Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דלק מוטורס, לא הגזמתם? [תמחור מוצרי ושירות BMW]


Speedool
שימו לב! השרשור הזה בן 1866 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מלאי? תנסה לקנות רכיב שהוא לא טיפול שוטף, ולא פעם יגידו לך חכה חודש עד שיגיע מחו"ל ( תפוחים למע' היגוי...).

 

ולא פעם יימכרו לך את החלק.

 

תעיין ברווחים של חברת דלק (בתור דוגמא...).

 

עיינתי.

הכנסות משירותי מוסך ב-2017 הן אחד אחוז מההכנסות ממכירת רכב.

 

אני לא אומר ששוק החלפים בארץ לא יקר מדי, הוא ללא ספק כן, אבל אולי הנתון הזה מסביר למה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מחירי החלפים שמשלם לקוח פרטי הם לא אותם מחירים שמשלמים מוסכים\חברות ביטוח\חברות ליזינג.

לקוח פרטי משלם לפי מחירון הרשמי שקיים רק בשבילו, מקסימום 10% הנחה, כל השער מקבלים הנחות 30\50\70 אחוז.

מי אשם? המוסך משלים הכנסות מהחלקים - בשבילו זה חלק מהרווח, אחרת היו צריכים להעלות מחיר לשעת עבודה.

לחברות ביטוח וליזינג יש קושר מיקוח גבוה, מה שאין ללקוח פרטי, הם גם מייבאים חלקים בעצמם או קונים חלקים תחליפיים ולא משתמשים לרוב בחלקים מקוריים.

יבוא חלקים, בניגוד למה שחושבים, זה לא ענף רווחי במיוחד כי 85% ממכירות הולך לחברות ביטוח וליזינג.

אף אחד בתחום הזה לא מעוניין שמחיר מחירון יירד כי כולם(חוץ מלקוח פרטי) מקבלים הנחות והם מתמקחים לא על מחיר מחירון אלא על גובה ההנחה.

אני אישית, התמקחתי במוסך יבואן על החלפת חלק שהתקלקל 3 חודשים אחרי שאחריות על הרכב הסתיימה ומתוך "רצון טוב" נתנו לי הנחה של 50% על החלק. מישהו חושב שייבואן הפסיד על החלק הזה?

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

latest?cb=20161018133118

images.jpg

9k=

9k=

לא יודע על מה אתה מדבר...

 

9k=

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לדלק מוטורס, לפני מספר שנים שעוד הייתה פורד פוקוס ברשותי, טיפלתי במוסכים מורשי יבואן בלבד ולא הרגשתי ששוחטים אותי או כל מושג אחר. אני מכיר לא מעט בעלי מאזדה שעושים זאת עד היום ולא שמעתי טענות מיוחדות בנושא (להבדיל ממוסכים מורשים של קונצרן VAG או יונדאי לצורך הדוגמא). על BMW, אין לי באמת מושג, אני לא שם.

 

זוהי בדיוק הסיבה שבגללה עברתי ממוסך הכוסיות המדוגם בפ"ת לטפל במוסך שבניר-צבי.

המוזר הוא שבקומת הקרקע מטפלים בלקוחות מאזדה ופורד במחירים שפויים יחסית למוסך יבואן,

וקומה אחת מעל מטפלים בלקוחות במוו ומיני וקורעים להם ת'צורה.

ברכבים אגב מטפלים באותו המפלס ללא שום אפליה...

מאד סביר שדלק מוטורס מאגמים משאבי לוגיסטיקה ואדמיניסטרציה, וכנראה שגם חלק מצוות המכונאים מנוייד בהתאם לצורך.

אינני מלין על כך כלל וכלל - בהיבט הניהולי טוב מאד שכך.

אציין גם לחיוב כי להתרשמותי מדובר בצוות בוגר ומקצועי, שאין לי ספק שהיבואן משקיע רבות בהכשרתו (זאת להבדיל מהרושם ההפוך במוסכי צ'מפיון מוטורס).

לא ברור לי רק דבר אחד - מדוע לכל הרוחות מחירון הטיפול בבמוו ומיני הוא כה שערורייתי.

הרי כיום אנו חשופים למחירי חלפים טריוויאליים של מיטב היצרנים הנדרשים עבור טיפול שוטף, וניתן לקבוע כמעט בוודאות שאין הבדל מהותי בין פילטר לבמוו לבין פילטר לפורד. כל שאר שרשרת הטיפול במוצר היא אחודה. אז למה...? - רק כי קהל היעד שונה?

יתרה מכך, אפילו לא אכפת לי שהיבואן יגבה מס יוקרה על מטופלי הקומה שמעל. אולי היא קצת יותר מושקעת, אולי מטפלת ביום עבודה בסה"כ בפחות קהל אבל עדיין צריכה להחזיק פקידה ויועץ שירות...

אבל אף אחד לא ישכנע אותי, אפילו לא נכבדנו רומן קוגן (ויש כבוד!), שיש הצדקה לפערי מחירים כאלה באותו המתחם.

אי אפשר גם מבלי לציין את העובדה המקוממת, שאותה הקומה שמעל מציעה טיפולים לרכבים בני 5 שנים ומעלה בעלויות ברמת מאזדה ופורד שלמטה. כלומר, זה רווחי גם כך, כנראה שלא רק על גבם של העשוקים המליאניים.

מבחינתי כל זה עקרוני דיו ע"מ לנדוד למחוזות אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכנסות משירותי מוסך ב-2017 הן אחד אחוז מההכנסות ממכירת רכב.

אני לא אומר ששוק החלפים בארץ לא יקר מדי, הוא ללא ספק כן, אבל אולי הנתון הזה מסביר למה.

אני מכיר מקרוב את היכולת לנייד יתרות בין מאזנים.

בסופו של יום הסה"כ הוא הקובע.

כעת רק אמור לי זאת: לו אתה יבואן, האם לא כך היית מעדיף להציג את המספרים בדיוק כך, כדי להביא אנשים לטעון כפי שטענת?

העובדה הברורה היא שיבואני הרכב אינם מקוששים מעות לחג...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מה אתה מתעסק רלוונטי כי לפי מה שאני מבין מהתגובה אתה שכיר, וחושב כמו שכיר.

 

לגבי כל היתר - זה שלך זה נראה מוגזם, לא עושה את זה מוגזם. אתה בפירוש לא מבין על מה ולמה הולך הכסף ושוב - יכול להיות שדלק חזירים ויכול להיות שלא. כל עוד אין לך נתונים על ההוצאות שלהם, אתה לא יכול לקבוע.

כמה שהתגובה נכונה. רק אדם עצמאי או לצורך העניין בעל המקום ,הוא זה שיכול לתת דין למה החלק או שירות שהוא נותן מתוחמר כפי שהוא. אף זר לא יודע מה עלויות שלו והרווח שהוא חייב לייצר על מנת להתקיים .

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה שטויות.. אז קניתה רכב פרמיום שלם פרמיום.

(את זה כנראה יגידו, מי שאין להם את הרכב - כי ..:lol: מה איכפת להם)

 

יש לנו מאזדה ואלפא ובמוו.

במידה ואני מכניס למוסך המרכזי של דלק מוטורס - מאזדה ו BMW לאותו הטיפול -

שמן, מסנן שמן ופילטר מזגן. - נ.ב - בשניהם ממלאים 5W-40 לבקשתי.

 

אלפא - 900 ש"ח - נותנים הצעת מחיר בטלפון

מאזדה - כ 900 ש"ח - נותנים הצעת מחיר בטלפון (זה אותו מוסך של BMW)

BMW - מסרבים למסור הצעת מחיר בטלפון.

 

מסרבים למסור - את מחירי החלפים של שמן המנוע, מסנן השמן פילטר מזגן

(אם צריך בכלל להחליף בטיפול )

ומסרבים למסור גם את מחיר העבודה.. חובה להגיע למוסך.

בנוסף, לא מוסרים כמו כל חברה - את מפרט הטיפולים ברכב, בכתב - מה צריך לטפל ולהחליף.

לדבריהם צריך לדחוף את שלט הרכב למחשב, ואז נדע מה צריך לעשות.

 

בשיחה מסרתי כי - הרכב חדש ובאחריות ועם 3.000 ק"מ - ואני בעד לדחוף את השלט.. אבל

מה הטיפול שצריך לעשות, מה אומרות הוראות היצרן על החלפים שחייבים להחליף בטיפול השנתי.

ללא קשר מה יגיד השלט אחרי.. שתדחפו.. אותו.

 

הרי גם לאחר שתדחפו את השלט.. ויתברר כי יש בעיה נוספת ברכב - הרי הרכב חדש ובאחריות

ו.. אל דאגה, אם צריך לטפל בבעיה שטתוץ.. מדחיפת השלט - אני מבטיח לכם אני אטפל בה.

 

מונחת מולי, חשבונית טיפול של רכב BMW תואם - ממוסך מורשה יבואן - בחשבונית קבלה רשום.

שמן מנוע - 5 ליטר 295 ש"ח

מסנן שמן - 145 ש"ח.

עבודה - 290 ש"ח.

 

ועדיין במוסך, מסרבים למסור לי את עלות הטיפול .. גם כאשר אמרתי להם

אני רוצה לשלם במזומן, ורוצה דעת כמה כסף במזומן להביא.

הנציגה שאלה אם אין לי כרטיס אשראי - אמרתי כי אני שוקל להיות עבריין ולעבוד בשחור.

והדגשתי - אני נכה.. קשה לי לקפוץ להצעת מחיר.

השיחה סוכמה - כי נציג בכיר יותר מ דלק מוטורס, יצור קשר עימי קשר עוד מעט.

השעה 17:25 - ועדיין לא יצרו קשר.

 

נ.ב - לפי סעיף 17 להוראות, חוק הגנת הצרכן.

חובה על המוסך - למסור את מחירי החלפים ועלות העבודה ולהציג אותם בציבור.

 

נכון כי אין חובה למסור בטלפון הצעת מחיר - אבל מדוע לא לבוא לקראת הלקוחות

שידעו מה מחיר הטיפול, ולהערך לקראת הבאות.

 

ואני שואל למה - למה יש דימוי , שאפשר לטחון את בעלי הרכבים הללו והם יסכימו.

כאילו - בפרצוף אומרים להם, אתם טיפשים .. אתם יודעים כי טוחנים אותכם ומשלמים.

מזלזלים בכם, לרכבים פשוטים יותר, נותנים הצעות מחיר בטלפון..

אותו המוסך המטפל הן ב BMW ובמאזדה - למאזדה נותן הצעת מחיר בטלפון ו BMW - לא.

 

אז נכון - כייף לנהוג ב ב BMW - אבל ההרגשה במושב קצת..:wink: אני מרגיש משהו מגרד מאחור.

 

ובגלל תשובות המקבלות את המצב, והגנה על מחירי החלפים ועל היבואן - הם ממשיכים בדרך הזו.

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסרבים למסור - את מחירי החלפים של שמן המנוע, מסנן השמן פילטר מזגן

(אם צריך בכלל להחליף בטיפול )

ומסרבים למסור גם את מחיר העבודה.. חובה להגיע למוסך.

בנוסף, לא מוסרים כמו כל חברה - את מפרט הטיפולים ברכב, בכתב - מה צריך לטפל ולהחליף.

לדבריהם צריך לדחוף את השלט למחשב, ואז נדע מה צריך לעשות.

טרחתי להגיע ודחפתי גם דחפתי את השלט.

בדלק מוטורס:

שמן מנוע - 400 ש"ח עבור ליקווי מולי חצי סינתטי

מסנן שמן - 160 ש"ח (מק"ט מקורי 11427953125)

מסנן אוויר - 270 ש"ח (מק"ט מקורי 13718507320)

במוסך מומחה:

שמן מנוע - 189 ש"ח באוטוסטור (מוטול 0w40 LL-01)

מסנן שמן - 80 ש"ח (מק"ט תואם דומה תוצרת MAHLE)

מסנן אוויר - 137 ש"ח (מק"ט זהה תוצרת MANN)

 

עבור רפידות סירבו לגמרי בדלק מוטורס לתת מחיר, למרות שטרחתי והגעתי במיוחד.

עבור עבודה דרשו דמי עושק.

הרי גם המוסך המומחה לא עבד לשם שמיים, והרוויח גם על החלקים וגם על העבודה, כפי שנאמר לי על ידו בשקיפות מלאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרחתי להגיע ודחפתי גם דחפתי את השלט.

,,,,

 

עבור רפידות סירבו לגמרי בדלק מוטורס לתת מחיר, למרות שטרחתי והגעתי במיוחד.

עבור עבודה דרשו דמי עושק.

,,,,

במידה וסרבו למסור את מחירי החלפים מראש של הרפידות - הם עוברים על חוקי מדינת ישראל

( עבריינים - אנשים העוברים על חוקי מדינת ישראל )





* לפי סעיף 17 להוראות, חוק הגנת הצרכן.

חובה על המוסך - למסור מראש את מחירי החלפים ועלות העבודה, ולהציג אותם בציבור .



אפשר.. ועבריינים :wink: כבר לא קונים BMW -

אבל לפי ההתנהלות שלהם כפי שכתבתה.. הם מבצעים עבירה, על חוקי מדינת ישראל.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוהי בדיוק הסיבה שבגללה עברתי ממוסך הכוסיות המדוגם בפ"ת לטפל במוסך שבניר-צבי.

.

לא הבנתי. אשמח להסבר מה הופך את המוסך בפ״ת למוסך של ״כוסיות״?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמן מנוע - 400 ש"ח עבור ליקווי מולי חצי סינתטי

 

שמן מנוע - 189 ש"ח באוטוסטור (מוטול 0w40 LL-01)

 

אתה בטוח שהציעו לך שמן שאינו עומד בתקן של הרכב? נשמע קצת מוזר.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עיינתי.

הכנסות משירותי מוסך ב-2017 הן אחד אחוז מההכנסות ממכירת רכב.

 

אני לא אומר ששוק החלפים בארץ לא יקר מדי, הוא ללא ספק כן, אבל אולי הנתון הזה מסביר למה.

 

שרותי מוסך זניח (לדלק יש רק מוסך אחד בבעלות אם אני לא טועה) אך לא מכירת החלפים המהווה חלק משמעותי מהרווח:

 

Screen Shot 2018-07-15 at 21.34.55.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

לפי מה שאני רואה ומבין, יש לדלק 300 מליון ש"ח הכנסות מחלפים וטיפולים במוסך לפני הורדות, נייס...

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

לפי מה שאני רואה ומבין, יש לדלק 300 מליון ש"ח הכנסות מחלפים וטיפולים במוסך לפני הורדות, נייס...

 

זה כולל מכירות רכב. וזה הכנסות בלבד, שזה נתון חשוב אך כמעט חסר משמעות לויכוח הזה כל עוד לא יודעים גם את סכום ההוצאות המקביל.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתה רוצה מהם? זה כלום כסף! תגיד תודה שלא מוכרים לך בפי 2. אנשים אין להם גבולות. מתלוננים על טיפול פילטרים ב2000+ שקלים ושמן ליקווי חארטה. תגיד תודה שנתנו לך עודף מ3K, זו BMW הבנת BM FUCKING W!

 

משתינים על אנשים והם חושבים שזה גשם...

 

רומן לפי מה שאני רואה 300 מיליון זה חלפים ושירותי מוסך בלבד... זה אולי ברוטו, אבל זה אחלה ברוטו. גם הנטו לא רע בכלל ולך תידע מה מורידים שם בהוצאות, כל מני הלוואות בעלים למינהן או השם יודע מה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1866 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...