Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דלק מוטורס, לא הגזמתם? [תמחור מוצרי ושירות BMW]


Speedool
שימו לב! השרשור הזה בן 1866 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה כולל מכירות רכב. וזה הכנסות בלבד, שזה נתון חשוב אך כמעט חסר משמעות לויכוח הזה כל עוד לא יודעים גם את סכום ההוצאות המקביל.
בס"ד

 

כתוב מכירת חלפים ושרותי מוסך, לא מכירות רכב.

ממכירות רכב, הם הכניסו 3 מיליארד....

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לגבי דבר אחד צריך להיות הוגנים. דלק מוטורס כנראה לא שונים בהרבה מיבואנים אחרים. אם נחשב את אחוז הרווח שלהם מחלפים הוא כנראה יהיה דומה עד זהה ליבואנים אחרים.

 

אנשים טסים ספיישל לפולין כדי להביא מיכל פלסטיק לצפרדע ונשארים עם עודף לחופשה בפריז קרה לא מזמן.

תשאלו את יבואן הונדה כמה עולים קרבורטורים לCBR600 משנת 99. חבר טוען שאמרו לו 14000 שקל. אני גם לא האמנתי זה מה שהוא טען. אשמח אם מישהו יכול לאמת את זה.

אם נעבור על המחירון של כל יבואן נמצא דברים הזויים בוודאות.

 

נשאר רק לא לשתף עם זה פעולה. זה עדיין לא אומר שהם בסדר בBMW. זה רק אומר שהפיפי שלהם צהוב ומגעיל כמו של כולם והם משתינים עלינו כמו כולם.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שכל אחד מהמגיבים פה, אם וכאשר יגיע היום ויגיעו להיות מנכ"ל של יבואן רכב, הם מיד יורידו את מחירי הרכבים והחלפים כי "וואלה הגזמנו".

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תוריד תהיה הוגן - תרוויח בכייף. (אנו יודעים היום את המחירים בבריטניה - ומרגישים מטומטמים)

 

אם אתה מוכר במחירים גבוהים, ב 400-500% יותר מהמקבילים לך, בבריטניה - אתה מנהל לא טוב

כי עם כלל ההוצאות והמיסים - לא צריך להיות כזה הפרש.

בדוק היכן אתם טועים ומפסידים ועל... תעלה הכל ישר על הלקוחות - ובדוק גם את ההוצאות.

והעסקאות עם חברות הביטוח וכו' -

 

אפשר ללכת לבריטניה וללמוד - איך הם עושים זאת .

זה הדבר הראשון שאני במצב הזה הייתי עושה - למצוא אזור בחתך דומה לישראל וולס אירלנד ובודק.

יש שם 4 מדינות / אזורים, קרובים ומתחרים - איך הם מתנהלים ומצליחים להרוויח.

 

מזכיר לי את הדיונים על מסעדות היוקרה (אני מענף המסעדות) ומדוע הן נסגרות -

כי מגזימים במחיר, גם ביחס למסעדות יוקרה בחו"ל.

 

בפתיח - מהתלהבות, משלמים הוצאות שכירות מוגזמות - דמי פינויי לעסק הקודם שהיה שם

ובונים עסק הסעדה אשר מעבר להשקעה הראשונית המוגזמת.. הוא יקר מאוד גם לתחזוקה שוטפת.

 

וגם כאשר המסעדה עובדת טוב - ההוצאות הראשוניות של ההשקעה הכספית שאותה צריך להחזיר

+ העלויות השוטפות של השכירות והתחזוקה - משמידות בתחילת החודש את הרווחים.

לפני טעם האוכל ואיכותו, וההשקעה בצוות טוב.

 

וחלקם, מהלחץ עקב ההשקעה הגדולה, והצורך להחזיר אותה מהר.

מחפשים למלא את המקום - ועושים דילים עם ספקי קופונים של הנחה לארוחות.

חברות הקופונים וכרטיסי האשראי מרוויחות - המסעדה בקושי..

ועד שהיא גם מקבלת את התשלום, לוקח חודש-חודשיים.

* אפשר לעשות דילים כהרצה ראשונית להכרה -

אבל לקוח אשר בצהריים קיבל דיל - לפעמים בערב קצת יתקשה..לשלם מחיר מלא

(ולפעמים הוא לא יודע מה המחירים בערב - כי התפריטים שונים) - והמידע עובר גם לאחרים.

 

לכן עדיף לבנות מראש - עלויות סבירות ומחירים קבועים ומתאימים.

כך הלקוחות , יודעים פחות או יותר לקראת מה הם באים.

 

בסוף הלילה (שאל את TOM22 הזמנתי אותו מספר פעמים, ב 24 בלילה - .. :lol: אדי ישן בשעה הזו)

לעיתים אני מסתובב עם חברים מהענף, לראות מסעדות, ומסעדות למכירה.

לפי חצר המסעדה מאחור והמחסן, אנו מבינים מה היה שם.

 

ציוד משומש וחדש, בשווי מאות אלפי שקלים שוכב שם - כאבן שאין לה הופכין.

הם ניסו את התנורים הללו ואח"כ את המנדפים ואת מנועי שואבי המנדף האחרים.

כי בבסיס התקינו מערכת לא יעילה, שלא תוכננה לעבוד במספר מצבים.

 

ועגלות שרות וסטים חדשים ללא שימוש, של כלי הגשה ועבודה..

ומנורות כובע לא מתאימות אשר לא מאפשרות לאור להתפזר, ולכן צריך להוסיף מנורות

ולהוסיף עוד קווי חשמל לתאורה, ועוד הוצאה כספית גם על השימוש ביותר חשמל.

 

ואז הורדת המנורות - והתקנת מנורות חדשות, עם פיזור יותר יעיל וחסכון בחשמל..

אבל בנתיים עוד הוצאה כספית מועמסת על העסק בחובה.

נראה כי הגישה - אנו משקיעים ובונים מקום מעניין וטעים לטובת הלקוח - והלקוח ישלם

זה נחמד - אבל יש גבול לכל תעלול.

 

נכון כי כייף וטעם, אי אפשר לכמת.. אכילה זו חוויה .. הגדרה נחמדה - ומחר נסגור.

 

ופה אנו מדברים על פאקינג רכב - במה הוא שונה ממאזדה - הם באותו מוסך.

ודברתי עם מנהלים ומכונאים במאזדה - לא נראו אנ אלפא בייתים..:wink: לדעתי.

 

האם השמן הזורם במנוע יותר אריסטוקרטי - מה ההבדל, אני בשמחה אלמד.

 

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה וסרבו למסור את מחירי החלפים מראש של הרפידות - הם עוברים על חוקי מדינת ישראל

( עבריינים - אנשים העוברים על חוקי מדינת ישראל )



* לפי סעיף 17 להוראות, חוק הגנת הצרכן.

חובה על המוסך - למסור מראש את מחירי החלפים ועלות העבודה, ולהציג אותם בציבור .

אפשר.. ועבריינים :wink: כבר לא קונים BMW -

אבל לפי ההתנהלות שלהם כפי שכתבתה.. הם מבצעים עבירה, על חוקי מדינת ישראל.

בדקתי את החוק.

יש מצב שאתה צודק.

המחיר לא נמסר לי בתואנה שעל מכונאי לבדוק קודם מה צריך לאחר פירוק (מילה גדולה לפעולה קטנה במקרה זה).

יחד עם זאת, ביקשתי מפורשות עלות רפידות ועלות עבודת החלפה. לשניהם יש מחירון ידוע, ולכן היה על דלק מוטורס למסור לי את העלות.

 

באותו עניין, טרם קיבלתי משוב מהפורום האם מוסך יכול לעכב את רכבי בתואנת בטיחות.

במקרה דנן, לא לשחרר לי את הרכב עד שלא אשלם דמי עושק שלא יודעתי על רמתם מראש.

תודה

עריכה אחרונה על ידי Speedool
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי. אשמח להסבר מה הופך את המוסך בפ״ת למוסך של ״כוסיות״?

Sent from my iPhone using Tapatalk

שני דברים:

1. כמובן... הכוסיות שבחדר ההמתנה :roll: שלא נתקלתי בכמותן בניר צבי

2. יועצי שירות ומכונאים פחות מבינים - אני סוג של טרחן שמתחיל לגלגל שיחה עם כל מה שזז במוסך. לאחר מספר דקות אי אפשר להסתיר חוסר ידע או תחושת שחיקה בעבודה. מדובר במוסך שהחליף לי נוזל בלמים בכוסית במקום לנקז דרך הפטמות כנדרש, או שמרח אותי שלא לעדכן תוכנה בתואנה שאם אין לי בעיות אז למה לגעת. למען הסר ספק, היחס תמיד היה אדיב מאד כיאה למותג.

עריכה אחרונה על ידי Speedool
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח שהציעו לך שמן שאינו עומד בתקן של הרכב? נשמע קצת מוזר.

מעולם לא אמרתי זאת!

מוסכי היבואן משתמשים בשמן מנוע בצמיגות 5W40 בגרסה Leichtlauf High Tech מבית Liqui Moly.

מדובר בגרסה בסיסית למדי, שעומדת בתקני היצרן אך לא הרבה מעבר לכך.

השימוש בטרמינולוגיה "טכנולוגיה סינתטית" הוא מטעה - בפועל מדובר בשמן בסיס מינראלי המתוסף בתוספים סינתטיים.

עלותו אגב לצרכן הפרטי עומדת על כ- 150 ש"ח כאשר בחברה ביקשו 400 ש"ח, קרי 250 ש"ח דמי תיווך (קרוב לוודאי שהרבה הרבה יותר מזה)

 

דלק-מוטורס אינם מצטיינים כנראה בבחירת שמני מנוע - ראה מוטורקרפט שדוחפים לפורד ואפילו למאזדות.

 

עריכה אחרונה על ידי Speedool
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שכל אחד מהמגיבים פה, אם וכאשר יגיע היום ויגיעו להיות מנכ"ל של יבואן רכב, הם מיד יורידו את מחירי הרכבים והחלפים כי "וואלה הגזמנו".

 

קודם כל אם אני טועה ולא עבדת מעולם כנציג מכירות של BMW אני מתנצל.

עכשיו לדעתי על תגובתך:

סלח לי אבל זו טענה מטופשת. אם כבר היא מדגישה את הבעיה, ליבואני הרכב יש כוח אדיר, אולי אדיר מדי.

מעניין שאדם שעבד/עובד במערך עם נגיעה בלקוחות של היבואן הזה מצדיק את המחירים הסופר חמדניים עם טענה מטופשת אבל לא מוצא מקום לגנות את ההתנהגות הלא חוקית והמלוכלכת ברמה של משרד מכירות הכי מעפאן.

 

אני כמובן מדבר על חוסר הנכונות של מוסך/מוסכים ברשת לתת ללקוח הצעת מחיר לטיפול בשלל תירוצים עלובים. אני מבין שאם היינו מוסך ברשת גם היינו מתנהלים באותה דרך כי וואלה הם מגזימים, הלקוחות, שהם רוצים לדעת בכמה נשחיל אותם לפני הכניסה למוסך. זה גורם לנו לאבד את אפקט ההפתעה.

 

מה שהכי מדהים זה שאתה נותן ללקוחות שלך (גם אנשים בפורום שכבר קנו BMW הם עדיין לקוחות) את התירוץ העלוב הזה. חוסר טקט מוחלט.

 

אם אתה כבר לא עובד שם זה לא משנה בהרבה את התמונה. עד לא מזמן הם היו הלקוחות שלך, אבל אתה כנראה נאמן יותר ל״בעל המאה״ מאשר ללקוחות שלך, רק שכחת שבלי אותם לקוחות בעל המאה היה נשאר בלי פרוטה...

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מקרוב את היכולת לנייד יתרות בין מאזנים.

בסופו של יום הסה"כ הוא הקובע.

כעת רק אמור לי זאת: לו אתה יבואן, האם לא כך היית מעדיף להציג את המספרים בדיוק כך, כדי להביא אנשים לטעון כפי שטענת?

העובדה הברורה היא שיבואני הרכב אינם מקוששים מעות לחג...

 

אלו לא יתרות ואלו לא מאזנים, זה דוח רווח והפסד.

 

כעת רק אמור לי זאת: לו אתה יבואן, האם לא כך היית מעדיף להציג את המספרים בדיוק כך, כדי להביא אנשים לטעון כפי שטענת?

 

בדיוק איך?

איך אתה מעביר הכנסות משירותי מוסך ותחזוקה למכירות רכב, ולמה לך לעשות את זה?

 

דרך אגב, אם אתה רוצה, אני יכול לבדוק לך בדיוק מה הנחיות ה-IFRS בעניין.

 

העובדה הברורה היא שיבואני הרכב אינם מקוששים מעות לחג...

 

איפשהו קראת היכן שהוא שכתבתי שלהיות יבואן רכב זה לא רווחי?

 

אני חושב שהנתון הזה מעלה את הסברה ששירותי מוסך זה כסף קטן ויותר טרדה ליבואן ממקור רווח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כבר לא שם, וזה ממש לא משנה.

 

אני גם לא התייחסתי לדלק מוטורס בכלל בתגובה שלי, אלא באופן כללי ליבואני הרכב.

לא מבין איך העבר שלי קשור. אין לי ולא היו לי מניות שם, לא מקבל מהם כלום, לא מגן עליהם באופן ספציפי. מוזמן לקרוא שוב את התגובה ולהראות לי איפה התייחסתי לדלק.

חלאס לדחוף את הנתון במקום שהוא לא רלוונטי. אם היה רלוונטי, הייתי כותב גילוי נאות.

 

לעניינינו.

 

יש להם יותר מידי כוח? כן, צודק.

לדעתי לחברות הביטוח יש יותר כוח והם מתעמרות בנו כצרכנים פי כמה מהיבואנים (כמו שלא איפשרו לרשום ברישיון הרכב עבר ביטוחי לרכב שעבר תאונה קשה), אבל הכי כיף לבכות על מחירים אחרי שקנית רכב יוקרה, ואז להגיד שזה לא בסדר שהחלפים יקרים.

 

גם אתה, אם תגיע לתפקיד כזה, תעשה את המקסימום למקסם רווחים, וכשיגידו לך שאתה חזיר ויקרן, תמצא שלל תירוצים למה זה בסדר או שתנסה קצת להסביר להם שלהיות מנכ"ל של יבואן רכב זה פרוצדורה הרבה יותר מסובכת ממה שאנשים אוהבים לחשוב ושליבואן רכב יש הרבה יותר הוצאות משאוהבים לחשוב.

 

דווקא בגלל שעבדתי שם, נחשפתי לחלק מהעלויות הכרוכות בניהול יבואן רכב, שמן הסתם לא אוכל לחשוף. אני גם מכיר את חלק מהחובות שחלים על יבואן רכב, וכל חובה כזאת מגיעה עם משמעויות כספיות שנמשכות שנים על גבי שנים, וזה עוד לפני הנחיות היצרן ההזויות לפעמים, הקנסות שהוא לפעמים נותן על כל מיני דברים (מכישלון בלקוח סמוי ועד זה שהקאפה בג׳אנט לא ישרה), וכמובן שאסור לשכוח שבמקרה של דלק, נותנים 3 שנים אחריות ל-bmw, כשבחו"ל שאתם כל כך אוהבים להשוות אליו, זה שנתיים. כמובן שגם לזה יש משמעויות כספיות.

אתה מוזמן להאמין לי ואתה מוזמן לא להאמין לי, i couldnt care less.

 

כמו כל חברה, יבואן רכב או לא, הם רוצים כסף, במיוחד לאור העובדה שההוצאות מאוד גבוהות, אז גם ההכנסות והרווח הנקי צריך להיות בהתאם.

 

אבל עזוב, הכי קל זה לקנות רכב יוקרה, ואז לבכות ולהתלונן שהוא יקר. גם לקנייה וגם לאחזקה.

 

לגבי הלקוחות שלי, תתפלא, כולם מבינים את הקטע הזה שיבואן רכב צריך להרוויח כסף וכמה שיותר ממנו, כי וואלה, חברה קמה כדי להרוויח כסף ולא כדי להיות נחמדים.

מן קטע הזוי כזה שהם לא נכנסים לכיס של החברה אלא פשוט מחליטים אם שווה להם לקנות או לא, וזהו.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרותי מוסך זניח (לדלק יש רק מוסך אחד בבעלות אם אני לא טועה) אך לא מכירת החלפים המהווה חלק משמעותי מהרווח:

 

[ATTACH=CONFIG]507060[/ATTACH]

 

אתה לא יודע לפצל בין שירותי מוסך למכירת חלפים, לפי הדוחות (אתה יודע, יכול להיות שהמוסך אפילו הפסדי...)

אכן, המשקל היחסי ברווח גדול פי 10 מהפער בהכנסה, ואכן (כמו שניכר מהתמחור) הרווחיות של שירותי המוסך והחלפים גבוהה.

עדיין, מדובר בפעילות יחסית קטנה, ובהתעסקות גדולה.

שים גם לב לצניחה ברווחיות בשנים האחרונות. אפשר לבדוק איך זה אצל אחרים עם דוחות ציבוריים, אולי השוק אכן משתנה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"מכסח השדים" עדיין לא ראיתי שום התייחסות שלך למהלכים הלא חוקיים של מוסכי הרשת. רק דאגה לרווח של היבואן.

 

אם יבואן נופל בביקורות של היצרן אז זה כשל שלו והוא צריך ללמוד להשתפר ולא להעמיס את העלות על הלקוח. כנ"ל אם יש לו "המון הוצאות" הכי נוח להעמיס על הלקוח ולגבות 370 שקלים לשעת מוסך בטיפול מסננים מצ'וקמק כאילו מדובר בניתוח לב פתוח.

 

חברה צריכה להרוויח? נכון צריכה. גם חברות הסלולאר מסכנות היו צריכות להרוויח ואז אנשים רעים חתכו להם את הרווח והפלא ופלא הן עדיין מרוויחות יפה מאוד. היו צריכות גם להתייעל על הדרך נכון ולהיפתר מהרבה שומנים, אבל לא ראיתי אף חברה קורסת והדוחות עדיין יפים מאוד.

הטענה של הוא צריך להרוויח יש לו המון הוצאות נכונה אולי בשוק תחרותי אמיתי. לא בשוק הישראלי.

 

פאלו אני חושב שהוא כתב שליבואן יש מוסך אחד בבעלותו. לא יודע אם זה נכון או לא שווה לבדוק.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

באותו עניין,

טרם קיבלתי משוב מהפורום האם מוסך יכול לעכב את רכבי בתואנת בטיחות.

במקרה דנן, לא לשחרר לי את הרכב עד שלא אשלם דמי עושק

שלא יודעתי על רמתם מראש.

תודה



"כאשר בעל רכב מסרב לתקן ליקוי בטיחותי, מחובת המוסך לדווח על כך למשרד התחבורה"

וכך עשה המוסך.

– לאחר סידור בעיות הבטיחות - בעל הרכב, כל שעליו לעשות הוא לשלוח את אישור התיקונים

למשרד התחבורה ובזה נגמר הסיפור. ,,,

לטענת אנשי המוסך לפני שהם פנו למשרד התחבורה הם מסרו לבעל הרכב טופס המתאר

את הבעיות הבטיחותיות ברכב,

ובמקביל - שלחו הודעה למשרד התחבורה - עבור - סמנכ"ל בכיר לתנועה במשרד התחבורה -

מרכז נושא רכב מסוכן "הודעה בדבר ליקוי חמור ברכב"



אסור למוסך לעקב רכב של לקוחות עקב כל-בעיה בטיחותית.

במידה ולא תוקנו הבעיות הבטיחותיות.

חובה עליהם - להודיע לבעל הרכב על הליקויים בכתב.

ובמקביל - לשלוח הודעה למשרד התחבורה



לכן בכל מצב - אסור למוסך לעקב או לתפוס, רכב אשר הוא רכושו הבלעדי של הלקוח.

 

אבל - הלקוח בעל הרכב צריך להיות מודע כי מבחינת החוק - הוא האחראי על מצב הבטיחות ברכב.

ובמקרה וימשיך להשתמש ברכב, ללא תיקון ליקויי הבטיחות - אשר דווח על כך.

ובמקרה תאונה או בעיה - חברת הביטוח יכולה לא לשלם פיצויים.

 

ובנוסף - אפשר כי יועמד לדין לאחר בדיקת המשטרה - על נהיגה ושימוש ברכב אשר היה ידוע

כי יש בו ליקויי בטיחות חמורים.

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

,,,,



כמו כל חברה, יבואן רכב או לא, הם רוצים כסף, במיוחד לאור העובדה שההוצאות מאוד גבוהות,

אז גם ההכנסות והרווח הנקי צריך להיות בהתאם.

 

אבל עזוב, הכי קל זה לקנות רכב יוקרה, ואז לבכות ולהתלונן שהוא יקר.

גם לקנייה וגם לאחזקה.

 

לגבי הלקוחות שלי, תתפלא, כולם מבינים את הקטע הזה שיבואן רכב צריך להרוויח כסף

וכמה שיותר ממנו, כי וואלה, חברה קמה כדי להרוויח כסף ולא כדי להיות נחמדים.



מן קטע הזוי כזה שהם לא נכנסים לכיס של החברה אלא פשוט מחליטים אם שווה להם לקנות או לא, וזהו.

לא זכור לי כי עשיתי עיסקה עם יבואן BMW - וחתמתי על מסמכים האומרים.

 

כי מאחר וקניתה רכב יוקרה לכאורה - השאר לנו את כרטיס האשראי פתוח..

ואנו נחייב על עלויות הטיפולים ברכב - לפי מיטב דעתנו.

 

התשובות שלך מחמירות מיום ליום - כאילו התדמית והפוזה אומרות - כי רכב.. עלייק יוקרה

אומר כי הקונים, הם לקוחות אשר אמורים לרקוד לחליל של היבואן.. מאחר והוא מכר להם יוקרה

 

מדוע אתם לא עושים קורס הכנה ללקוחות - הילוכים ונימוסים ברכבי יוקרה.

יותר מכך - אני הייתי עושה בחינות קבלה.. כמו גיבוש ..:wink: בטח הייתי נכשל

מה מותר להגיד ולעשות , אולי גם להמליץ על ביגוד מתאים להופעה היוקרתית

עם חנויות בגדים מיוחדות - אשר איתם עובד יבואן BMW.. יוקרה זה חשוב.

 

 

אני גם, לא מאמין שהחברים שלך, מסכימים לדברים שכתבתה.

ואם כן - תגיד להם לבוא אלינו למסעדה - האוכל טעים - וגם לי מתאים כאלה לקוחות

התשלום יהיה בסוף הארוחה.. ללא תפריט עם מחירים.

 

פשוט - אני אתמחר לפי ההזמנות שלהם, והזמן שהיו במסעדה.

במידה ויזמינו הרבה, ומנות מיוחדות שיש עלייהם רווח טוב .. אני אכפיל את המחירים

מאחר ולחברים יש טעם טוב - אז מה זה בשבילם, הכפלה במחיר המנה.

 

אבל שלא יבואו לפעם אחת ויעלמו..

(המסעדה טובה, קיימת מעל 50 שנה, שלא יספרו סיפורים כי הם לא חוזרים עקב איכות האוכל)

 

בבקשה - אני בונה על עוד BMW - :cool: והפעם יותר יקרה..

 

די - היה כאן לפני מספר שנים בחור, שרשם בדיוק כמוך.

לאחר שנה ועבודה קשה הוא הגיע להבנה פשוטה - כי אם לך מותר להתנהג מגעיל, כלפי אנשים

עם פחות נכסים או ידע.. או חברים עשירים.. (שזה דבר חשוב מאוד..ראה ביבי)

 

הדבר אומר: כי אתה מאשר, לאחרים עם יותר כסף וכוח - למעוך אותך גם - כי תמיד יש יותר עשיר

והוא הבין כי הגישה הזו לא נעימה ולא הגיונית.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1866 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...