Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לפני כמה ימים בבוקר אחד גילינו סדק/שריטה בשמשה הקדמית בצד של הנוסע.

זה קרה מעצמו בלילה בחניון תת קרקעי. חנינו בערב לפני את הרכב עם חלון תקין.

 

היום שמתי לב שהסדק התרחב!

 

יש לכם רעיון ממה זה נגרם והאם מכוסה במסגרת האחריות?

 

אני חושב שזה פאק בייצור, ושזה נגרם מהפרשי טמפרטורה.

 

 

 

 

WhatsApp Image 2020-07-19 at 05.57.55.jpeg

WhatsApp Image 2020-07-19 at 06.27.45.jpeg

WhatsApp Image 2020-07-19 at 06.27.19.jpeg

פורסם

לא ציינת מתי הרכב עלה על הכביש, ובכל מקרה, להוכיח שזה קרה "מעצמו", וזה קשור לאחריות היצרן יהיה קשה עד מסובך.

יש לך ביטוח מקיף? סביר שזה מכוסה. הקטע המבאס הוא שתקבל שמשה חלופית ולא מקורית.

פורסם

אם אני לא טועה החוק אומר שרכב עד שנתיים על הכביש יקבל חלקים מקוריים בלבד.

השאלה אם זה תופס לגבי שמשות.

בכל מקרה תקפוץ למוסך היבואן ותבדוק מולו את העניין.

פורסם
לפני 4 שעות, pasat04 כתב:

לא ציינת מתי הרכב עלה על הכביש, ובכל מקרה, להוכיח שזה קרה "מעצמו", וזה קשור לאחריות היצרן יהיה קשה עד מסובך.

יש לך ביטוח מקיף? סביר שזה מכוסה. הקטע המבאס הוא שתקבל שמשה חלופית ולא מקורית.

הרכב עלה לכביש בינואר 2019, הוא עדיין באחריות. אני לא יודע איך אפשר להוכיח שזה קרה מעצמו.

 

זה כנראה באמת מכוסה עם השתתפות עצמית של 250 ש"ח אבל מבאס לקבל חלון והרכבה לא מקוריים.

פורסם

נסה לברר את עבר הרכב אצל היבואן, סדק כזה יכול להופיע מלחץ על הקורה, קרה לחבר לאחר תאונה שבה לא היתה כל פגיעה בשמשה.

פורסם
לפני 7 שעות, Pentos כתב:

שלום,

 

לפני כמה ימים בבוקר אחד גילינו סדק/שריטה בשמשה הקדמית בצד של הנוסע.

זה קרה מעצמו בלילה בחניון תת קרקעי. חנינו בערב לפני את הרכב עם חלון תקין.

 

היום שמתי לב שהסדק התרחב!

 

יש לכם רעיון ממה זה נגרם והאם מכוסה במסגרת האחריות?

 

אני חושב שזה פאק בייצור, ושזה נגרם מהפרשי טמפרטורה.

 

 

 

 

WhatsApp Image 2020-07-19 at 05.57.55.jpeg

WhatsApp Image 2020-07-19 at 06.27.45.jpeg

WhatsApp Image 2020-07-19 at 06.27.19.jpeg

תצלם ותבצע תיעוד - תסמן גם בנקודה של טוש את הקצה 

מת על טיולי שטח


פורסם
לפני 23 שעות, trademark כתב:

אם אני לא טועה החוק אומר שרכב עד שנתיים על הכביש יקבל חלקים מקוריים בלבד.

השאלה אם זה תופס לגבי שמשות.

בכל מקרה תקפוץ למוסך היבואן ותבדוק מולו את העניין.

לא תופס על שמשות.

פורסם
לפני 28 דקות, danniel כתב:

נראה שיש פגיעה בצד ליד הקורה, בדיוק איפה שמתחילה המדבקה. 

 

אם יש פגיעה בקורה, החלפה של השימשה ללא תיקון הנזק בקורה תגרום לסדק להופיע שוב - הלא כן?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...