Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
תמיד נראתה לי אחלה אוכלוסיה, אבל אני עילאי ומתנשא ומחבב מהנדסים מישקר :D

עובדי ישקר אחלה בחלה לרוב, אבל יש שם המון מחפשי עימותים למיניהם שאני לא מחבב בכלל

 

אז זהו ש... נכנסת לשם יותר ויותר אוכלוסיה לא יהודית. לא יודע אם זו הביצה או התרנגולת...

 

דווקא עצרו את מכירת השטחים בהרחבה בדיוק כי לא רוצים שזה יקרה. לאן זה יגיע עוד נראה

עריכה אחרונה על ידי yotams4

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

תודה רבה לעונים!

אני אחדד מה אני מחפש - קוטג' פרטי (לא דו משפחתי) עד 2 מילון ש"ח, ביישוב ירוק, שקט, לא בשטחים, עם אוכלוסיה ובתי ספר ברמה סבירה +, קרוב למרכזי הייטק - שעה וחצי נסיעה ברכב לכל כיוון (או בכל כלי תחבורה אחר, כל עוד תזמון כל הדרך מהבית לעבודה זהה לרכב פרטי)

גם בנייה של בית פרטי באה בחשבון.

מבחינתי לא משחק תפקיד אזור מסויים בצפון הארץ, כל עוד זה עונה על הדרישות שלי.

 

תודה רבה על המענה, הקישורים והבהרה שכפר ורדים בגליל עליון (טעיתי מקודם)

פורסם

טוב, זה כבר קצת יותר ממוקד.

 

בגבולו הצפוני של עמק יזרעאל (מבחינתי זה לא ממש נחשב צפון), יש לך את תמרת, גבעת אלה ושמשית. קרוב מאד (יחסית) ליקנעם. סוג אוכלוסיה (בעיקר תמרת) מעין סניף של כוכב יאיר. לא זול שם.

 

באזור עוטף כרמיאל וגוש שגב ירוק בהחלט יהיה לך, מבחינה תחבורתית קשה שם (לשון המעטה), אני זוכר שכבר לפני עשור וחצי היה קשה להגיע משם לחיפה (שעה+). אם אתה מוכן להקרבה מבחינת זמן נסיעה על הכביש, בצד המערבי יש את גילון וצורית שקרובים יחסית לכביש 85 וצומת אחיהוד. בצד המזרחי הייתי בודק את מכמנים/כמון ובפרט את ההרחבה של קיבוץ מורן - המיקום של האחרון אסטרטגי - יחסית קרוב למחלף קדרים.

 

דגשים:

1. אני לא מכיר את החיים בישובים האלה אישית - תצטרך לעשות הרבה שיעורי בית בעצמך.

2. צריך להיות ברור שהחיים במקומות כאלה סובבים סביב הרכב - בשביל כל דבר צריך לנסוע.

3. אותו דבר חינוך - בגיל יסודי ומעלה הילדים בישובים האלה נוסעים בהסעות לבי"ס כזה או אחר - אלא אם כמובן קיים בי"ס בתחומי היישוב עצמו. זה משהו שכדאי מאוד לבדוק, אם רלוונטי.

חזיר דיזל

פורסם (נערך)

פות"ש - עלו כאן שמות של יישובים די מרוחקים. אתה מגדיר מגבלת זמן יוממות של 1עה וחצי לכל כיוון. איך זה מסתדר עם הדרישות של אשתך? איך זה מסתדר עם לוח הזמניים של הילד (וארשה לעצמי לעשות ספקולציה שבעתיד מתוכננים לו אחים\אחיות)? מבחינת זמנים אתה צריך להביא בחשבון גם אותם - שעות היוממות של אשתך ושעות הטיפול של הילד לפני ואחרי שעות החינוך הפורמלי.

 

כמובן שאם אחד מכם (אשתך או אתה) מוצאים עבודה ברדיוס של, נניח, חצי שעה ממקום היישוב (או מקום מגורים ברדיוס חצי שעה מקום העבודה) הבעיה הזו הרבה יותר קטנה. אבל, עדיין, צריך להתחשב בכל בני המשפחה.

 

ועוד דבר שצריך להכנס לשיקולים: למגורים במקום מרוחק יש עלויות שלא בהכרח מתקזזות עם ההטבות של מגורים במקום כזה. ואחזקת בית בודד היא עניין יקר - בכסף ובמיוחד בזמן. כמובן, לא מדובר בעניין שצריך למנע את הבחירה בצורת מגורים כזו, אלא רק להביא בחשבון גם את חסרונותיה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...