Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום תקופה עם מאזדה 3 ספיריט שנת 2020 - שרשור שיתעדכן


ניקו פ.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אקרא את הכל יותר מאוחר, קראתי רק את הסיכום כרגע. רכב שבאמת נראה איכותי בפנים, אפילו אותי הפתיע.

כתבתי את זה כמה פעמים, עבורי משענת יד זו חובה.  פסלתי בעבר רכבים (שממש רציתי) בגלל חוסר משענת יד. ( האמת, מוזר שעדיין מייצרים רכבים

ללא משענת יד, במיוחד דגמי מיני שונים)

 

תתחדש, ותשמור על הרכב כפי שהוא נראה כעת. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר ונהגת עליה בערך בתקופת ההרצה ואחרי (לא ראיתי קילומטראז') , האם הרגשת שיפור בביצועי המנוע עם הזמן?

שנהגתי בכזו חדשה עם כמה מאות ספורות או 1000 2000 ק"מ המנוע באמת היה אנמי , גם ביחס למאזדה 6 בת שלוש עם אותו מנוע ומינוס שני כוח סוס.

בידוד הרעשים עד כמה שניסיתי הוא מהטובים בקטגוריה אם לא הטוב שבהם, בלי להגזים. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@yogev20 אני מסכים איתך. אני עכשיו עם סיויק 12 והמשענת שלה לא להיט בכלל, זה מפריע לי מאוד. אם הסיויק לא הייתה ידנית בחיים לא הייתי קונה אותה בגלל המשענת. עכשיו לפחות יש לי מה לעשות עם יד ימין תוך כדי נהיגה 🥰

 

@yoav911gt2 היא כרגע עם 12,500 ק"מ ובמאי תהיה לה שנה, אז אני מאמין שהיא תגיע "בול" ל-15 אלף לקראת הטיפול. האמת היא שלא הרגשתי שיפור בביצוע של המנוע, לא משהו מהותי, אבל גם לא חיפשתי את זה, אז אולי פספסתי. מבחינת הרגשה זה לא קרה. אני בהחלט מסכים שהמנוע שלה אנמי, במיוחד ביחס לואגיות, וסוף ההרצה לא משנה את זה הרבה (אם בכלל). 

 

@SurfHigh ניתן לבטל וצריך בכל הנעה, אלא אם יש דרך קבועה שלא גיליתי. האמת שאחותי לא מבטלת ולרוב היא שוכחת, כי הנסיעה שלה כאמור בין-עירונית ב-99% אחוז מהזמן וכך גם שלי הייתה. בוא נאמר שזה מן ניסוי איך המערכת הזו גומרת מצברים. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערה לגבי המנוע - רבים כותבים שהמנוע במאזדה מיושן, אז זה לא נכון. הוא מנוע מתקדם עם הזרקה ישירה, תזמון שסתומים משתנה ושימוש במחזור מילר בזמן שיוט, אך הוא אטמוספרי. לא כל מנוע אטמוספרי הוא מיושן.

  • אהבתי 5
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחנתי גם מאזדה 3 בשלב מסויים, הדגם הקודם היה נהדר אבל צפוף מאוד במושב האחורי, הרגיש כמעט סופי מיני עד כמה שזה ישמע מוזר, 2 מושבי ילדים בינוניים פלוס וזהו לא נכנס בקושי תיק בינהם, ממש לא רכב למשפחה פלוס 3 אם יש צורך במושבי בטיחות ובוסטרים.

שבוע שעבר נכנס חבר מהעבודה עם מאזדה 3 האצבק 2021, הראית נפלא, נוסעת מדהים, מרגישה איכותית ומפוארת כמו רכבים ברמה אחת מעליה, ואז נכנסתי  למושב האחורי- אלוהים ישמור מה עבר עליהם ?!

הבחור בגובה 175, ממש לא נמוך אבל רחוק מלהיות אולסי פרי, אני 172, ולשבת מאחורי הכסא של הנהג זה לא אידיאלי בעליל והראש שלי כמעט גרד את הריפוד בתקרה ,לא ניסיתי להרכיב אצלו את הבוסטר ומושב הבטיחות אבל ההרגשה עדיין צפופה מאוד וקלסטרופובית, הרכב הגיע עם ריפוד שחור וחלונות אחוריים כהים מה שתרם לתחושה שיושבים בתוך מערה אבל הכי גרוע זה תצורת החלונות האחוריים בגרסת ההאצבק- החלון מבחוץ לא נראה גדול אבל בפנים הוא קטן עוד יותר, מתחיל מאוד גבוה ונתן תחושה של להסתכל החוצה דרך החרך של תיבת הדואר.

הדבר הראשון שעלה לי בראש הוא שאם אני שם את הילד מאחור (בן 6 על כסא בוסטר)  הראש שלו יהיה מתחת לקו החלון והוא יתלונן שהוא לא רואה החוצה ובצדק, גם לי כמבוגר היתה התחושה המחניקה הזו... חבל שהקריבו את השימושיות הזו לטובת עיצוב...

אילו היתה מרווחת יותר במושב האחורי היה מדובר באחלה מכונית משפחתית, כרגע לםחות גרסת ההאצבק אינה ידידותית למשפחה עם 3 במושב האחורי.

 

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 חולה על לוח השעונים של המזדות החדשות, סופר אלגנטי ואיכותי ובלי צעצועים מיותרים ונוצצים, כאלו שאפילו יצרן רב וותק ויוקרה כמו מרצדס התחיל ל"הלביש" על הדשבורדים. העיצוב החיצוני פחות מלהיב לעיניי, כפי שנכתב כאן מקריב המון לטובת מראה מחודד על סף ה"קרבי". 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודה שלא יצא לי לנהוג עליה אבל אני מכיר את המנוע מה-3 הקודמת ובהחלט מי שנהג על טורבו יתקשה לחזור למנוע אטמוספרי.

בכל מקרה, המחיר כאן דיל ברייקר רציני רב האנשים שמחפשים משפחתומטית פחות מתעניינים האם יש שלדה ספורטיבית והגה מתקשר אלא מחפשים נוחות, מרווח פנים, אבזור וכו' וכשיש משפחתיות אחרות מצוינות שנמכרות בהרבה פחות כסף למאזדה אין הרבה סיכוי להצליח כאן בניגוד לעבר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון העבר עם יותר מידי מאזדות, אפשר להגיד שבסבירות מאד גבוה האמינות תישאר מעולה ושוק יד 2 ימשיך להיות רותח בשביל גרסאות הספיריט :)

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש עכשיו מחפשים רכב חדש ויש מבצע "חבר" על מאזדה/פורד.

אני חייב להגיד שכשנכנסתי למאזדה 3/CX30 הרגיש לי פשוט רכב דרגה אחת מהמתחרות שלה. הכול עור, רך, נקי. ממש מתחבר למה שרשמת על משענת היד.

אפילו מאחורה משענת היד בדלתות רכות, משהו שהיום בהרבה רכבים לא רואים.

 

אני דווקא לא רואה אותה כרכב יקר, כי היא פשוט נותנת משהו אחר שלמתחרים אין, נתנו ביקורת שהיא סמי פרימיום. לדעתי היא פרימיום אך ללא הפינוקים.

הנדסת האנוש משובחת.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, aka77 כתב:

 

הנדסת האנוש משובחת.

נקודה חשובה שלא התייחסתי אליה. כל מתג, כל פונקציה, כל הגדרה וכל אופציה בדיוק במקום שבו היית מצפה למצוא אותם. הכל מאוד נגיש, אינטואיטיבי וקל לתפעול. 

 

@Angelica לגבי המתחרות ומכירות, אין לי מושג איך היא תמכור ואני לא אופתע אם פחות מבעבר, אבל כמו שקשה לחזור אליה אחרי טורבו, קשה להיות במשפחתית אחרת אחרי תא הפנים של המאזדה. היא נוחה ומאובזרת מרוב מתחרותיה, אז לא זו הסיבה שבגינה היא תמכור פחות. לדעתי זה בעיקר תג המחיר. 

 

@motizkn האמת שלא הייתה שום מחשבה על סחירות בעת הרכישה, כי מראש התכנון היה להחזיק ברכב תקופה ארוכה (נניח 5 שנים), אבל עכשיו כשטסלה נכנסה לארץ יש מצב שזה יתקצר קצת. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, aka77 כתב:

ממש עכשיו מחפשים רכב חדש ויש מבצע "חבר" על מאזדה/פורד.

אני חייב להגיד שכשנכנסתי למאזדה 3/CX30 הרגיש לי פשוט רכב דרגה אחת מהמתחרות שלה. הכול עור, רך, נקי. ממש מתחבר למה שרשמת על משענת היד.

אפילו מאחורה משענת היד בדלתות רכות, משהו שהיום בהרבה רכבים לא רואים.

 

אני דווקא לא רואה אותה כרכב יקר, כי היא פשוט נותנת משהו אחר שלמתחרים אין, נתנו ביקורת שהיא סמי פרימיום. לדעתי היא פרימיום אך ללא הפינוקים.

הנדסת האנוש משובחת.

רכב טוב אבל לא פרמיום ולא סמי פרמיום,הרכב צפוף מאד ,נוקשה מאד בנסיעה,יש לו לא מעט חסרונות שהמתחרות עולות עליה.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...