Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום תקופה עם מאזדה 3 ספיריט שנת 2020 - שרשור שיתעדכן


ניקו פ.

פוסטים מומלצים

שלושה עדכונים שאחד מהם מצער.

1. לפני חודשיים בערך אני ואחותי דיברנו איך מדהים שהרכב אצלה כבר שנה ואין עליו אפילו שריטה, לא מדלתות ולא כלום. הדברים שלנו נשמעו על ידי כוחות עליונים כנראה וכעבור כמה ימים שני חברים של אחותי לעבודה נכנסים למשרד ואומרים לה שנהגת פגעה לה ברכב בחניה. חניון ריק. הנהגת השניה החליטה לחנות ליד אחותי שלא יהיה בודד לרכב שלה בחניון הגדול והפנוי. כשיצאה מהחניה, לתוך כביש ריק, רחב ופנוי, פשוט החליטה לגלח לאחותי את הרכב. איך היא הצליחה נשגב מבינתי, אבל לפחות לקחה אחריות ותכננה להשאיר פרטים. התוצאה לפניכם:

626719159_WhatsAppImage2021-11-12at2_15_06PM.thumb.jpeg.b892b1d5dfced9d0eb72e1863ed57b48.jpeg

התקשרנו למוסך שי-לי ולסוכן הביטוח שלה (אלירן גלובן, ממליץ). מאותו רגע שניהם טיפלו בהכל בלי שנצטרך לעשות משהו. הגיע נהג ממוסך שי-לי, אסף את הרכב, השאיר רכב חלופי ונסע. גם בחזור הביא אותו אלינו.

לשמחתנו לא היה נזק לשלדה ולא קצה שלדה, אבל הוחלפו פגוש, פנס והניקל של הגריל; כולם בחלקים חדשים ומקוריים. FUN FACT: הפנס עולה מעל 5.5 אלף ש"ח 😐

שבועיים אחרי שהרכב חזר כל הכסף ששילמה חברת הביטוח של צד ג' נכנס לאחותי לחשבון. התיקון כולו עלה 13 אלף ש"ח ויש עוד ירידת ערך של 0.5% שגם אותה שילמה חברת הביטוח של צד ג' בלי להתווכח.

הרכב חזר כמו חדש ובסך הכל אנחנו מרוצים.

 

2. היום בוצע גם טיפול 30K בשי-לי. במקום לחפור מצרף את הקבלה. כרגיל היו מאוד נעימים ושירותיים. תיאמנו מראש וביקשנו להיות ראשונים. הגענו ב-07:30 עם הפתיחה ובשעה 08:20 כבר היינו בדרך החוצה. 

1267181527_WhatsAppImage2021-11-12at2_14_05PM.thumb.jpeg.1c6667256dd7963a4529dedd23b18bff.jpeg

 

3. לגבי הרכב עצמו, בדיעבד אחרי מעל שנה ואחרי שדגמתי עוד כמה משפחתיות כולל הגולף החדשה, אני יכול לציין בלי להתבייש ובאופן די נחרץ שמבחינת תא פנים ונוחות נסיעה (כולל בידוד רעשים) המאזדה הזו מובילה את קטגוריית המשפחתיות. 3 שנים אחרונה לא הייתי חושב שזה משפט שאכתוב אי פעם, אבל הנה, קרה דבר. החסרונות הגדולים שלה בעיניי היו ונותרו מנוע אטמוספרי סביר ומרווח יחסית מצומצם במושב האחורי, אם כי פחות נורא מאשר בדור הקודם. למי שחושב לפסול אותה בגללל שיש לו 3 ילדים, אל. יכולה להכיל 3 בוסטרים בכיף, פשוט קצת יותר צפוצה מהאוקטביה למשל. הסיבות היחידות לפסול את המאזדה ביחס למתחרות הן מחירה היקר או שילוב גיר-מנוע (אני מאלו שבעד TSI+DSG וחושב שהוא השילוב הכי מוצלח בקטגוריה).

 

זהו להיום, אם יש שאלות מוזמנים.

  • אהבתי 5

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בתור בעלים מרוצה של CX30, מחזק את הרושם שניתן בשרשור הזה על ה 3. שקלתי לקנות כזו, בחרתי את ה CX30 כי היא יותר מרווחת בגלל התוספת גובה (למרות שהבסיס גלגלים קצר ב 5 ס"מ). ושורה תחתונה - אוטו כיף!
וכן, גם אני לקוח מרוצה של מרכז שירות שי לי 😀 - עדי - ישר כוח!

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...

קצת עדכונים אחרי 3 שנים וחצי. בעיקר כלכליים שאולי יעזרו להבין קצת עלויות אחזקה. 

מבחינת אמינות, עדיין בלי תקלות, אבל באזור ה3 שנים מת המצבר, להתראות 1000 שקלים. 

מבחינת טיפולים אז 60k עלה 2660 שקלים עם החלפה של רצועת מנוע במאזדה נתניה. אחותי מטפלת רק ביבואן, אפשר היה שיצא זול בלפחות כמה מאות שקלים אם לא היה ביבואן. 

אחרי 3 שנים ולמרות שעברו טסט הוחלפו באופן יזום 4 צמיגים למישלין פיילוט ספורט 5. 775 שקלים לצמיג פלוס 200 כיוון פרונט הסתכמו בפרידה מ-3300 שקלים. למי שלא יושב כל היום במסלול אין לי מילה רעה על הצמיג הזה ומי שכן שיעבור לסמי סליקס. 

צריכת הדלק השתפרה קצת לאזור ה1 ל-13 כי אופי הנסיעות מאוד השתנה. נסיעות קצרות של 5 דקות באיזי לעבודה ועוד נסיעות להורים, הכל בבין עירוני כמעט בבלעדיות. 

הרכב עדיין שקט, באופן מפתיע כל הפלסטיקים וההדבקות של העור עובדים בשקט בלי רעשים בלי קרקושים. כפתורים עדיין תקינים. בהחלט עבודה סבבה של מאזדה עם תא הפנים. 

הייתה לאחרונה מחשבה לעבור לטסלה, בסוף הגענו לדבר על cx 5. כרגע הכל בהולד. 

זהו, אם יש שאלות על כלצדבר מוזמנים. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 5

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכנות, אלו עלויות מרגיזות. 

ב-60 אלף, אין שום החלפה חריגה, גם לא פלאגים. זה טיפול זהה ל-30 אלף שעלה לכם 1100 שקל. 

התוספת זה החלפת רצועת מנוע(למה צריך להחליף רצועה ב-60 אלף, לא ברור לי) שעולה 100 שקל. 

 

למה זה צריך להגיע ל-2600 שקל? מכעיס. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל חיבתי למאזדה, עלויות האחזקה האלה חד-משמעית גבוהות ונראה שאפשר היה לצמצמן די בקלות. צמיגים ומצבר באיכות סבירה אפשר היה לקנות בעשרות אחוזים פחות, את הטיפולים אפשר היה לעשות במוסך לא-יבואן, וכו'. אני מניח שהאחות לא מכלה את ימיה בקארספורום ותחזוקת הרכב בשבילה היא לא יותר מרוע הכרחי. תכלס, כנראה שכך זה אצל רוב האוכלוסיה ואנחנו הדפוקים פה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...