Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

נכון. ושם זה ממקור ראשון ומזה אני יותר חושש.
נשמע שהמאדה דולף.
לטעמי המדחס הולך לחלקם כי הם מחפשים קיצורי דרך במקום לפתוח את הארנק ולסגור עניין רק על המאדה.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יצא לי לבחון היסטוריה של כמה רכבים עם נתונים טובים מיד2.

בכולם כמעט הוחלפה רצועת תזמון בשלב כזה או אחר. בחלקם פורק מנוע לשיפוץ, בהרבה מהם הוחלף מיכל דלק (יש אף כאלו שהוחלף פעמיים). 

  • מעניין 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בדקתי שלושה קקטוסים.

2017 /44 אלף ק״מ- נדלקה פעמיים נורה והוחלף טיימינג.

2017- 62 אלף- לא הוחלפה ולא היו בעיות, גם לא היה ריקול נדרש.

2016- 80 אלף ק״מ הוחלף טיימינג.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה ק"מ? יש שינוי בתצרוכת השמן מאז הריקול?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד לפני שבועיים החזקתי קקטוס אטמוספרי 2015.

 

הרכב היה נהדר ללא תקלות עד שהגיעה התקלה - אמנם לא מה שמתואר פה - אבל כן באותו איזור: משאבת שמן המנוע הפסיקה לעבוד בסל"ד סרק.

על פניו - לא נשמעת תקלה שצריכה להיות רצינית מדי. למעשה - עלות החלפת משאבת השמן דומה לעלות החלפת מנוע... כ-8000 ש"ח.

אגב, הרכב טופל במוסך מרכזי כל חייו - 120000 ק"מ ולא הוחלפה רצועת התזמון - וגם לא התבקשתי לכך מהמוסך.

 

מכרתי את הרכב בכמעט חצי מהמחירון, כיוון שמראש חשבתי על מכירתו בסוף השנה. יחסית לרכב שתיארתי במודעת המכירה את התקלה - היו פניות - והרכב נמכר לאחר כשבועיים שפורסם.

מבחינת ירידת הערך - כיוון שהרכב נקנה חדש ב-78000 ש"ח ונמכר ב-15 עם התקלה - מדובר על ירידה של קצת יותר מ-10000 ש"ח לשנה, לא נורא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, מלטבשי כתב:

לפני כמה ק"מ? יש שינוי בתצרוכת השמן מאז הריקול?

לפני פחות מ 5000 ק"מ. אין שינוי בתצרוכת שמן, אף פעם לא הייתי צריך להוסיף שמן בין הטיפולים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. הקקטוס שלי: אטמוספרי ידני 2016 כמעט 90k ק"מ, בריקול הרצועה נבדקה ונמצאה תקינה (לדבריהם). תוחלף יזום בטיפול הקרוב. אין צריכת שמן כלל.

לגבי המזגן - לפני כשנה בנסיעה הוא הפסיק לקרר לכחצי שעה ואחרי כיבוי והתנעה הכל עבד תקין. אושפז במוסך המרכזי ליום - ולא מצאו מה מקור התקלה.

 

2. C4 טורבו אוטו' 2015. הוחלפה רצועה לאחר שנדלקה נורת התראה אצל הבעלים הראשון, אאל"ט סביב 40,000 ק"מ. 

כיום הרכב על 110,000 ק"מ, בריקול הרצועה נבדקה ונמצאה תקינה (שוב, לדבריהם). צריכת שמן של כליטר וחצי בין טיפולים, הנושא במעקב.

לגבי המזגן - יש רעש של שריקה קלה מהמדחס. נקווה לשקט בגיזרה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, oleg_kra כתב:

לפני פחות מ 5000 ק"מ. אין שינוי בתצרוכת שמן, אף פעם לא הייתי צריך להוסיף שמן בין הטיפולים

טעות. בדקתי, והריקול בוצע לפני 6500 ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.4.2021 בשעה 20:20, rodan כתב:

שלום לכולם

הנושא הוא כזה בגלל שהרכב היה אצל אחייני הטיפול הראשון לא בוצע. לכן הטיפול הראשון נעשה ב 25700 .ב-43000 ק"מ הרכב נתקע והוחזר עם גרר למוסך בעקבות תקלת לחץ שמן נמוך. על פי המוסך כמחווה ורצון טוב של השירות הוחלפו רצועת טיימינג וחלקים נוספים לטענת המוסך בהתאם להוראות היצרן. לפני כשבועיים נדלקה שוב מנורת כשל מנוע מד ק"מ 68000, לאחר כשבוע הודיע המוסך שאני צריך להחליף מנוע וכמחווה לרצון טוב בעלות של 70% ממנוע חדש. הטענה היא שיש נפילת לחץ של 18% באחד הצילנדרים .בדקתי את הרכב במוסך נוסף ושם המחשב הראה שיש תקלה ברצועת תזמון חזרתי למוסך ושם אמרו שמכיוון שכבר בוצעה החלפת רצועת תזמון אז אין מנוס מהחלפת מנוע כי כאשר  יש בעיה של לחץ שמן אחרי החלפת רצועת תזמון אזי התופעה תחזור והחלפה של   רק רצועה תזמון עדיין התופעה תחזור בעתיד .השאלה האם המוסך דובר אמת לגבי התופעה במידה ורק להחליף  רצועה התופעה של כשל תחזור? השאלה השנייה האם היבואן מחוייב להחליף מנוע מאחר והתופעה של כשל רצועת תזמון חוזרת לאחר 20000 קמ. תודה צ'רלי

 

שאלה לגבי עלות החלפת מנוע לקקטוס 2018כמה תעלה החלפת מנוע לקקטוס 2018 אוטומט נפח מנוע 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.6.2021 בשעה 15:18, avargel כתב:

 

דוקא בקבוצת הקקטוסים בפייסבוק יש דיווחים על משברים מכיוון אחר, שזה המזגן

 

יחידה פנימית / מאייד, מדחס, וכל מיני כאלה שמסתיימים ב3000 ש"ח עד 10,000

 

נקווה שזה לא משהו גורף

208 טורבו 2016 עם 92אק״מ. החלפתי אתמול מדחס מזגן 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.6.2021 בשעה 14:04, Boaz Av כתב:

אני רכשתי באוגוסט שעבר 2015 עם ממיר קטליטי חדש, 100 אק״מ מיד ראשונה פרטית שמורה יחסית ב 27 אש״ח.
אטמוספרית ידנית.

מיד עשיתי טיימינג בגבע בעוד אלפיים וקצת שח ( שהתבטאו במחיר קניה).
הרציה היוצאת הייתה שלמה.
נוסעים מעט מאוד אבל אין שום ארוע למעט החלפת מצבר לפני חודשיים.

לאור הסיפורים כאן שחלקם נדמעים לי לא הגיוניים בעליל וחסרי הגיון מכני בסיסי יש לי תחושה חזקה שכמה גורמים כאן, אולי אפילו מעורבים ביצוגית, מנסים ליצר תמונה קודרת ממה שהיא באמת.
גם בקבוצת הקקטוסים בפייסבוק אין שום דיווחים על משברים.

בקיצור, אני בנתיים מאוד ספקן לגבי חומרת המשבר.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

אתה פשוט צודק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.6.2021 בשעה 14:04, Boaz Av כתב:

אני רכשתי באוגוסט שעבר 2015 עם ממיר קטליטי חדש, 100 אק״מ מיד ראשונה פרטית שמורה יחסית ב 27 אש״ח.
אטמוספרית ידנית.

מיד עשיתי טיימינג בגבע בעוד אלפיים וקצת שח ( שהתבטאו במחיר קניה).
הרציה היוצאת הייתה שלמה.
נוסעים מעט מאוד אבל אין שום ארוע למעט החלפת מצבר לפני חודשיים.

לאור הסיפורים כאן שחלקם נדמעים לי לא הגיוניים בעליל וחסרי הגיון מכני בסיסי יש לי תחושה חזקה שכמה גורמים כאן, אולי אפילו מעורבים ביצוגית, מנסים ליצר תמונה קודרת ממה שהיא באמת.
גם בקבוצת הקקטוסים בפייסבוק אין שום דיווחים על משברים.

בקיצור, אני בנתיים מאוד ספקן לגבי חומרת המשבר.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

 

אאל"ט, בענייני הרצועה, האטמוספריות פחות (כנראה משמעותית פחות) סובלות מכשל ברצועה. בכל מקרה, קיים ריקול של היצרן לטיפול ברצועה וזו אינדיקציה יותר אמינה מפורומים וקבוצות, שכבודן במקומו מונח.

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...