Jump to content

rootdotexe

  • פרסום הודעות

    13
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות rootdotexe

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הייתי מסכים בתנאי שאנחנו חותמים שבתאריך ככה וככה הרכב נמכר לאדון בסכום כזה ואחר באמצעות תשלומים שיפוקדו/יעוברו בזמן מסוים בחודש ללא פיגורים, שם בעל הרכב נשאר על שמי עד שהתשלום האחרון עובר והאחריות על הרכב עליו. במידה ויקרה משהו לרכב והוא יבטל עסקה הוא ישלם את התיקונים וכמו כן תשלומי פיצויים ובלאי שנוצר בגלל השימוש. בנוסף לזה אם זה סכום רציני הייתי חותם אצל נוטירון על כזה דבר ושהוא ינהל את העסקה בשביל להבהיר לבנאדם שלא ינסה לסבן אותי עם תשלומים (בנוסף למקדמה ושק ביטחון ריק). נראלי שכל זה היה מכסה עסקה שכזאת
  2. מי אלה? למה שאסע במיוחד עד לתל אביב בשבילם? האם הם מכירים ספציפית את הדגם והתקלה המדוברת? יש לי מכונאי בלוד שבזמנו טיפל לי ברכב יותר ישן, אמנם בנאדם פרטי עם כלים בחצר אבל כישרון וידע בשמיים - הרבה יותר אמין מכל מוסכניק שאי פעם ביקרתי אצלו, אני אישית גר בדימונה .
  3. אם הרשיון לא חודש מאז שקנית את הרכב על הנספח העברת בעלות של הדואר יהיה מוטבע תאריך עם שעה, בחותמת הסגולה.
  4. לא. שאלת על ק"מ ונתתי את ההשוואה בתור רכב שעבר כפול בשעון. אבדוק לעומק במוסך. תודה.
  5. 151 כרגע אני נסעתי בצבא על מנועים שעמדו על 300 אלף ולא הרגיש ככה המנוע הוא 1.4.
  6. בסיפור הראשון אני לא זוכר איזה רכב זה היה, אבל באיזור ב״ש אם עוזר לך.. הרכב השני היה גולף או פולו.
  7. רכשתי פולו 2007 מדהימה, הדבר הבעייתי שאני מרגיש וראיתי שרשורים נוספים באותה קטגוריה של פולסוואגן, זה שההאצות שלה נורא קשות. אני שולל בעיה בגיר - הרכב מגיע ל140 בכביש 6 בקלות והמנוע שקט, אין רעידות או חריקות. כשאני מגיע למאה קמש נגיד, קל לי מאוד להשאר במהירות הזאת גם - הבעיה היא נטו בקמשים הראשונים (עד 60-80 קמש). אם עוזר אז יש גם מרווח די גדול בכמה שהדוושת גז למטה לעומת כמה שהברקס למעלה. שמתי אותו היום במוסך ושמו לו חומר שמנקה את המערכת יניקה (לטענתם, קראו לזה בינהם ״האינפוזיה״) - לא הרגשתי שיפורים בפועל. מישהו מכיר? שווה לבדוק במוסך לעומק יותר או שזה ככה כל הרכבים האלו?
  8. קרה לי משהו מצחיק עכשיו.. אני בא לקנות רכב, נשמע טוב והכל ומתקדם בעסקה, שואל את הבחור מאיפה הוא והוא נותן כתובת של איזור תעשייה שיש בו רק מוסכים - מפוסטים שראיתי פה נדלקה לי נורה אדומה לגבי הבנאדם.. מפה לשם הוא מפרסם בפייסבוק די בעקביות על רכבים שונים למכירה.. נפלתי על סוחר דוגמא אחרת? הגעתי פיזית כבר לנסיעת מבחן ורציתי לתאם לקחת את הרכב לבדיקה במוסך, הבחורה שאני קונה ממנה רק שבחה את הרכב ולא הפסיקה להגיד כמה אני זוכה ברכב מושלם. נדלקה לי נורה כשהיא למעשה הציעה את הרכב למכירה ב12k מבלי שבקשתי בכלל במקום 16 (ועוד שבחה את זה ואמרה שתכלס היא יכלה לבקש גם 14), לא הספקתי להכנס איתה לדיון של "למה את מוכרת ב12 במקום 16". בנוסף להכל היא התחייבה בבדיקה ככה שזה קצת הנמיך את הזרם במנורה, אבל עדיין רציתי לקחת את הרכב לבדיקה ואמרתי לה שהיא תשלם על הבדיקה, אם יצא תקין - אני אוסיף את הסכום של הבדיקה לקניית הרכב בדואר וההעברה עליי (סה"כ לשלם 12,750 בערך). היא התחילה לחפור לי שוב כמה הרכב נהדר וטוב ואין מצב שימצאו אפילו שריטה אחת אבל עמדתי על שלי, מפה לשם הבחורה נעלמה והפסיקה להגיב לי בווצטאפ, התקשרתי אלייה אחרי כחודש של משחקים והיא אמרה שהרכב יהיה זמין רק חודש הבא (כשקבענו שהוא יהיה זמין ביוני), אמרתי לה תודה אבל את הרכב הזה כנראה שלא אקח.
  9. לא באמת משנה אבל מעדיף אוטומט
  10. היי, אני משתחרר ממש עוד חודש בשעה טובה ומעוניין לקנות רכב. התקציב שלי הוא 12 אלף, ככל הנראה שהנסיעות היומיום איתו יהיו באיזור ה80-90 ק"מ, פעם בחודש אולי אילת. יש חיה כזאת שכדאי להסתכל עליה? בנתיים קבלתי הצעות בעיקר מפוקפוקות ומסחורים שלא רציתי להתקרב יותר מידי לתחומים האלו.
  11. תודה על התגובה המהירה, ראיתי ביקורות שליליות על מונדיאל כאן בפורום: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1274943&postcount=7
  12. שלום לכולם, חדש בפורום - מחר אני הולך לבדוק (בפעם השניה) רכב שאני רוצה לקנות ואני רוצה לבדוק אותו במכון לפני שאני ממשיך בעסקה (המוכרת "מתחייבת" על כל בורג). היות ואת הרכב הקודם קניתי מאח שלי לא היה לי צורך בבדיקות וסגירת מעגלים לפני הכל כי סגרנו אחר כך דברים בנינו, את הרכב שאני עומד לקנות ארצה לבדוק לפרטי פרטים. ראיתי שהמחיר הממוצע לבדיקה כללית הוא 500 שח. א. ארצה להגיע למכון עם ביקורות טובות ושעושים את העובדה, לא ממהרים הביתה או מנסים להכניס עוד 3 לקוחות ביום וישר מסמנים וי על משהו לא תקין. ב. מה הסיכומים שעושים במקרים כאלו (היות והמוכרת יצאה בהכרזות של "מתחייבת") - האם מקובל ותקין לדרוש ממנה לשלם על הטסט ובמידה והרכב יעבור אוסיף זאת לסכום הקניה? ג. את הנסיעת מבחן שעשיתי בצעתי בעיקר בטורים נמוכים ופה ושם הרבצתי גז (בכל זאת הייתי בתוך העיר והייתה תנועה די מרשימה ביחס לזה שהרוב בחל"ת..) - לא הרגשתי בעיה בגיר אבל כן הרגשתי שקצת קשה לי לסובב את ההגה, אני לא בטוח אם זה הדגם ככה, לחץ האויר שהיה בגלגל או בגלל שאני רגיל לנהוג באטראז' שיש לו סיבוב הגה מאוד קל. תודה מראש, rootdotexe.
×
×
  • Create New...