Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה פריוס, ברקסים מגמגמים בעצירה


yosilogen
שימו לב! השרשור הזה בן 1464 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נסעתי לאילת עכשיו, וכל הדרך הברקסים היו טובים, עד שהסתיימו הירידות החדות, בהתחלה היה בסדר, אבל כבר לקראת סיום הירידות של כביש 12 הברקסים הרגישו חלשים בעצירה, וממש בירידות של הכניסה לאילת הורגשו גימגומים היטב.

 

האם מדובר בצלחת מעוותת? או שמא מדובר בברקסים שהתחממו מדי?

 

יצא לי לראות את עובי הרפידות שבוע שעבר והיה להם בשר.

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, yosilogen כתב:

לקראת סיום הירידות של כביש 12 הברקסים הרגישו חלשים בעצירה, וממש בירידות של הכניסה לאילת הורגשו גימגומים היטב.

כשאתה אומר גימגומים, אתה מתכוון לרעידות בזמן הבלימה?

נשמע שטיגנת את הבלמים טיגון עמוק בירידות, וזה הביא לעיוות צלחות הבלימה. 

דבר ראשון אחרי התחממות כזו כדאי להחליף נוזל בלם בצורה יזומה, וכמובן גם את הצלחות אם אכן מעוותות. 

להבא, בירידות כאלו, תשתמש בבלימת מנוע, על ידי תפעול הגיר, על מנת למנוע מהרכב להאיץ בפראות, ואל תשב על הבלמים כל הירידה.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Igalz כתב:

כשאתה אומר גימגומים, אתה מתכוון לרעידות בזמן הבלימה?

נשמע שטיגנת את הבלמים טיגון עמוק בירידות, וזה הביא לעיוות צלחות הבלימה. 

דבר ראשון אחרי התחממות כזו כדאי להחליף נוזל בלם בצורה יזומה, וכמובן גם את הצלחות אם אכן מעוותות. 

להבא, בירידות כאלו, תשתמש בבלימת מנוע, על ידי תפעול הגיר, על מנת למנוע מהרכב להאיץ בפראות, ואל תשב על הבלמים כל הירידה.

גימגומים בעצירה כן, במקום שיעשה עצירה אחידה, הוא שניה כן שניה לא, שניה כן שניה לא.

 

 לא יודע מה זה הניחוש שלך, בירידות אני לא מחזיק ברקסים כל הירידה, לוחץ כמה שניות ועוזב, ואני משתמש בהילוך B, ורק לידיעה ההילוך הזה, לא עוצר הרבה כמו הילוך פיזי באוטומט או ידני , אז בעצם פעלתי בצורה הכי יעילה שאפשר עם הרכב, אז או שצריך ברקסים יותר איכותיים, או שיש בעיה בצלחות שלי, כי הרפידות בסדר.

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, yosilogen כתב:

לא יודע מה זה הניחוש שלך

לא ניחוש, הסקת מסקנות מהתיאור שאתה סיפקת. 

אם נהגת כשורה, אז ייתכן שישנה באמת בעיה במכלולים של מערכת הבלימה. לא חסרה תוצרת זבל בשוק.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף לך להחליף זה כמעט אותו המחיר כמו חריטה. תפרק את הגלגל תיגע בצלחת ותראה אם יש גלים / חריצים. אם אין תנסה לפרק את הרפידות לנקות את הפיח טוב עם מברשת ברזל ותשייף את המיקום שם עם נייר ליטוש + גירוז (באוזניים של הרפידות ובגב שלהם) תעשה סיבוב בשכונה ותבדוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אלו הצלחות המקוריות של הרכב או שהחלפת אותן מתישהו?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, yosilogen כתב:

ידוע לך מה המחיר הממוצע לחריטת צלחות?

אין מה לחרוט צלחות שהתעוותו בשימוש נכון כמו שאתה מתאר. אלא 99% סחורה נחותה כמו שיש הרבה בשוק, לאחר חריטה יתעוותו עוד פעם ויותר מהר. 

 

תחליף לסחורה נורמלית של יצרנים מוכרים בתחום, כולל הרפידות.

 

אפשרות נוספת שיכולה לגרום לתופעה נזו - הידוק חזק מידי ולא אחיד של ברגי הגלגל. הפתרון אותו פתרון - החלפת צלחות. 

 

לפני 10 שעות, shellcase כתב:

האם אלו הצלחות המקוריות של הרכב או שהחלפת אותן מתישהו?

למייטב זכרוני מדובר ברכב מודל 2009, סיכוי נמוך ביותר שאלו הצלחות המקוריות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט

"למייטב זכרוני מדובר ברכב מודל 2009, סיכוי נמוך ביותר שאלו הצלחות המקוריות"

אני מניח שהתכוונת לביטוי, במידה ולא, לא צריך להיות גאון בשביל לראות את הרכב בחתימה שלי, ולא זוכר אם הוחלף, צריך להסתכל על היסטוריית הרכב.

 

תודה על התשובה.

 

אבדוק את כל האפשרויות, לא ארצה לרוץ סתם להחליף דיסקים, כדי לגלות מאוחר יותר שזה לא נפתר.

עריכה אחרונה על ידי yosilogen

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, yosilogen כתב:

 לראות את הרכב בחתימה שלי

 

לא צריך להיות גאון אבל הצגת החתימות כבויה אצלי עבור כל המשתמשים אז לא יכלתי לראות את זה בחתימה שלך :-)

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל, תפתח את האפשרות, מה שמיוחד בפורום הזה שיש הגבלה בחתימות על שורות ואיסור תמונות, אז זה לא יתפוס לך מרחב מהמסך.

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

       

בתאריך 3.9.2020 בשעה 01:39, yosilogen כתב:

נסעתי לאילת עכשיו, וכל הדרך הברקסים היו טובים, עד שהסתיימו הירידות החדות, בהתחלה היה בסדר, אבל כבר לקראת סיום הירידות של כביש 12 הברקסים הרגישו חלשים בעצירה, וממש בירידות של הכניסה לאילת הורגשו גימגומים היטב.

 

האם מדובר בצלחת מעוותת? או שמא מדובר בברקסים שהתחממו מדי?

 

יצא לי לראות את עובי הרפידות שבוע שעבר והיה להם בשר.

אם הגעת למצב של בלימה חלשה אז הבלמים התחממו יתר על המידה.

מהתמונות לא ניתן לדעת האם הצלחות תקינות או ויש לגשת למוסך בדיקה, רצוי לפני שאתה חוזר מאילת למרכז. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1464 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...