Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דלק מוטורס, לא הגזמתם? [תמחור מוצרי ושירות BMW]


Speedool
שימו לב! השרשור הזה בן 1866 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למה אותי, בתור לקוח, כל החישובים האלו מעניינים??

למה אני צריך לנהל ליבואן את הספרים ולקבל בהבנה מחירים מוגזמים לכל הדעות רק כי היבואן יודע לגבות אותם בהוצאות??

 

לא אמור לעניין אותך, יש לך מחיר [סבבה סבבה הבנו שדלק עוברים על החוק ולא נותנים מחיר בטלפון] ואתה מוזמן לשלם אותו.

לדעתך יקר? סבבה, יש לך אופציות אחרות.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא אמור לעניין אותך, יש לך מחיר [סבבה סבבה הבנו שדלק עוברים על החוק ולא נותנים מחיר בטלפון] ואתה מוזמן לשלם אותו.

לדעתך יקר? סבבה, יש לך אופציות אחרות.

אז למה בכל דיון מהסוג הזה קופצים אינספור חוכמולוגים ומתחילים לחשב את הוצאות היבואן (או כל נותן שירות אחר)?

כולם פה מתכננים לפתוח עסק ליבוא (או שירות אחר)?

למה זה מעניין אותנו?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

אני מנסה באמת להבין, העניין של ניהלת או לא לא שייך לדיון כיוון שישנם שווקים מקביליים לשוק הישראלי עם אותם הוצאות, בישראל לא המציאו את הגלגל מבחינת הוצאות כאלה ואחרות.

לכל דילר בחו"ל יש את אותם הוצאות עם סטיות לכאן או לכאן.

ופה אי אפשר לתרץ תרוצים על הפרשים אדירים בין כאן לשם (חו"ל).

לא צריך לכעוס ולהתעצבן, סה"כ דיון פורה+שחרור קיטור.

אני מאמין שעם הזמן (הרבה זמן...) העסק יתחיל להשתפר מבחינת עלויות טיפול +חלפים ואפילו רואים תזוזה לכיוון מטה בדו"ח שצורף.

בסופו של דבר עם היבואן לא יבין, עם קצת עזרה מהמחוקק הוא יבין. (כגון האופציה לטפל ברכב לא במוסך היבואן ועדיין לשמר את האחריות).

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצוין, אתה צודק, הוא* היה בפוזיציה של מוכר מכוניות. האם לדעתך הגיוני לצאת על הקופאי/ת במחסני חשמל על זה שהחלפים למקרר סימנס יקרים בלי פרופורציה?

 

שיהיה ברור, אני מסכים לגמרי עם זה שחלפים על מכוניות מתומחרים גבוה בצורה לא פרופורציונלית. אני ממש לא מסכים עם זה שהאש על הנושא הזה (ועל כל נושא שבו מתלוננים על יבואני רכב ישראליים) מופנית כלפי אנשים שעבדו בתפקידים זוטרים יחסית אצל אותם יבואנים. אם הוא היה סמנכ"ל כספים והיה בא ואומר לך ש"כן, ככה החלפים מתומחרים כי בא לי ומבחינתי אתה יכול ללכת לקפוץ לי" אז הייתי מבין את ההשתלחות. אבל עכשיו? על מה? מה הוא עשה לך?

 

*הוא כשם קוד. לא גוסטבאסטר ולא אף אחד ספציפי אחר אלא כל חבר פורום שעובד אצל יבואן רכב כסוכן מכירות או משהו דומה.

 

הנקודה שלי היא שאני לא חושב שזה ראוי שבנאדם אומר לאנשים שהוא מכר להם מכוניות עד לא מזמן שגם אם אתם הייתם היבואן הייתם מתאמצים לתפור את הלקוח אז אל תתלוננו שמנסים לתפור אותכם. זו לא תגובה ראויה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמור לעניין אותך, יש לך מחיר [סבבה סבבה הבנו שדלק עוברים על החוק ולא נותנים מחיר בטלפון] ואתה מוזמן לשלם אותו.

 

לדעתך יקר? סבבה, יש לך אופציות אחרות.

אין לי אופציות אחרות - יבואן BMW , מסרבים למסור את שגרת הטיפולים.

כל יבואן רכב רושם שגרת טיפולים בספר הרכב .. הנדרש בטיפול השנתי או 15.000 וכו'

הם חייבים לפרסם זאת בספר הרכב ובאתר - הם לא רושמים בספר הרכב ולא באתר.

 

על-פי דרישות החוק במדינת ישראל - הם חייבים לפרסם את מחירי החלפים בציבור.. ואו באתר היבואן -

אין, הם לא מפרסמים את מחירי החלפים

 

הם עוברים על החוק - אבל גם מונעים ממני מידע, כיצד ומה צריכה להיות שגרת הטיפולים ברכב.

אם הייתי יודע מראש כי זה יהיה כך - הייתי נותן להם מראש לדחוף את השלט של הטיפולים .. שם.

 

 

הם פשוט מבצעים עבירות על-החוק (עבריינים) ויש כאן אנשים אשר כותבים, כי הם מבינים אותם.

כאילו - מה לא ברור במה שאנו כותבים - מבצעים עבירות על החוק.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"מכסח השדים" עדיין לא ראיתי שום התייחסות שלך למהלכים הלא חוקיים של מוסכי הרשת. רק דאגה לרווח של היבואן.

 

למה בדיוק אתה רוצה שאני אתייחס? אני לא נציג החברה, אני לא עובד בחברה, והם לא מעניינים אותי. עברו על החוק? תתלונן. יש רשויות במדינה, שיטפלו בהם. מבחינתי שיתנו להם קנס של מיליארד שקל.

 

אם יבואן נופל בביקורות של היצרן אז זה כשל שלו והוא צריך ללמוד להשתפר ולא להעמיס את העלות על הלקוח. כנ"ל אם יש לו "המון הוצאות" הכי נוח להעמיס על הלקוח ולגבות 370 שקלים לשעת מוסך בטיפול מסננים מצ'וקמק כאילו מדובר בניתוח לב פתוח.

 

אל תיתפס על זה, זה בסך הכל היה דוגמה להוצאות של יבואן רכב שאנשים פשוט לא יודעים. דוגמה לא טובה כנראה, אבל שוב, זה רק בא להמחיש שיש דברים, והרבה מהם, שאנשים פשוט לא מודעים אליהם. זה הכל. יש עוד המון כאלה, ואני גם בטוח שאת רובם אפילו אני לא מכיר, פשוט כי לא הייתי בתפקיד בכיר אצל יבואן רכב.

 

חברה צריכה להרוויח? נכון צריכה. גם חברות הסלולאר מסכנות היו צריכות להרוויח ואז אנשים רעים חתכו להם את הרווח והפלא ופלא הן עדיין מרוויחות יפה מאוד. היו צריכות גם להתייעל על הדרך נכון ולהיפתר מהרבה שומנים, אבל לא ראיתי אף חברה קורסת והדוחות עדיין יפים מאוד.

הטענה של הוא צריך להרוויח יש לו המון הוצאות נכונה אולי בשוק תחרותי אמיתי. לא בשוק הישראלי.

 

אתה לא יכול להשוות סלולאר לרכב יוקרה. סלולאר הפך למוצר צריכה די בסיסי מבחינת השירות שהוא נותן, אני לא מדבר על המכשירים עצמם, אלא על השירות שחברת סלולר נותנת. אני מקווה שההבדל ברור.

כשאתה מלין על רווחים של חברה שלא מוכרת שירות בסיסי או מוצרים בסיסיים (למה לקנות במוו/מאזדה/פורד? יש אחלה קיה פיקנטו זולה, ואם צריך רכב גדול יותר, אפשר ללכת על דא'ציה עם 7 מקומות, מי אמר שצריך איקס5 או אפילו אאוטלנדר?) אתה פשוט לא יכול לבוא בטענות שזה יקר. ואני אפילו לא איכנס לזה שתמיד אפשר לרכוש משומש.

 

Spire משום מה לא השתכנעתי שהם מבינים יותר ממני עשה טובה. הם לא נתנו שום מספרים ושום כלום רק סיפורי מעשיות שלא קשורים בכלל לשום דבר.

בינתיים המספרים שהציגו פה (הדוחות ומחירי החלפים) תומכים בדעתי.

 

בטח שהם תומכים, פשוט כי את המספרים של הצד השני אתה לא יודע! ואתה גם לא יכול לדעת. בגלל זה קל לצאת נגד היבואנים, אנחנו לא יודעים את כל המידע, מסתמכים רק על מה שיש, ומסיקים מסקנות. בדיוק כמו השרשור עם הסוחר שקנה רכב מלובינסקי, ואז פתאום לובינסקי הגיבו והכל השתנה. חסרים לך נתונים כדי באמת לקבוע דברים.

 

לחשוף את העובדה שעבדת אצל היבואן נקרא גילוי נאות. אני לא אמרתי שהוא מדבר מפוזיציה של להגן, אני ביקרתי את התגובה שלו כי היא הייתה לא ראויה לדעתי לאדם שהיה בעמדה של נותן שירות ללקוחות. אולי אתה מבלבל את התגובה שלי עם המעשים שלו בפועל, הוא הגן בדבריו על היבואן אם בצדק ואם לא בצדק, אבל שכח לבקר את המוסכים שלו על התנהלות קלוקלת. אז גם אם ציינתי שהוא הגן ציינתי עובדות.

 

איך זה שעבדתי אצל היבואן המדובר קשורה? יתרה מזאת, איך זה ששירתתי את לקוחות החברה רלוונטי?

סתם לידיעה, סחבק מחזיק בתעודת הצטיינות מטעם היצרן על רמת השירות שלו. לא מטעם היבואן, מטעם היצרן. כן, באו גרמנים כדי לבחון אותי, לאחד קראו יינס ואת השני אני לא זוכר. אם כבר לבקר את השירות שאני נותן, לפחות שיהיה לך נתונים. רק שלך אף פעם לא מפריע לבקר מישהו גם אם אין לך את כל הנתונים.

אני גם לא מגן על היבואן הזה ספציפי, ולא על אך יבואן. בסך הכל מנסה לתת נקודת מבט מהצד השני. זה הכל. מוזמן לקבל את זה ומוזמן לא לקבל את זה, בעיה שלך.

אני גם לא יכול להגיד משהו על המוסכים פשוט כי לא היה לי קשר אליהם. סוכן מכירות נמצא תחת אגף השיווק, מוסכים נמצאים תחת אגף השירות. מנהגלי אגפים שונים, נהלים שונים, אנשים שונים, התנהלות שונה. אין לי כל כך מה להגיד בעד או נגד המוסכים פשוט כי אין לי מושג, לפחות בכל מה שקשור לנהלים של מוסכים ולשירות שהם נותנים.

 

אני לא מאשים אותו בשום עוולות אלה בתגובות מטופשות וחסרות טאקט, וואללה אני לא היחיד. אולי "ליימ מן" לא קרה לתגובה מטופשת כמוני אבל הוא לא היה רחוק מזה.

 

תגובות מטופשות? וואלה. מעניין למה. כי אני לא מתלהם נגד היבואנים? כי אני מנסה להראות לך את הצד השני ולנהל דיון?

חלאס כבר לחשוב שאני מייצג מישהו, אני מייצג את עצמי ואת עצמי בלבד, נותן את דעתי וכותב מניסיוני.

כאמור לפני, מוזמן לשמוע, לקבל את זה, ולנסות לנהל דיון, ואתה גם מוזמן להמשיך להתנצח ולחשוב שכולם חרא.

יכול להיות גם שאתה צודק ובאמת כולם חרא, פשוט יש הבדל בין "ככה אני מרגיש" לבין "יש לי הוכחות".

 

הנקודה שלי היא שאני לא חושב שזה ראוי שבנאדם אומר לאנשים שהוא מכר להם מכוניות עד לא מזמן שגם אם אתם הייתם היבואן הייתם מתאמצים לתפור את הלקוח אז אל תתלוננו שמנסים לתפור אותכם. זו לא תגובה ראויה.

 

כתבתי את זה מקודם ואכתוב זאת שוב.

אמרתי את זה ללקוחות מול הפנים, וכלם חייכו, הבינו, והסכימו. כי גם הם היו בעלי עסקים וחברות ועובדים באותה צורה - מינימום הוצאות, מקסימום רווחים. הם קנו רכב יוקרה, כשהם מודעים לזה שהאחזקה יקרה (לא מודעים כי בדקו, פשוט כי הם מבינים שלתחזק רכב יוקרה זה, ובכן, יקר) ולעולם לא היו תלונות על תחזוקה. להיפך, רוב הלקוחות דווקא התפלאו שטיפול עולה "רק" 1500 שקל, כי הם ציפו ליותר).

התלונות שכן יצא לי לשמוע, וגם הן היו מעטות, היו על תקלות מחוץ לאחריות, שאיזה חיישן מסכן עולה כמה אלפים טובים.

תגובותיי באדום.

 

אגב, לכל אלה שטוענים שהם לא מפרסמים את מחירי החלפים, מישהו בכלל בדק באתר של ב.מ.וו? כנראה שלא.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המון אנשים פה מתעסקים בחישובי ההוצאות של היבואנים, ועוד משתלחים אחד בשני כי זה לא ניהל עסק כזה או אחר..

 

ואני חוזר ושואל את אותה שאלה שאני שואל כל פעם שהויכוח הזה עולה:

 

למה אותי, בתור לקוח, כל החישובים האלו מעניינים??

למה אני צריך לנהל ליבואן את הספרים ולקבל בהבנה מחירים מוגזמים לכל הדעות רק כי היבואן יודע לגבות אותם בהוצאות??

 

לכל היבואנים\ספקי השירות בעולם יש הוצאות. אלו שיש להם תחרות לעמוד בה, יודעים להתייעל ולהשוות מחירים לרמה סבירה.

בארץ זה לא קורה. לא מבין את אלו שמסנגרים על היבואן המסכן על כך שיש לו הוצאות.. בחיי.

 

גילוי נאות:

יגאל,

לקוח פוטנציאלי,

לא עובד אצל אף יבואן רכב,

לא ניהלתי עסק ולא מעוניין לנסות. לא אכפת לי מהוצאות היבואן כי אני פאקינג לקוח ולא רואה החשבון שלו

 

בתור לקוח זה אולי לא מעניין אותך, אבל בתור משתתף בשרשור אני מניח שכן. בתור לקוח יש לך אינספור אפשרויות אחרות - אתה יכול לקנות בחו"ל, אתה יכול לקנות חלפים תחליפיים ולטפל שלא במוסך הרשת או בעצמך ואתה יכול גם לחדול מלטפל ברכב. העולם כולו לרגליך. הופנו פה טענות שדלק ספציפית הגזימו עם המחירים, ומנהלים דיון למה, והאם זאת באמת הגזמה, או פרי אילוצים.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

אני מנסה באמת להבין, העניין של ניהלת או לא לא שייך לדיון כיוון שישנם שווקים מקביליים לשוק הישראלי עם אותם הוצאות, בישראל לא המציאו את הגלגל מבחינת הוצאות כאלה ואחרות.

לכל דילר בחו"ל יש את אותם הוצאות עם סטיות לכאן או לכאן.

ופה אי אפשר לתרץ תרוצים על הפרשים אדירים בין כאן לשם (חו"ל).

לא צריך לכעוס ולהתעצבן, סה"כ דיון פורה+שחרור קיטור.

אני מאמין שעם הזמן (הרבה זמן...) העסק יתחיל להשתפר מבחינת עלויות טיפול +חלפים ואפילו רואים תזוזה לכיוון מטה בדו"ח שצורף.

בסופו של דבר עם היבואן לא יבין, עם קצת עזרה מהמחוקק הוא יבין. (כגון האופציה לטפל ברכב לא במוסך היבואן ועדיין לשמר את האחריות).

 

 

לא לכל דילר בחו"ל יש את אילוצי המס והתקינה שיש כאן. תפשפש ותגלה גם מדינות שבהן מחירי המכוניות והחלפים אפילו יותר יקרים מכאן, וברוסיה למשל הם כנראה אפילו זולים יותר מאירופה. על פי מי כבודו סבור שאנחנו צריכים להתיישר?

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור לקוח זה אולי לא מעניין אותך, אבל בתור משתתף בשרשור אני מניח שכן. בתור לקוח יש לך אינספור אפשרויות אחרות - אתה יכול לקנות בחו"ל, אתה יכול לקנות חלפים תחליפיים ולטפל שלא במוסך הרשת או בעצמך ואתה יכול גם לחדול מלטפל ברכב. העולם כולו לרגליך. הופנו פה טענות שדלק ספציפית הגזימו עם המחירים, ומנהלים דיון למה, והאם זאת באמת הגזמה, או פרי אילוצים.

 

אנחנו (רובינו) דנים בהגזמת המחירים מנקודת מבט של לקוחות.

אם אני בתור לקוח יכול לקנות את אותו רכיב, כולל משלוח ומיסים, פי 2 (ויותר) יותר זול ממקור אחר, אז כן, דלק הגזימו! אבסולוטית! לא יחסית להוצאות שלהם, כי אותי בתור לקוח הנתון הזה פשוט לא אמור לעניין. ואני מאוד אשמח אם לקוחות יצביעו ברגליים ויסבירו בדרך הקשה לדלק, או לכל יבואן שנוהג כמוהם, שהם מגזימים

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
אנחנו (רובינו) דנים בהגזמת המחירים מנקודת מבט של לקוחות.

אם אני בתור לקוח יכול לקנות את אותו רכיב, כולל משלוח ומיסים, פי 2 (ויותר) יותר זול ממקור אחר, אז כן, דלק הגזימו! אבסולוטית! לא יחסית להוצאות שלהם, כי אותי בתור לקוח הנתון הזה פשוט לא אמור לעניין.

 

המילה "הגזמה" היא הבעייתית פה, כי אנחנו לא יודעים בכמה הם "מגזימים" וזה שורש הויכוח.

אתה אומר שלא מעניין אותך? לגיטימי, קנה ממישהו אחר. אבל כשאין לך, לי, לנו, את כל המספרים ביד, הויכוח הזה עקר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זכור לי כי עשיתי עיסקה עם יבואן BMW - וחתמתי על מסמכים האומרים.

 

כי מאחר וקניתה רכב יוקרה לכאורה - השאר לנו את כרטיס האשראי פתוח..

ואנו נחייב על עלויות הטיפולים ברכב - לפי מיטב דעתנו.

 

זה לא מה שאמרתי. אמרתי שאם רכשת רכב יוקרה, אל תתפלא שגם האחזקה יקרה. זהו. ובטח אל תתלונן על המחירים האלה אחרי שרכשת, כאמור, רכב יוקרה, שהוא רחוק מאיזה מוצר נדרש.

 

התשובות שלך מחמירות מיום ליום - כאילו התדמית והפוזה אומרות - כי רכב.. עלייק יוקרה

אומר כי הקונים, הם לקוחות אשר אמורים לרקוד לחליל של היבואן.. מאחר והוא מכר להם יוקרה

 

מה? לרקוד לחליל? אף אחד לא מכריח אותך לרכוש רכב יוקרה. מה הקשר? אתה לא ברור.

מדוע אתם לא עושים קורס הכנה ללקוחות - הילוכים ונימוסים ברכבי יוקרה.

יותר מכך - אני הייתי עושה בחינות קבלה.. כמו גיבוש ..:wink: בטח הייתי נכשל

מה מותר להגיד ולעשות , אולי גם להמליץ על ביגוד מתאים להופעה היוקרתית

עם חנויות בגדים מיוחדות - אשר איתם עובד יבואן BMW.. יוקרה זה חשוב.

 

אתה לא משהו בתור איש מכירות, לעולם לא שופטים אדם על בסיס הופעתו החיצונית. האנשים הכי עשירים שפגשתי, הגיעו לסוכנות עם ברמודה קרועה וכפכפי קרוס מטונפים.

אני גם, לא מאמין שהחברים שלך, מסכימים לדברים שכתבתה.

ואם כן - תגיד להם לבוא אלינו למסעדה - האוכל טעים - וגם לי מתאים כאלה לקוחות

התשלום יהיה בסוף הארוחה.. ללא תפריט עם מחירים.

 

אבל התפריט במסעדת BMW מפורסם באינטרנט. וגם לפני שאתה אוכל במסעדת BMW אתה מקבל הצעת מחיר למנה שביקשת. אתה לא חייב להסכים, אתה יכול לנהל משא ומתן לבקש הנחה, אתה יכול ללכת למוסך אחר, אתה יכול גם למכור את הרכב.

פשוט - אני אתמחר לפי ההזמנות שלהם, והזמן שהיו במסעדה.

במידה ויזמינו הרבה, ומנות מיוחדות שיש עלייהם רווח טוב .. אני אכפיל את המחירים

מאחר ולחברים יש טעם טוב - אז מה זה בשבילם, הכפלה במחיר המנה.

 

אבל שלא יבואו לפעם אחת ויעלמו..

(המסעדה טובה, קיימת מעל 50 שנה, שלא יספרו סיפורים כי הם לא חוזרים עקב איכות האוכל)

 

בבקשה - אני בונה על עוד BMW - :cool: והפעם יותר יקרה..

 

די - היה כאן לפני מספר שנים בחור, שרשם בדיוק כמוך.

לאחר שנה ועבודה קשה הוא הגיע להבנה פשוטה - כי אם לך מותר להתנהג מגעיל, כלפי אנשים

עם פחות נכסים או ידע.. או חברים עשירים.. (שזה דבר חשוב מאוד..ראה ביבי)

 

הדבר אומר: כי אתה מאשר, לאחרים עם יותר כסף וכוח - למעוך אותך גם - כי תמיד יש יותר עשיר

והוא הבין כי הגישה הזו לא נעימה ולא הגיונית.

 

אבל מי מתנהג מגעיל? כל החברה? יועץ שירות אחד במוסך אחד? כל האנשים בכל המוסכים?

גם מי אמר שאני יכול למעוך מישהו? החברה מוכרת מוצר, יקר מאוד, עם עלויות אחזקה. זהו. לא זוכר לי שצחקתי על לקוח כי החברה שאני עובד בה יותר עשירה ממנו אבל אולי אתה רוצה לספר לי משהו על עצמי שאני לא מודע אליו?

 

תשובה לי :wink: אלייך - יש עוד הרבה חברות ומנהלים במשק .

יש הרבה חברות ומנהלים בתחום הרכב בעולם - ראה בריטניה.. אפשר ללכת וללמוד.

 

לא רלוונטי. אנגליה זה אנגליה, ישראל זה ישראל. מה שעובד שם לא בטוח יעבוד פה, ולהיפך.

ושם מחירי הטיפולים והחלפים, יותר סבירים והלקוחות מקבלים מידע על הטיפול והמחירים -

ולא כמו בישראל - אשר בה החברה מסרבת למסור הצעת מחיר לחלפים - או לפרסם זאת

או למסור ללקוח מראש, כמה עולה טיפול שנתי רגיל ברכב.

דבר שגם הוא - עבירה על החוק.

 

אחלה, אז שהמדינה תטפל בהם, תקנוס אותם ומבחינתי גם תכניס את ראשי החברה לכלא. אם אתה מצפה שאני אגן עליהם, לא יקרה.

כי כמו שכבר אמרתי, לא בא להגן עליהם באופן ספציפי, סך הכל מנסה להראות את הצד השני.

 

ההבדל היחידי בין כלל החברות בישראל וחברות הרכב בעולם.

למצב חברות הרכב בישראל, הוא אחד - אצלנו אין תחרות - היבואן הוא הבלעדי בישראל.

 

אוקיי, אז אל תקנה מהיבואן הזה. בא לך רכב יוקרה? יש מרצדס, אאודי, לקסוס, אינפיניטי, וולוו וכו'.

בא לך במוו חדשה אבל שונא את היבואן? תמצא לך רכב משומש ואל תטפל במוסכי היבואן.

מסכים איתך שעדיף שיהיה תחרות של מספר יבואנים, אבל זה לא המצב, ואני מניח שליבואנים יש יד בדבר, רק שאני לא באמת יודע, אני רק מניח כי זה נראה לי הגיוני.

מבין את ההבדל?

ואם אתה רוצה קורס קצר בלימוד ניהול חברות, רצוי להגיע עם ראש פתוח.

ולדעת - כי מנהלים ובעלי עסקים וחברות, מקדמים מנהלים אשר שואלים שאלות

מעלים דילמות וזויות ראיה נוספות, ולא יס-מנים המקבלים תשובות כי ככה-זה.

 

ומנגד - מנהלים אוהבים מאוד, עובדים רגילים אשר לא שואלים שאלות

ומבצעים את שאמרו להם - כי ככה זה.

 

לא מעוניין כרגע בשום קורס, פשוט כי זה לא רלוונטי כרגע. אני גם לא מתיימר לנהל את דלק מוטורס, מה שאתה כנראה כן יודע לעשות, אולי כדאי שתציע להם את שירותיך, מנכ"ל החברה מרוויח ממש ממש ממש מלא כסף (חברה ציבורית, אפשר לראות בדו"חות הכספיים שלהם), תציע להם לפטר אותו ולהיכנס במקומו בחצי מהשכר (מבטיח לך שעדיין זה סכום מופרך לחלוטין) ונראה איך תהיה.

תגובותיי באדום.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובותיי באדום.

 

אגב, לכל אלה שטוענים שהם לא מפרסמים את מחירי החלפים,

מישהו בכלל בדק באתר של ב.מ.וו? כנראה שלא.

 

מתנצל .. צודק :mm_yeah: אפשר להיכנס - סליחה

יצאתי .. :bday:

 

עכשיו נשאר רק לסדר את מפרט הטיפולים - תודה.

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אתם מדברים כאילו לא היו חברות בארץ שניסו לייבא ארצה רכבים בצורה מקבילה ונפלו. אם העסק הזה היה פשוט עד כדי כך, שלא נאמר חזירי, כנראה לא רק שהחברות היו שורדות, אלא היו צצות עוד ועוד.

 

2. לכל המתלוננים על המחירים וה"חזירות", אתם צודקים אבל טועים בכתובת-

המחירים שאתם משלמים על רכב ועל הטיפול שלו היא תולדה ישירה של המדינה (שדופקת אתכם ומפמפמת "אין תחרות!").

אז בואו נהיה קצת פחות יפי נפש ונזכור עוד כמה הבדים בינינו למדינות אירופה ה"נאורות" (ושלא נזכיר את עלות רכישותו)

 

המע"מ- המס ערך מוסף בארץ גבוה, ואתם משלמים אותו גם על על החלקים וגם על העבודה.

מס מיוחד - על לא מעט חלפים חל מס מיוחד של עשרות אחוזים... כי ככה.

הגבלות מחמירות על ייבוא חלפים - עלויות גבוהות על תקנים ובירוקרטיה של יבוא. תופתעו כמה קשה לייבא רצה חלקים פשוטים.

נדלן ומיסוי מקומי (ארנונה) - יקר בצורה מחרידה, משפיע בצורה דרסטית ביותר על כל השרשרת.

נותני שירות במחיר גבוה - כל הסביבה העוטפת כמו שליחויות, בעלי מלאכה מעבירים אלינו את המיסים שהמדינה גובה (הרי מי ישלם את ה100% מס על הרכב שהם משתמשים בו ועוד 100% על הדלק? ואת המס הכנסה הגבוה? וביטוח לאומי שגם הוא גבוה?)

 

בסופו של דבר זה נהיה כדור שלג אחד עצום שמוביל אותנו לכך שנחנו משלמים מיסים על על מיסים על מיסים.

 

3. קוריוז לסיום, שמציג את הכאב לגבי 2-

בן משפחת ייבא בעצמו מוסטנג מארה"ב. הוא נוהג לספר שהמחיר הסופי שהוא שילם אחרי כל המיסים שווה לכאילו הוא היה קונה בארהב שני מוסטנגים, אחד V6 והשני V8, כאשר את בפועל הוא נשאר עם הV6 ונתן את הV8 במתנה למדינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1866 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...