 

חג שמח,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

×
×
  • תוכן חדש...