Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מפתיע. אבל פחות ממה שאפשר לחשוב. יש לפיג'ו 308 שלדה טובה מאוד. אפשר להרגיש את זה גם בגרסאות הבסיסיות שלה. קל לנהוג אותה, קל לשלוט עליה והיא מאוד צפויה במגבלות. הגולף הרגילה הרבה פחות מרשימה מבחינה דינמית.

 

בנוסף, ה-308 שנבחנה כאן היא גרסת ה-GT LINE, שיש לה צמיגים ספורטיביים מאוד (MICHELIN PS3 במידה 225/40/18 ) ומתלים שונים מה-308 הרגילות.

 

אז כן, זה מפתיע. עד שאתה מסתכל לעומק על הדגמים שנבחנים ואז זה קצת פחות מפתיע.

 

מה שמפתיע זה שה-GTI פחות הרשימה במבחן מהרכבים האלה למשל:

 

 

בעיקר ההשוואה בין הגולף הרגילה לGTI גורם לי פחות להבין את המבחן. הרי זאת אותה שלדה, וה-GTI באה עם מתלים ספורטיביים יותר, צמיגים אוחזים יותר ומערכות מתוחכמות יותר. לא מוזר?

 

אולי המשקל הנוסף על החרטום בגין מנוע 2 ליטר מפר את האיזון של הGTI?

מעניין אם ה308 GTI תעמוד בביצוע של ה1.2

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היו, בדגש על זמן עבר

 

אה, ושכחתי את פרשת כריות האוויר של טקאטה שעדיין לא הסתיימה ויש אלפי אם לא עשרות אלפי כלי רכב בישראל שהם פצצה מתקתקת ומשרד התחבו-רע לא עושה שום דבר.

 

תקלות אמינות של מנוע/גיר אולי אין, אבל תקלות בטיחות- לא חסר ואנשים לא עושים מזה רעש כי זה אוטו יפני.

 

http://www.thecar.co.il/%D7%A2%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A1%D7%9B%D7%A0%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93-%D7%94%D7%AA%D7%97/

פורסם
אה, ושכחתי את פרשת כריות האוויר של טקאטה שעדיין לא הסתיימה ויש אלפי אם לא עשרות אלפי כלי רכב בישראל שהם פצצה מתקתקת ומשרד התחבו-רע לא עושה שום דבר.

 

תקלות אמינות של מנוע/גיר אולי אין, אבל תקלות בטיחות- לא חסר ואנשים לא עושים מזה רעש כי זה אוטו יפני.

 

http://www.thecar.co.il/%D7%A2%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A1%D7%9B%D7%A0%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93-%D7%94%D7%AA%D7%97/

 

אתה מודע לזה שאתה משייך בעיה שכוללת את מרבית הדגמים שיוצרו באותם השנים בעולן לחברה ספציפית?

 

לעיונך רשימת הרכבים בעלי כריות האוויר המדוברות:

/www.nydailynews.com/amp/autos/news/takata-airbag-recall-list-cars-article-1.2602999


×
×
  • תוכן חדש...