Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדל גדול בתוצאות מבחן (אותם) צמיגים עם קוטר של "16 נגד "17


BiG_BuG2
שימו לב! השרשור הזה בן 1138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,
עשיתי מחקר קטן כדי להחליט איזה צמיג לבחור, השניים שהטלבתי ביניהם הם :
PRIMACY 4
ZE310

לפי המבחן פה: (ג'נט 17)
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2020-Latest-17-Summer-Tyre-Test.htm
המישלין פרימסי מנצח כמעט בכל קטגוריה.

אבל, לפי המבחן פה: (ג'נט 16)
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2020-Tyre-Reviews-Ultimate-Summer-Tyre-Test.htm
זה בדיוק ההפך!
הפאלקן 310 מנצחים.

האם הפרש התוצאות כאשר השוני היחידי שמצאתי זה קוטר הגלגל הוא הגיוני?
האם ללכת לפי התוצאות של מבחן ה "16 כי זה מה שיש לי וקנות את הפאלקן?


ד"א, נתונים:
מידה: 215/55R16 93V
תקציב: 1500+-
אופי נהיגה: רגוע 90% מהזמן. 10% "התגרזנות".
ק"מ שנתי: 5-6K
סדר עדיפיות לפי חשיבות יורדת: משוב לנהג, אחיזה, נוחות, רעש, עמידות לשמש וליובש.

הייתם ממליצים על צמיג אחר בכלל?

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני עשיתי מחקר קטן וקניתי מישלין פרימסי 4 ( בקוטר 16').
לדעתי, צמיג הכי טוב שקיים לנהיגה רגועה.
הוא נוח ושקט בצורה יוצאת דופן.
אבל אצלי חשובה מאוד השחיקה ( נוסע המון ).

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, שלושת הקריטריונים שציינת (נוחות, שקט, עמידות) הם האחרונים בליסט שלי.

 

אני מוכן להקריב קצת מאלה ב 90% מהזמן בתמורה לחיוך רחב יותר ב10% הזמן האחר.

 

רק נשאר לדעת כמה באמת אני מקריב לעומת כמה אני מקבל(אם בכלל. יש לי רק את המבחן למעלה להסתמך עליו שהפאלקן אוחז/ מתנהג יותר מהמישלן בגרסת ה 16").

 

אולי מישהו פה התנסה בשניהם?

עריכה אחרונה על ידי BiG_BuG2

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה חיוך רחב תקבל מפאלקן ze310?
צמיג פשוט שנותן תמורה טובה למחירו הזול. אני לא מבין איך בכלל משווים אותו למישלין.
Goodyear efficient grip perfomance או Continental premium contact 5/6 אלה ברמה של מישלין. אבל לא פאלקן.
לא מצאתי במידה שלך ובתקציב צמיגים באמת אוחזים ( ספורטיביים ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

היה לי ברכב מישלן פרימסי 3, ואחריהם פרימסי 4.

ואחריהם גודייר אפישנטגריפ פרפורמנס,

המישלין יותר שקטים ונוחים בנסיעה  יום יומית,

בסבב החלפה הבאה רק מישלין פרימסי 4.

עריכה אחרונה על ידי avi60769
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עושה רק 5-6k בשנה, האם חשבת על מישלין סופר ספורט ?

אני לא יודע אם יש במידה שלך אבל אולי שווה לך לשקול גם אותם ברשימת האופציות שלך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, vladclar כתב:

אני לא מבין איך בכלל משווים אותו למישלין

 

אז הבאתי שני מבחנים מאתר מכובד בתחום.
אפשר לקרוא ולהתרשם.
רק בגלל שזה זול מהמישלן קבעת שאי אפשר להשוות בכלל?

 

לפני 4 שעות, avi60769 כתב:

המישלין יותר שקטים ונוחים בנסיעה  יום יומית

תודה, אבל עוד פעם, שקט ונוחות זה בסוף הליסט שלי במחינת חשיבות.

 

לפני שעה, Roycohen1979 כתב:

האם חשבת על מישלין סופר ספורט ?

חשבתי את האמת. אני עדיין מתפתה לזה.
אבל אז אני זוכר שזה כולה רכב של קצת פחות מ 9 שניות למאה...
זה יהיה די אובר-קיל אני חושב. 

עוד פעם, אפשר לצאת מנקודת הנחה שהמישלין יותר טוב מהפאלקן ואז השאלה המתבקשת היא האם המישלין הוא תמורה יותר טובה לכסף מהפאלקן? אם הפרש המחיר מוצדק?

אבל, לפי מבחן ההשוואה שצירפתי למעלה. הפאלקן יותר טוב מהמישלן (!) כמעט בכל היבט.
אז למה מישלין בכלל?

מישהו מסכים?

עריכה אחרונה על ידי BiG_BuG2

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התעמקת במבחן שצירפת או רק ראית את התוצאות הסופיות?
מעבר לזה שגם מחיר הצמיג השפיע על הציון הסופי ( אמנם באחוזים קטנים ), לא לכל הפרמטרים היה את אותו המשקל. למשל, לסעיף הנוחות בו פאלקן קיבל מקום אחרון ומישלין מקום שני , משקל הציון היה קטן יחסית. אותו הדבר התנגדות לגלגול ( וכתוצאה מזה גם צריכת דלק ).
אז יכול להיות שבשבילך אישית בפרמטרים היותר חשובים לפאלקן יתרון ( קל, יש להגיד ), ובצירוף קילומטראז' מאוד נמוך אינך מנצל את היתרונות של מישלין. לכן אולי יש הצדקה במקרה הספציפי שלך להעדיף את פאלקן.
אבל אל תצפה לצמיגים לביצועים ( כי הם לא ) וכן תצפה לרעשי כביש יותר משמעותיים ונוחות פחות טובה.
שחיקה וצריכת דלק באמת לא רלוונטיים לך. כל צמיג יוחלף אחרי בערך 3 שנים בגלל ההתייבשות, כאשר הרכב חונה בחוץ בשמש, גם אם מצב השחיקה עדיין תקין.




  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב סליחה שאני לא סגור על עצמי עכשיו.

אני בוחן את האופציה ל"שנמך"מ 215/55 ל 205/55.

ב 205 יש מבחר צמיגים רב יותר, וגם זול יותר.
הנקוק K107 למשל, ב 1100 לרביעייה 😶

(מידה 205/55R16 מופיעה בספר הרכב ועל הדלת, לא נראה שתהיה בעיה לאשר אותה)

האם זה דבילי? (האם אפשר למתוח את ה 205 על הג'נט הקיים בכלל?)
חוץ ממד מהירות שמזייף למעלה בשני-שלושה אחוזים, מה היתרונות\ חסרונות של שתי המידות האלה אחת ביחס לשנייה? בהנחה שאני בוחן את אותו סוג של צמיג.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פחות שטח מגע עם הכביש=פחות אחיזה.
אין דבר כזה אובר קיל עם צמיגים בעיני, בטח לא עם צמיגי כביש תקניים.
זה לא שמדברים פה על סליקס של הוזייר.
אם אתה מחפש צמיג אוחז - מישלן PSS הם אפשרות מצויינת.
בדוק לגבי הEAGLE F1 ASSYMETRIC 3 או 5 של גודייר.
הם אוחזים טוב בלי להיות יקרים בהגזמה ושורדים לא רע.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא במידה 205/55/16 יש כמה אופציות ספורטיביות.
PS4 חורגת מהתקציב, אבל לא בצורה קיצונית
https://tires4u.co.il/tire-service?tire=6610&cs=1&diameter=6&aspectRatio=13&width=18

ויש צמיג ממש לא יקר toyo t1 sport, שנותן אחיזה טובה. בדרך כלל אני לא ממליץ עליו בגלל השחיקה הגובהה. אבל במקרה הזה, עם מעט נסיעות, הצמיג הזה יכול להתאים .
https://tires4u.co.il/tire-service?tire=1587&cs=1&diameter=6&aspectRatio=13&width=18

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, shellcase כתב:

פחות שטח מגע עם הכביש=פחות אחיזה.

אבל מעבר ל 205 מאפשר לי צמיגים יותר ספורטיביים גם כי יש יותר מבחר, וגם כי המחיר זול יותר ויותר צמיגים נכנסים בתקציב.
צמיג ספורטיבי על 205 = יותר אחיזה מצמיג touring על 215. לא?
PSS או ASYMETRIC אין במידה אגב.

 

@vladclar הטויו מול ההנקוק נשמע מעניין, אקרא קצת מי יותר טוב.
מקווה שלא אתפתה ל PS4 כי זה קצת יקר.

לא עניתם לי, האם תהיה בעיה למתוח את צמיג ה 205 על הג'נט הקיים בכלל?

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ה215 לא מתוח, לא תהיה בעיה, מידה אחת פחות זה בסדר, כולה ס"מ אחד ברוחב.

לגבי הבדלי האחיזה, אתה צודק בעקרון - אבל צריך להשוות בין צמיגים ספציפיים כדי להבין אם יהיו הבדלי אחיזה.

זמינות ומחיר זה טיעון לגיטימי מאד, רק לפני שאתה צולל לזה, תוודא שאין פנצ׳ריה שיכולה להזמיןלך את מה שאתה רוצה במידה שלך.

אני מאד אוהב את צמיגי פרוייד בחיפה, אבל מניח שזה פחות רלוונטי למישהו מהמרכז.

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

טוב, עדכון:
עליתי במידת הג'נטים למידה 17 במקום ה 16 שהיה מותקן.
(ניסיתי, אבל לא הצלחתי לעקל את העובדה שהרכב עם טאסות)🙄

שאלה, האם קונטיננטל פרימיום קונטקט 6 הוא הצמיג הספורטיבי הטוב היחיד שאפשר להשיג במידה שאני יכול לאשר?
215/50R17.

קוד עומס ומהירות מינימלי: 95W.

https://www.tiredeal.co.il/html5/TRdeal.taf?did=1120&sug=1&Diameter=17&Height=50&Width=215&weight=95&speed=W,Y&brand=CONTINENTAL,DUNLOP,FALKEN,GOODYEAR,HANKOOK,MICHELIN,PIRELLI,TOYO

 

אני מנחש שהצמיג הנ"ל הוא הצמיג הכי טוב שאפשר להשיג במידה הזאת (לפי מבחנים, אפילו יותר טוב מהמישלין PS4 וגודייר ASY3/5 ששניהם אי אפשר להשיג במידה הזאת בכל מקרה..)
אבל, מרגיש לי שערך ה VFM הוא מאוד נמוך (רביעייה בקושי תשאיר עודף מ 3,000 ש"ח).

 

מה זה ה TOYO PROXES SPORT הזה ?
הוא כנראה פחות טוב מהקונטיננטל, אבל האם זה הבדל שמצדיק פער של יותר מאלף שקל לרביעייה ?
האם יש אופציות אחרות מעניינות שפספסתי?

 

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני מקפיץ, אבל אולי בכל זאת למישהו יש תשובה?

 

מישהו רוצה להוריד אותי מהרעיון להזמין קונטיננטל ב 3000 ש"ח לרכב עם פחות מ 200 כ"ס ש 50% מהזמן ננהג ע"י האישה בכלל?😶

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...