Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא כדאי להתנבא.

קשה לחזות את העתיד, בודאי הרחוק. יתכן שחריש תהיה עיר שוקקת ופורחת, יתכן שמקום שומם ונטוש. כל אחד יבחר לפי הצרכים, היכולת והתחזיות שלו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עיר שהתכנון עבורה הוא 200 אלף איש מייצרת בעצמה מקורות תעסוקה

 

בתי ספר גני ילדים עובדי רשות עובדי קופת חולים יוקם איזור תעסוקה קניונים ועוד ועוד.

 

הדעות שלך לגבי רמת השכר לגבי מקומות הבילוי היא לוקה בחסר.

 

וכמו חיפאי טיפש שנוסע לעבוד במרכז או אנשי המרכז שנוסעים לעבוד במת"ם או בפארק בקיסריה או ביוקנעם.

 

כנראה שלא כולם יכולים לגור בדיזנגוף פינת ארלוזרוב ולהיות הייטקיסט מצליח, עדיין זה לא אומר שאנשים לא חיים ברמת חיים סבירה גם במקומות שמבחינתך הם מעבר להררי החושך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ולגבי גיל 50

 

ייתכן שאתה תהיה מסודר אבל רוב בני ה 50 בהייטק לא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

וזה בדיוק העניין. אין כמעט מקצועות שיש בהם וודאות לעתיד בעוד 20 שנה. אין. רפואה? עריכת דין? ניהול חשבונות? כמעט כל דבר אפשר להחליף ב-ai ברמה כזו או אחרת. ומפה זה עניין של זמן והתפתחות טכנולוגית. להגיד ״תעבוד קשה ותצליח״ זו מנטרה נחמדה, אבל היא לא רלוונטית ל2019. וכל מי שחושב שמה שהיה הוא מה שהיה, רק כדי לשכנע: אתם מדברים פה על מקצועות ״בטוחים״ כמו טכנאי רכב. הם לא היו קיימים לפני 150 שנה ועלולים להעלם לחלוטין גם בעוד 20-30 שנה.

 

ואפשר לחיות בכבוד ואפילו יותר טוב מהממוצע גם מחוץ לתל אביב וגוש דן. כמובן. אבל יש סיבה לכך שבכל מקום בעולם מרכזים אורבנים כלכליים מושכים כ״כ הרבה בני אדם. ולא משנה אם זה בטוקיו, בסיטי של לונדון או בדיזנגוף.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

סיימנו קלקלה נלך להחזקת הורים

 

אל תשליכני לעת זקנה ו "כַּבֵּד אֶת אָבִיךָ וְאֶת אִמֶּךָ לְמַעַן יַאֲרִכוּן יָמֶיךָ עַל הָאֲדָמָה אֲשֶׁר ה' אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לָךְ" (שמות, כ', י"ב).

 

הטוב ביותר בבית , עובד שדואג לכל העבודות השחורות וכאלה שההורה ירגיש לא בנוח אם ילדיו יטפלו בו.

 

והילדים באים בתדירות גבוהה ונמצאים בחברת ההורה, מבלים איתו משוחחים איתו.

 

מנסיון.

 

איך אמר לי פעם קרוב משפחה רחוק שילדיו הכניסו אות לבית אבות ( אז עוד לא ידעו לשווק את זה במילים יפות ).

 

הכניסו אותי למגירה בארון. פעם בשבוע באים, פותחים את המגירה רואים שאני עדיין חי סוגרים את המגירה , עד לשבוע הבא.

 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חבל שפוליטיקאים אי אפשר להחליף בai...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
וזה בדיוק העניין. אין כמעט מקצועות שיש בהם וודאות לעתיד בעוד 20 שנה. אין. רפואה? עריכת דין? ניהול חשבונות? כמעט כל דבר אפשר להחליף ב-ai ברמה כזו או אחרת. ומפה זה עניין של זמן והתפתחות טכנולוגית. להגיד ״תעבוד קשה ותצליח״ זו מנטרה נחמדה, אבל היא לא רלוונטית ל2019. וכל מי שחושב שמה שהיה הוא מה שהיה, רק כדי לשכנע: אתם מדברים פה על מקצועות ״בטוחים״ כמו טכנאי רכב. הם לא היו קיימים לפני 150 שנה ועלולים להעלם לחלוטין גם בעוד 20-30 שנה.

 

ואפשר לחיות בכבוד ואפילו יותר טוב מהממוצע גם מחוץ לתל אביב וגוש דן. כמובן. אבל יש סיבה לכך שבכל מקום בעולם מרכזים אורבנים כלכליים מושכים כ״כ הרבה בני אדם. ולא משנה אם זה בטוקיו, בסיטי של לונדון או בדיזנגוף.

 

גרתי בצנטרום של תל אביב 10 שנים.

 

גר כעת בקציר

 

לקציר יש את תל אביב לתל אביב אין את קציר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם ai ישלוט במדינה, אתה מהר מאוד תגלה שהוא יגיע להחלטות לא בדיוק תואמות את סגנון החיים שלך. או החיים שלך בכללי.

 

היו ועדיין יש כבר מקרים שבהם מנסים להחליף את השלטון במשהו דמוי ai שבו יש אידיאולוגיה עם חוקים נוקשים שולטת במדינה. זה לרוב נגמר בדיקטטורה חשוכה.

 

אבל אם אתה בכל זאת רוצה לראות מה יהיה אם ai ישלוט במדינה - אז סין מאוד קרובה לזה. תעקוב אחרי ההתנהלות שלהם, זה מעניין בלי קשר.

 

או שתקרא "אני, רובוט". גם זה מומלץ.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
וזה בדיוק העניין. אין כמעט מקצועות שיש בהם וודאות לעתיד בעוד 20 שנה. אין. רפואה? עריכת דין? ניהול חשבונות? כמעט כל דבר אפשר להחליף ב-ai ברמה כזו או אחרת. ומפה זה עניין של זמן והתפתחות טכנולוגית. להגיד ״תעבוד קשה ותצליח״ זו מנטרה נחמדה, אבל היא לא רלוונטית ל2019.

 

ביום שזה יקרה כל המין האנושי ישב מובטל בבית ויקבל קצבת קיום מהמדינה.

 

תעבוד קשה ותצליח בהחלט רלוונטי ל-2019. אנשים שמקפצים מעבודה לעבודה ומקריירה לקריירה כי הם החדירו לעצמם לראש שאין טעם להתמסר לארגון כי "אין יותר ביטחון תעסוקתי" ו-"אנחנו רק מספרים בתוכנת שכר" בסופו של דבר הופכים את עצמם unemployable ומגשימים את המציאות המדומיינת שלהם.

פורסם (נערך)
גרתי בצנטרום של תל אביב 10 שנים.

 

גר כעת בקציר

 

לקציר יש את תל אביב לתל אביב אין את קציר.

תזכור שאתה בשלב טיפ טיפה אחר בחיים.

ואי אפשר להתווכח אובייקטיבית עם זה שגוש דן זה המרכז הכלכלי והעסקי של ישראל.

אם זה השיקול היחיד בחיים של כל אחד? לא.

ביום שזה יקרה כל המין האנושי ישב מובטל בבית ויקבל קצבת קיום מהמדינה.

כלכלנים אופטימסטים יגידו לך שכל קדמה מביאה איתה עבודות חדשות. ואכן, לפני כמה עשורים לא היה הייטק ולפני 150 שנה לא היו טכנאי רכב.

תעבוד קשה ותצליח בהחלט רלוונטי ל-2019.

סורי, אני לא מאמין בססמאות נוקשות בחיים. יש המון אלמנטים מסביב, כולל מזל, בחירות נכונות יותר או נכונות פחות, מצב התחלתי ועוד. ולא בהכל צריכים להיות סופר נחרצים, כמו שניקו כבר כתב כאן. אתה יכול לעבוד קשה ולהצליח. אתה יכול לעבוד קשה ולהכשל לחלוטין.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
ביום שזה יקרה כל המין האנושי ישב מובטל בבית ויקבל קצבת קיום מהמדינה.

 

תעבוד קשה ותצליח בהחלט רלוונטי ל-2019. אנשים שמקפצים מעבודה לעבודה ומקריירה לקריירה כי הם החדירו לעצמם לראש שאין טעם להתמסר לארגון כי "אין יותר ביטחון תעסוקתי" ו-"אנחנו רק מספרים בתוכנת שכר" בסופו של דבר הופכים את עצמם unemployable ומגשימים את המציאות המדומיינת שלהם.

תשמע, היכולת שלך לראות את הדברים שחור/לבן (בכל נושא, לפחות אלו שאתה מגיב עליהם בפורום) היא לא פחות מדהימה.

פורסם
גרתי בצנטרום של תל אביב 10 שנים.

 

גר כעת בקציר

 

לקציר יש את תל אביב לתל אביב אין את קציר.

ואני גר בקציר אחרי שנולדתי וגדלתי התל אביב עד גיל 30! מברך כל יום על ההחלטה הזו

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

עכשיו מה אעשה עם הדירה הזאת במקום שאין בו תעסוקה מעבר לעבודות בשכר מינימום?

 

אתה מנותק לחלוטין, כידוע, יש לי חנות חיות, יש לי עובד תותח (בן 28), מאז השיחרור הוא רק מתמחה בחנויות חיות, תותח מכירות, שוחה בחומר, מכיר את כל המזונות בחנות ושל המתחרים על בוריים, מקבל סחורות מספקים, עושה הזמנות, מננל משלוחים... עובד 5 ימים בשבוע, 7 שעות ביום. מרוויח 8 נטו ולבן אדם אין שום השכלה אקדמאית או רלוונטית. ישגם עובדת טלמרקטינג, אמנם היא מייצרת לעצמה את המשכורת עי מכירות שמייצרת יש מאין, אבל גם היא, צעירה חסרת השכלה שיושבת על משכורת סביב ה 8. משכורת מינימום מרוויח רק עובד שלא עובד אלא עובד שבא לעבודה.

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

לא בהכרח. יצא לי להכיר חבר'ה מאוד מוכשרים שהרוויחו שכר מינימום וחלקם אפילו עבדו קשה מאד והשקיעו.

 

בשביל שכר גבוה יותר צריך גם להיות ולהימצא במקום שידע להעריך אותך ולקדם אותך. יצא לי בעבר לעבוד, במוקד (שירות לקוחות של קופ"ח) עם יחס מאד מזלזל שסופר את הדקות בשירותים ומפרסם את זה על הלוח לעיניי כל.

שם הסיכוי להעלאה הוא זניח מאוד ואולי יתבטא בשקלים בודדים אם בכלל. הבנתי מהר מאד עם מי יש לי עסק, קמתי ועזבתי.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
אתה מנותק לחלוטין, כידוע, יש לי חנות חיות, יש לי עובד תותח (בן 28), מאז השיחרור הוא רק מתמחה בחנויות חיות, תותח מכירות, שוחה בחומר, מכיר את כל המזונות בחנות ושל המתחרים על בוריים, מקבל סחורות מספקים, עושה הזמנות, מננל משלוחים... עובד 5 ימים בשבוע, 7 שעות ביום. מרוויח 8 נטו ולבן אדם אין שום השכלה אקדמאית או רלוונטית. ישגם עובדת טלמרקטינג, אמנם היא מייצרת לעצמה את המשכורת עי מכירות שמייצרת יש מאין, אבל גם היא, צעירה חסרת השכלה שיושבת על משכורת סביב ה 8. משכורת מינימום מרוויח רק עובד שלא עובד אלא עובד שבא לעבודה.

 

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk

תודה באמת. נשמע חלום. עכשיו רץ לסגור משכנתא.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...