Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308 - ההילוך נכנס להילוך חירום, מה התקלה?


Dd123
שימו לב! השרשור הזה בן 1099 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום!

יש לי פיג'ו 308 שנת 2009 אוטומט, לאחרונה קורה לי תוך כדי נסיעה במעבר בהילוכים הנמוכים (בין ראשון לשלישי) שההילוך נכנס למצב חירום, לאחר שאני מכבה ומדליק הרכב נוסע כרגיל, שבדקתי באותו רגע במחשב הרכב הוא לא מצא תקלות לא בגיר ולא במנוע, המוסכניק שלי גם לא יודע מאיפה זה מגיע, מה אתם אומרים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגש למוסך שיש לו סורק תקלות יעודי. 

 

זה יכול להיות מפלס שמן נמוך, חיישן מהירות או חיישן טמפרטורה לא תקין, טמפרטורה גבוהה של שמן גיר בגלל החלקות או קולר סתום ועוד דברים. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Buki כתב:

תגש למוסך שיש לו סורק תקלות יעודי. 

 

זה יכול להיות מפלס שמן נמוך, חיישן מהירות או חיישן טמפרטורה לא תקין, טמפרטורה גבוהה של שמן גיר בגלל החלקות או קולר סתום ועוד דברים. 

לא הצלחתי להגיע למוסך עם ההילוך חירום(זה נכנס להילוך שלישי) אז כיביתי והדלקתי ונסעתי  מיד למוסך הוא בדק בסורק שלו ואמר שהכל תקין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הגיר נכנס ל-limp mode (הילוך 3 ונורת service דולקת) ולאחר כיבוי והדלקה הגיר חוזר למצב תקין, בסבירות גבוהה יש להחליף שסתום EVM. 

עלות כ-1300-1400 ש"ח. 

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הכניסה למצב חירום מלווה בדפיקה קלה או חזקה בגיר.

אם זה קורה בדרכ בסמוך או בתחילת נסיעה.

אז באופן די ודאי זה שסתום לחץ שמן EVM תקול, המחלה בגיר הזה.

סורק תקלות במכון גירים יגיד לך את זה. אם התופעות הנל קורות, גם לא צריך סורק.

עלות החלפה אם אתה מאזור הצפון 700-900 ש"ח, לשסתום מקורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, shimshia כתב:

המחלה בגיר הזה.

רק בגלל שלפי הנחיית היצרן לא מחליפים שמן גיר. אם הגיר היה עובר החלפה כל, נניח 60K ק"מ, סביר להניח שהשסתום לא היה דורש החלפה

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, menir1 כתב:

רק בגלל שלפי הנחיית היצרן לא מחליפים שמן גיר. אם הגיר היה עובר החלפה כל, נניח 60K ק"מ, סביר להניח שהשסתום לא היה דורש החלפה

טוב זה צריך לשמוע ממישהו שהקפיד לעשות את זה, אם זה מנע שסתומים תקולים. חוץ מזה AL4 גיר טוב מאוד גם תורם לחיסכון בדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1099 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...