Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הרכב הוא יונדאי i35 שנת 2015

יש לי רעידות חזקות יחסית ברכב בזמן שהרכב בעצירה מוחלטת וההילוך משולב למצב D .

כאשר אני מעביר לN או P הרעידות נחלשות אבל עדיין מורגשות .

שמתחילים נסיעה הרעידות נעלמות לחלוטין.

 

לאחרונה עשיתי לרכב טיפול ובוא גם עשיתי ניקוי מצערת אבל זה לא עזר. הוחלפה גם תושבת עליונה בצד ימין ושוב לא עזר.

 

אשמח אם מישהו יכול לכוון אותי לפתרון כלשהו

אני נואש!

אשמח גם אם מישהו יכול להפנות אותי למומחה כלשהו שבוודעות יפתור לי את הבעיה.

 

תודה מראש על העזרה

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

התושבת שהוחלפה לא מקורית אך קוראנית.

ושאר התושבות לא נבדקו כמו שצריך לדעתי כי לא פתחו שום דבר כידי להגיע אליהם .

 

אשמח אם תוכל להמליץ על מקום שאני יכול ללכת אליו בראש שקט ויבדקו כמו שצריך ולא יחליפו לי את כל הרכב ובסוף משהו יפתור .

האם יכול להיות משהו אחר חוץ מהתושבות ? כי הרכב הסה"כ בן שלוש

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

לא יכול להמליץ כי לא מכיר מישהו שאני יכול לסמוך עליו מלבד על עצמי...מצטער. לגבי התושבת בעיקר ביונדאי מומלץ לשים מקורית וחובה לבדוק את כל התושבות כמו שצריך לפני שמתקדמים בשיטת מצליח.

פורסם

אני מאשדוד אבל אין לי בעיה להתרחק קצת מהאזור כדי לקבל עבודה טובה.

ובנוסף האם יש עוד מקורות ברכב שיכולים לגרום לרעידות כאלה חוץ מהתושבות?

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

חברים אשמח להמלצות על מוסך מקצועי שידע לתת לי מענה

רוצה לטפל בבעיה כבר בימים הקרובים .

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 24.10.2018 בשעה 10:42, ofervars כתב:

שלום לכולם.

הרכב הוא יונדאי i35 שנת 2015

יש לי רעידות חזקות יחסית ברכב בזמן שהרכב בעצירה מוחלטת וההילוך משולב למצב D .

כאשר אני מעביר לN או P הרעידות נחלשות אבל עדיין מורגשות .

שמתחילים נסיעה הרעידות נעלמות לחלוטין.

 

לאחרונה עשיתי לרכב טיפול ובוא גם עשיתי ניקוי מצערת אבל זה לא עזר. הוחלפה גם תושבת עליונה בצד ימין ושוב לא עזר.

 

אשמח אם מישהו יכול לכוון אותי לפתרון כלשהו

אני נואש!

אשמח גם אם מישהו יכול להפנות אותי למומחה כלשהו שבוודעות יפתור לי את הבעיה.

 

תודה מראש על העזרה

 

היי יש לי את אותה בעיה מה זה היה בסוף?

זה פשוט מחרפן אותי לגמרי ... הרכב עומד  ורועד בd בדיוק מה שתיארת ..

אשמח לעזרתך למרות שזה היה מזמן

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, Shake1111 כתב:

 

היי יש לי את אותה בעיה מה זה היה בסוף?

זה פשוט מחרפן אותי לגמרי ... הרכב עומד  ורועד בd בדיוק מה שתיארת ..

אשמח לעזרתך למרות שזה היה מזמן

אם הסל"ד יציב  (טורים יציבים) הבעיה בתושבות מנוע/גיר- התושבת המעצבנת היא בד"כ ימנית עליונה.

אם הסל"ד לא יציב- יש לפרק ולנקות  בית מצערת.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי ניקוי בית מצערת ואחרי החלפת תושבת ימנית עדיין ברעידה ,עשינו בדיקה ברכב שוב ו נמצא שגם התושבת שמאל מתחת למצבר עשתה את שלה ... 1000 שקל מחיר מקורי 200 יצור חלופי יצור קוריאני איזה הבדלים ...

נמשיך לעדכן מה עשיתי בהמשך.

 

פורסם
לפני 19 דקות, Shake1111 כתב:

אחרי ניקוי בית מצערת ואחרי החלפת תושבת ימנית עדיין ברעידה ,עשינו בדיקה ברכב שוב ו נמצא שגם התושבת שמאל מתחת למצבר עשתה את שלה ... 1000 שקל מחיר מקורי 200 יצור חלופי יצור קוריאני איזה הבדלים ...

נמשיך לעדכן מה עשיתי בהמשך.

 

הלא מקורי מחזיק שנה -שנה שנה וחצי מנסיון..לא בעיה להחליף לבד

×
×
  • תוכן חדש...