Jump to content

Angelica

  • פרסום הודעות

    241
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

27 נייטרלי

אודות Angelica

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא חושב שזה יפתור את הבעיה. צריך לחיות איתה. תנסה אולי ללחוץ את הבלם בחוזקה יותר בעת ההחלפה יש כאלה שציינו שזה מקל על התופעה או לעצור לרגע בN ואז להעביר לD. בספר רכב רשום ששמן גיר מחליפים פעם ב10 שנים או 200 אלף לא הייתי ממהר להחליף. במיוחד שהתופעה קיימת גם ברכבים עם ק"מ נמוך מאוד. אחד החברים בקבוצה ציין לפני מספר שבועות שביצע יזום החלפת שמן גיר במוסך מורשה לבקשתו לאחר 5 שנים שהרכב נוסע ולאחר ההחלפה החמירו לו הדפיקות בהחלפה מ1 ל2 ומ2 ול1.
  2. היה דיון על זה לפני כמה ימים בקבוצת פוקוס בפייסבוק. תופעה מוכרת שחלק מהרכבים בדור 3.5 סובלים ממנה.
  3. לפי מה שאתה יודע זה קיים רק בדגם היקר? בדגם הפשוט יותר (למרות שזה מזגן זהה לגמרי) הבנתי שהמצב יותר טוב. הבעיה לך תאמין לסרן שמועתי.
  4. היי, ידוע לך אם בעיית המיזוג קיימת גם בFEEL אני שוקל לקנות כזאת בנזין אבל כמה הזהירו אותי שהמזגן חלש מאוד בקיץ וזה דיל ברייקר מבחינתי.
  5. היי, אני לא מצליח למצוא 3008 לשביעות רצוני לכן מוכן לבדוק גם C5 אירקרוס 2019/2020 מנוע בנזין FEEL. משיטוט בקבוצת הפייסבוק של בעלי הרכב ראיתי שיש בעיה במזגן שהוא לא מקרר מספיק בימים חמים. משום מה יש המון תלונות ומי שמתלונן אלו בעלי הרכב ברמת אבזור הבכירה SHINE PACK ובדגם הפשוט FEEL הבעיה לא קיימת יכול להיות בגלל הגג הפנורמי ומושבי העור. היבואן מצידו עושה עדכון גרסא של המיזוג למדינות חמות מאוד אבל זה לא פותר את הנושא. היות והרכב יעמוד המון בחוץ בקיץ האם מישהו נתקל בנושא ויודע אם יש באמת יש בעיה או יודע אם יש פתרון לנושא. זה דיל ברייקר מבחינתי.
  6. בתור בעלים של אחת אני מאוד מרוצה וזה אחלה אוטו. חזק אמין. אצלי כ4 שנים. עם זאת, אני בהחלט חי בסוג של חשש אני נתקל בהמון בעלי פוקוס גם בפורום זה וגם בפורום פורד פוקוס בפייסבוק שהלך להם המנוע. יש להבנתי 2 בעיות עם המנוע, הראשונה LSPI שאפשר לצמצם משמעותית על ידי שמן בתקן חדש API SP והבעיה השניה היא תכנון לקוי של האטם באיזור המשאבת מים ויכול משום מקום להתפרץ ואז הלך המנוע בעקבות חדירת נוזל קירור. אז לגבי הראשון אפשר לצמצם נזקים לגבי השני אי אפשר לדעת זה הימור. אין לי סטטיסטיקה כמה נפגעו אבל בהחלט יש לא מעט. מצד שני יש המון פוקוסים יוצאי ליסינג עם ק"מ גבוה מאוד ובלי החלפת מנוע. מה שמ
  7. מי זה כולם? אנשים שהיה בבעלותם רכב כזה? אולי רכב אחר של פיזו עם מנוע זהה? או אנשים שחיים לפי סטיגמות עתיקות שפיזו וסיטרואן זה תקלות חשמל והתחממות? ה2008 מכנית זהה ל208 ולשאר הרכבים של פיזו סיטרואן עם המנוע 1.2 טורבו שמ2017 אין בו את בעיית הרצועה המתפוררת. סה"כ האמינות די טובה ואם מצאת רכב עם ק"מ סביר ובעיקר שטופל בזמן וכנדרש אתה יכול להיות רגוע בנושא האמינות.
  8. מצטער לשמוע ומשתתף בצערך. מהפחד אני בודק מים כל שבוע טפו טפו חמסה חמסה לא הוספתי מיליליטר מ2017. שמעתי על מספר חברים שהלך להם המנוע ודלק הסכימו להחליף מעבר לאחריות ככה שתהיה אופטימי. מה שכן כמו שציינו קודם, הרכבים עמדו במוסך המון זמן. אפשר לדעת באיזה ק"מ הלך המנוע?
  9. זה אמור להיות מתחילת דגם 2020 וזה מה שמוזר לי שברשיון רשום עליה לכביש אפריל ויש מובילאיי.
  10. היי, השאלה מתייחסת לשברולט אקווינוקס 2020. בסוף שנת 2019 פורסם שהרכב שהיה רק עם מובילאיי עד מועד זה מקבל מערכות בטיחות מהיצרן מדגם 2020. מה הבעיה? הלכתי עם אחותי לחפש לה רכב כזה וראינו מספר דוגמאות עם עלייה לכביש ברישיון בחציון ראשון של 2020 וחלק היה מובילאיי ולחלק לא. למשל ראינו רכב מאפריל עם מובילאיי ורכב אחר מפברואר בלי. הכל מבעלות פרטית. הזוי. איך זה הגיוני? איך אני מזהה מה עם מערכת מקורית ומה לא? לא ראיתי משהו שונה בתא הנוסעים. האם רכב עם מערכת בטיחות מקורית גם שם מובילאיי? לא ברור לי בכלל כל הנושא ואני מתעקש שתקנה רק עם מערכת מקורית. תודה
  11. מוסך מורשה קיה "שחק" אחלה לגמרי בפתח תקווה.
  12. כמו שאמרו מעלה היה לי תופעה כזאת זהה בקיה סיד שיצאה חדשה מהחברה מהרגע שעלתה לכביש ועד שלוש שנים שנמכרה. נובע מהמגן חום של האגזוז, תקין, מעצבן אבל אין מה לעשות.
  13. כמו קפיצה של 15 שנה קדימה, מדהימה ויפה.
×
×
  • תוכן חדש...