Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אח שלי קנה מערכת מולטמדיה

מאייס. במערכת רשום שיש אופציה ל שיקוף מסך

מצורף לינק.

התקינו לו השבוע את המערכת

והוא לא מצליח לשקף את המסך.

יש למישהו מושג איך הוא עושה את זה?

https://www.autodepot.co.il/8280341.html

תודה מראש.

פורסם

אני הייתי דורש מאוטו דיפו שם אני מבין קניתם את המערכת והמתקין היה שלהם פתרון שזה יעבוד או החזר מלא של הכסף עקב מוצר שלא תואם את המה שצריך לעשות (לפי התאור מוצר שיקוף).

לפי הלינק לא ברור מה זה אבל זה נראה כמו משהו סיני זול אולי מבוסס מערכת הפעלה אנדרואיד ללא שם/דגם מוצר שניתן לבדוק קצת יותר מידע עליו. שלא נדבר על אפשרות שיקוף כל שהיא לטלפון כי לא ברור עם דבר הזה תומך בכלל ממשקים כגון Car Play/Android Auto.

שוב לפי דעתי יש כאן הטעיית לקוח לגבי שיקוף טלפון. עדיף להוסיף קצת ולקנות Pioneer/Alpine שאנשים כאן רשמו בפורום בתוספת של עוד 300-400ש"ח בהם כן ניתן לבצע שיקוף...

פורסם

תודה רבה לכולם על העזרה.

הוא פנה לאוטו דיפו

באוטו דיפו הפנו אותו ליבואן

ושם הסבירו לו מה לעשות בהגדרות של הפלאפון

והשיקוף עובד.

×
×
  • תוכן חדש...