Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט רוצה להתנהג כמו סיטרואן?


Spire
שימו לב! השרשור הזה בן 2136 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מפתיע. אבל פחות ממה שאפשר לחשוב. יש לפיג'ו 308 שלדה טובה מאוד. אפשר להרגיש את זה גם בגרסאות הבסיסיות שלה. קל לנהוג אותה, קל לשלוט עליה והיא מאוד צפויה במגבלות. הגולף הרגילה הרבה פחות מרשימה מבחינה דינמית.

 

בנוסף, ה-308 שנבחנה כאן היא גרסת ה-GT LINE, שיש לה צמיגים ספורטיביים מאוד (MICHELIN PS3 במידה 225/40/18 ) ומתלים שונים מה-308 הרגילות.

 

אז כן, זה מפתיע. עד שאתה מסתכל לעומק על הדגמים שנבחנים ואז זה קצת פחות מפתיע.

 

מה שמפתיע זה שה-GTI פחות הרשימה במבחן מהרכבים האלה למשל:

 

 

בעיקר ההשוואה בין הגולף הרגילה לGTI גורם לי פחות להבין את המבחן. הרי זאת אותה שלדה, וה-GTI באה עם מתלים ספורטיביים יותר, צמיגים אוחזים יותר ומערכות מתוחכמות יותר. לא מוזר?

 

אולי המשקל הנוסף על החרטום בגין מנוע 2 ליטר מפר את האיזון של הGTI?

מעניין אם ה308 GTI תעמוד בביצוע של ה1.2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היו, בדגש על זמן עבר

 

אה, ושכחתי את פרשת כריות האוויר של טקאטה שעדיין לא הסתיימה ויש אלפי אם לא עשרות אלפי כלי רכב בישראל שהם פצצה מתקתקת ומשרד התחבו-רע לא עושה שום דבר.

 

תקלות אמינות של מנוע/גיר אולי אין, אבל תקלות בטיחות- לא חסר ואנשים לא עושים מזה רעש כי זה אוטו יפני.

 

http://www.thecar.co.il/%D7%A2%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A1%D7%9B%D7%A0%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93-%D7%94%D7%AA%D7%97/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה, ושכחתי את פרשת כריות האוויר של טקאטה שעדיין לא הסתיימה ויש אלפי אם לא עשרות אלפי כלי רכב בישראל שהם פצצה מתקתקת ומשרד התחבו-רע לא עושה שום דבר.

 

תקלות אמינות של מנוע/גיר אולי אין, אבל תקלות בטיחות- לא חסר ואנשים לא עושים מזה רעש כי זה אוטו יפני.

 

http://www.thecar.co.il/%D7%A2%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A1%D7%9B%D7%A0%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93-%D7%94%D7%AA%D7%97/

 

אתה מודע לזה שאתה משייך בעיה שכוללת את מרבית הדגמים שיוצרו באותם השנים בעולן לחברה ספציפית?

 

לעיונך רשימת הרכבים בעלי כריות האוויר המדוברות:

/www.nydailynews.com/amp/autos/news/takata-airbag-recall-list-cars-article-1.2602999

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2136 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...