Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הקשר בין פתיחת דלת נוסע לבין פעולת המאוורר? (ברלינגו 2016)


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 1425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 21.5.2020 בשעה 22:30, מרק10 כתב:

אני הייתי מנתק את חיישן הטמפ' החיצונית ובודק שוב פעם איך המערכת עובדת. אולי אין קשר בין הטמפ' החיצונית להפעלת המאוורר.

 

 

שלא תגיד שאני לא משקיע :-)

 

חיישן מנותק, קווים התצוגה, המאוורר עובד.

 

20200523_142325_HDR.thumb.jpg.663d25e60a519c3a9521d8233516e9f0.jpg

 

20200523_142330.thumb.jpg.323c55abb6992678d54377c5562e8c8d.jpg

 

חיישן מחובר, מראה 32 מעלות, המאוורר לא עובד.

 

20200523_142419_HDR.thumb.jpg.5f83291a6b0373b3f6d41d4ac156bc75.jpg

 

20200523_142424.thumb.jpg.c5984dfdc346cd64fc1e58b65802810c.jpg

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.5.2020 בשעה 17:19, Buki כתב:

כן בדיוק, לדלת עצמה אין קשר.

 

מישהו עם פיז'ו/סיטרואן דיזל מהשנים האלו יכול לבדוק האם גם אצלו המאוורר פועל קבוע בטמפרטורה מעל 35 מעלות?

 

אבדוק לך בברלינגו של אחי (2017) ואעדכן בימים הקרובים.
האוטו דיי חדש אצלנו ככה שלא שמנו לב להתנהגות של המאוורר... (הוא עדיין באופוריה מוחלטת מהצ'יפ וצריכת הדלק של האוטו ;-) ).

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שולל את מה שאתה אומר -  אבל בכל מקרה אני אבדוק.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, איציק נ. כתב:

 


האוטו דיי חדש אצלנו ככה שלא שמנו לב להתנהגות של המאוורר... 

 

האוטו אצלי מ 2016, שמתי לב לזה רק עכשיו.

 

זאת מכיוון שב 99.9% מהזמן כשבחוץ 35 מעלות המזגן עובד ואיתו המאוורר, כמו בכל רכב אחר. 

 

לגמרי במקרה שמתי לב שהוא עובד גם ללא המזגן.

הכי פשוט זה לחמם את החיישן עם מקור חום כלשהו .
כשאתה מגיע לרכב אחרי שחנה בשמש בצהריים, גם בימים ללא שרב הוא לרוב יראה מעל 35 מעלות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר קראתי מסמךשל ייצרן מסויים  שמסביר בדיוק את אופן הפעולה של מדידת הטמפ' החיצונית והצגת הטמפ' הנכונה ולא זוכר איפה המסמך הזה.

 

אולי נתקלת במסמך כזה של PSA ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
אבדוק לך בברלינגו של אחי (2017) ואעדכן בימים הקרובים.
האוטו דיי חדש אצלנו ככה שלא שמנו לב להתנהגות של המאוורר... (הוא עדיין באופוריה מוחלטת מהצ'יפ וצריכת הדלק של האוטו ;-) ).

איציק
אשמח לדעת על איזה צ׳יפ מדובר ומה הוא נותן ברכב כזה?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדגמים קודמים (C5-II למשל) היה מדובר בנתון שעובר עיבוד ברגע שהמאוורר מנוע היה עובד (מזגן או הגעה לטמפ' שבה הוא צריך לעבוד) מהסיבה הפשוטה שהאויר שנדחף דרך הרדיאטור יוצא בסופו של דבר מאיזה החלק האחורי של בתי הגלגלים ישירות לחיישן (אויר חם = עולה...) שנמצא בחלק התחתון של הראי הימני.

 

איציק

לפני 19 דקות, Audi-T כתב:

אשמח לדעת על איזה צ׳יפ מדובר ומה הוא נותן ברכב כזה?
 

"צ'יפ" של upsolute שנחשב לאחד המוצלחים לרכבי PSA. הם למעשה צורבים תוכנה על המחשב הקיים.
מעלים הספק מ 75 ל 95 כ"ס, וב-stage2 הם טוענים ל 120 כ"ס.
ההבדל בביצועים מורגש בהחלט (צריכת הדלק לא נפגעת, מתחילה ב 15.5 ק"מ לליטר בנסיעות אורבניות ונגמרת ב 19.5-20.4 ק"מ לליטר בבין עירוני  על 100-110 קמ"ש).

http://www.upsolute.com/en/chiptuning/db/car/7313/citroen/berlingo/citroen-berlingo-hdi-16-75-2015

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.5.2020 בשעה 21:12, איציק נ. כתב:

בדגמים קודמים (C5-II למשל) היה מדובר בנתון שעובר עיבוד ברגע שהמאוורר מנוע היה עובד (מזגן או הגעה לטמפ' שבה הוא צריך לעבוד) מהסיבה הפשוטה שהאויר שנדחף דרך הרדיאטור יוצא בסופו של דבר מאיזה החלק האחורי של בתי הגלגלים ישירות לחיישן (אויר חם = עולה...) שנמצא בחלק התחתון של הראי הימני.

 

כמעט בכול רכב מודרני המידע מחיישן הטמפ' עובד עיבוד לפי איזה אלגוריתם לפני שהוא מוצג בתצוגה של לוח השעונים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...