Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית הנעה קיה קרניבל 2008 דיזל


רוז'ה
שימו לב! השרשור הזה בן 1356 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם היתה לי בעיה במגעים של המינוס של המצבר ניתקתי את המינוס ניקיתי קורוזיה והחזרתי והמגעים תקינים אני עכשיו מנסה להניע והרכב לא מניע יש סטרטר מגיע סולר למזרקים אך הרכב לא מניע בכלל עזרה בבקשה מדובר בקיה קרניבל 2008 מנוע 2900 דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש נורת בדוק מנוע דלוקה?

תנסה לנתק שוב את הקטבים, להמתין 10 דקות, לחבר קודם את הפלוס ואחר כך את המינוס. לאחר מכן, תכניס מפתח, פתח סוויץ, תשמע אם המשאבת דלק שואבת, תן לה לשאוב, וסגור סוויץ, ככה תעשה 5 פעמים ובפעם החמישית תניע, תעדכן אם הצלחת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הצלחתי היה איתי מכונאי שאומר שהמזרקים לא נפתחים כנראה הניתוק מצבר איפס איזה קידוד של המזרקים אם כן מה אפשר לעשות במצב כזב

 

בחיבור מחשב לרכב לא מראה על שום תקלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה לאפס מחשב רכב.
תנתק את המינוס, ושים חתיכת בד שתפריד בין המינוס לבין המצבר.
קח כבל של הנעה, וחבר את הקוטב של המינוס המשוחרר לפלוס שנשאר מחובר.

תשאיר ככה למשך 15 דקות.
תוריד את הכבל, תחזיר את המינוס, פתח סוויץ ותסגור כמה פעמים (כל פתיחה 5-10 שניות) ואחר כך נסה להניע.


חוץ מזה, ייתכן ובהתעסקות שלך עם המצבר פיוז כלשהו נשרף. פתח את תיבת הנתיכים שיש לך ברכב (תתחיל עם הנתיכים שיש מתחת להגה בצד שמאל, ואחר כך עם הנתיכים שנמצאים מתחת למכסה המנוע), תעבור אחד אחד ותבדוק שהם שלמים ולא חצויים באמצע.
אם מצאת נתיך חתוך באמצע, תראה את המספר שכתוב עליו, קנה חדש ותכניס במקום הישן.
 

אם אין לך סבלנות לעבור נתיך נתיך (לוקח 10 דקות בערך), אתה יכול לפתוח ספר רכב ולחפש מיקום של נתיכים שקשורים למנוע, להנעה וכו'. אבל עצה שלי, פשוט תעבור נתיך נתיך.. עבודת נמלים לכאורה מיותרת, אבל מאמין שהפתרון שם..)

עריכה אחרונה על ידי Trhtkf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הנתיכים נבדקו אך איפוס מחשב בצורה שאמרת לא בוצע בוצע רק ניתוק מינוס אם אני מבצע כמו שאמרת לחבר את המינוס לפלוס שבמצבר זה לא מסוכן? זה לא יכול לשרוף מחשב או משהו אחר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תחבר מינוס לפלוס כשהמינוס מחובר למצבר!!!!

אמרתי לחבר את המינוס כאשר המינוס מנותק מהמצבר ומבודד ממנו באמצעות חתיכת בד!מ

לא הבנת? תצפה בסירטון.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקווה שיסתדר ולא תצטרך ללכת למוסך..

כי אפשר לאבחן בעיה כזאת בהמון זמן וכסף.. 

אם יש לך מפתח אחר של הרכב, כדאי לנסות גם איתו..

ועוד משהו שחשבתי עליו. אולי הנעלי כבל (אלו שמתחברים למצבר פשוט נהרסו בעקבות הקורזיה וכו'.. אני ממליץ לך להחליף אותם, עלות של 10-20 שקל, וייתכן מאוד שהבעיה תיפתר..)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן עשיתי הכל כרגע הרכב במוסך הוא אומר שזה בעיה במחשב הוא כרגע מפרק מחשב לבדיקה הגיוני?

כי האינג'קטורים לא נפתחים יכול להיות שכל הבעיה הזו רק בגלל שהתעסקתי עם המינוס במצבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1356 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...