Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשום פנים ואופן לא.

יש לקונה כל הכסף לשלם ? אהלן וסהלן - סגור איתו עסקה + העברת בעלות ושייסע לשלום.

תשלומים ? מה, אתה חנות ? בנק ?

אח"כ תרוץ אחרי הכסף ?

והעברת בעלות ? אחרי התשלום הראשון ? (גם לא אחרי האחרון - פשוט לא עושים עסקה כזו).

מה זה "לבוא לקראת הבחור" ? יש לו כל הסכום - שיקנה. אין - שיילך לרכוש משהו בתקציבו (אם הוא לא יודע את זה - אז תגיד לו. הוא בוודאי  יודע. אתה כנראה לא...)

alfa 156 2.5.

פורסם

רק אם אני מכיר מקרוב את האדם: עובד שלי, ספק, קרוב משפחה וכדומה.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אם הבחור מולך מעוניין לעקוץ אותך, אז הוא עבריין.

אם הבחור מולך הוא אדם ישר שצריך את העזרה שלך בלפרוס לו לתשלומים (משל היית חברת אשראי או בנק)- אז סתם מדובר בעוד ישראלי טיפש שמוכן להיכנס לחובות בעבור רכב שאין לו כסף לממן.

 

באף אחת מהסיטואציות הבן אדם הזה לא יוצא טוב.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לעולם לא! לא משנה כמה אתה לחוץ לכסף, בחיים לא להסכים לדבר כזה. אם הוא כ''כ בטוח שיוכל להארגן את שני התשלומים הבאים, שיקח הלוואה על הסכום שלהם ושהישבור את הראש מול הבנק. 

 

אם איחר לבנק-  הוא ישבור את הראש מול הבנק.

אם איחר לך- אתה תשבור את הראש מולו.

 

היה לי בדיוק אותו סיפור עם הרכב הקודם ואחרי שהקונה בדק את הרכב אמר שחסרים לו 2000 ש''ח מהמחיר שדרשתי. ניסה לגרום לי לוותר עלייהם ומשראה שלא אוותר, הציע להעביר לי אותם חודש הבא. מבחינתי, התכוונתי ללכת. הוא עושה כמה טלפונים ולבסוף הצליח לארגן את הכסף. מי יודע אם בכלל התכוון להעביר לי את הכסף.

פורסם
לפני 1 שעה, Taipan כתב:

לעולם לא! לא משנה כמה אתה לחוץ לכסף, בחיים לא להסכים לדבר כזה. אם הוא כ''כ בטוח שיוכל להארגן את שני התשלומים הבאים, שיקח הלוואה על הסכום שלהם ושהישבור את הראש מול הבנק. 

 

אם איחר לבנק-  הוא ישבור את הראש מול הבנק.

אם איחר לך- אתה תשבור את הראש מולו.

 

היה לי בדיוק אותו סיפור עם הרכב הקודם ואחרי שהקונה בדק את הרכב אמר שחסרים לו 2000 ש''ח מהמחיר שדרשתי. ניסה לגרום לי לוותר עלייהם ומשראה שלא אוותר, הציע להעביר לי אותם חודש הבא. מבחינתי, התכוונתי ללכת. הוא עושה כמה טלפונים ולבסוף הצליח לארגן את הכסף. מי יודע אם בכלל התכוון להעביר לי את הכסף.

 

בדיוק! לבנקים יש עורכי דין שעובדים מול ההוצאה לפועל. לחברות מימון בשוק האפור יש גורילות שישברו את הידיים והרגליים למי שלא עומד בתשלומים. לאדם פרטי אין את אף אחד מאלו. אין ידיד נאמן מכסף מזומן.

פורסם

הייתי מסכים בתנאי שאנחנו חותמים שבתאריך ככה וככה הרכב נמכר לאדון בסכום כזה ואחר באמצעות תשלומים שיפוקדו/יעוברו בזמן מסוים בחודש ללא פיגורים, שם בעל הרכב נשאר על שמי עד שהתשלום האחרון עובר והאחריות על הרכב עליו. במידה ויקרה משהו לרכב והוא יבטל עסקה הוא ישלם את התיקונים וכמו כן תשלומי פיצויים ובלאי שנוצר בגלל השימוש. 

בנוסף לזה אם זה סכום רציני הייתי חותם אצל נוטירון על כזה דבר ושהוא ינהל את העסקה בשביל להבהיר לבנאדם שלא ינסה לסבן אותי עם תשלומים (בנוסף למקדמה ושק ביטחון ריק). נראלי שכל זה היה מכסה עסקה שכזאת ;)  

פורסם

ואם הוא צובר דוחות מהירות בתקופה הזו?

 

שייקח מהבנק בכמה תשלומים שהוא רוצה, שהעסקה איתי תהיה כמה שיותר חותכת, לא לגרור, לא תשלומים, כסף, העברת בעלות, קח מפתחות ורוח

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 8 שעות, rootdotexe כתב:

הייתי מסכים בתנאי שאנחנו חותמים שבתאריך ככה וככה הרכב נמכר לאדון בסכום כזה ואחר באמצעות תשלומים שיפוקדו/יעוברו בזמן מסוים בחודש ללא פיגורים, שם בעל הרכב נשאר על שמי עד שהתשלום האחרון עובר והאחריות על הרכב עליו. במידה ויקרה משהו לרכב והוא יבטל עסקה הוא ישלם את התיקונים וכמו כן תשלומי פיצויים ובלאי שנוצר בגלל השימוש. 

בנוסף לזה אם זה סכום רציני הייתי חותם אצל נוטירון על כזה דבר ושהוא ינהל את העסקה בשביל להבהיר לבנאדם שלא ינסה לסבן אותי עם תשלומים (בנוסף למקדמה ושק ביטחון ריק). נראלי שכל זה היה מכסה עסקה שכזאת ;)  

או שתחסוך לעצמך את כל הבלגן הזה ותגיד לו להתראות, שיחזור עם כסף או מוצא קונה אחר.

פורסם

אחרי שהורדנו את פות"ש ממכירה בתשלומים, להלן סיפור אמיתי.

 

אי שם בשנות ה 90 היתה לי פיג'ו 309 מודל 1987, 'פרופיל' מנוע 1297 סמ"ק, ידנית.

קניתי 306 ובאתי למכור את ה 309 שהיתה יפה מאוד.

בבדיקה עם קונה התברר שהרכב הורכב מכמה חלקים של כמה מכוניות שונות, וכשקניתי אותו נפלתי לעוקץ של סוחר + מכון. 

מפה לשם, הגיע בחור צעיר, אמרתי לו תשמע, יש כאן תאונת שלדה קשה. בגלל זה המחירון X אני מבקש X פחות 30%, אבל תהיה מודע לתאונה. 

ענה לי סבבה, רוצה לקנות, אבל יש לי חצי מהמחיר, את היתרה אני אתן לך בשיקים דחויים של לקוחות שלי (עבר באיזו חנות).

אמרתי לעצמי שגם את ה 50% הייתי מסכים לקבל כדי להעיף את ה 309 לגו הזו, אז סבבה, מה שיהיה - יהיה.

קיבלתי את החצי, עשינו העברת בעלות, והשיקים הדחויים היו אצלי.

אבא שלי קיבל חום "מי מוכר רכב בתשלומים, ועוד בשיקים?".עניתי שאת מה שהרכב שווה כבר קיבלתי. הסיכון הוא הכסף שעדיין לא קיבלתי. 

ישולם - סבבה, לא ישולם - גם סבבה.

כל השיקים נפרעו באופן תקין. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אם זה מישהו שאתה מכיר מספיק טוב ויודע שהוא ישלם לך או שזה בן משפחה הייתי מסכים.

אחרת? לא. שייקח הלוואה מהבנק וישלם את מלוא הסכום.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...