Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש לי יונדאי i10 2015 שקניתי השבוע.

הבעלים הקודמים כנראה השתמש במעמד לטלפון ונשאר סימן על הדשבורד,

בשיא טימטומי השתמשתי באציטון כדי לנקות את הסימנים לאחר שמטלית לא עזרה,

לאחר ניסיון עם האציטון ראיתי שזה עובד אך בטעות שכבה דקה של צבע ירדה לצמר גפן,

ועכשיו יש הבדל בצבע וזה מחרפן אותי,

מה אפשר לעשות? אני בטוח שהפלסטיק לא נפגע אבל האם יש דרך או חומר לשחזר את הצבע ולהעלים את ההבדל?

תודה רבה .

פורסם

תהיה סבלני בסהכ לא ענו לך מאתמול בערב.

יש בחור מבוגר עם עסק בפתח תקווה אם אני לא טועה שיודע לטפל בדברים האלו ואני לא יודע אם הוא עדיין מגיב בפורום , אבל אני מקווה שאחד מחברי הפורום ידע על מי אני מדבר וימסור כאן את שמו

פורסם

לא בלחץ פשוט הפוסט שלי נעלם אי שם בין הפוסטים השונים.

אין במקרה סוג של stainer, או תכשיר כזה או אחר שמסדר את זה? ראיתי באיזשהו פורום שמישהו רשם על Armor All שעזר לו בפתרון, אני פשוט לא מכיר את הנושא

אני חושש שטיפול פרטי יעלה כנראה הרבה כסף

פורסם
לא בלחץ פשוט הפוסט שלי נעלם אי שם בין הפוסטים השונים.

אין במקרה סוג של stainer, או תכשיר כזה או אחר שמסדר את זה? ראיתי באיזשהו פורום שמישהו רשם על Armor All שעזר לו בפתרון, אני פשוט לא מכיר את הנושא

אני חושש שטיפול פרטי יעלה כנראה הרבה כסף

אני חושב שאוכל לעזור לך בפתרון הבעיה שלך, לי זה קרה בפגוש האחורי, נשפכה לי חומצה לניקוי צבע על הפגוש והפגוש הלבין נוראות, ניסיתי כל מיני חומרים עד שנתקלתי במשחה על בסיס מים שצבעה את הפלסטיק בצבע שחור חצי מט כמו המרקם המקורי והחזיקה כשנה, לפני חודשיים חידשתי את הפגוש שוב, נשאר לי מלא בשפורפרת, מוזמן לבוא ולהשתמש בחינם.

פורסם
אני חושב שאוכל לעזור לך בפתרון הבעיה שלך, לי זה קרה בפגוש האחורי, נשפכה לי חומצה לניקוי צבע על הפגוש והפגוש הלבין נוראות, ניסיתי כל מיני חומרים עד שנתקלתי במשחה על בסיס מים שצבעה את הפלסטיק בצבע שחור חצי מט כמו המרקם המקורי והחזיקה כשנה, לפני חודשיים חידשתי את הפגוש שוב, נשאר לי מלא בשפורפרת, מוזמן לבוא ולהשתמש בחינם.

 

תודה רבה לך, תוכל להגיד לי את השם של המשחה ? האם בחנת עוד אפשרויות חוץ מצבע? אני חושש פשוט שהצבע לא יתאים לצבע הדשבורד

אני אצלם בערב תמונה של הנושא פשוט הרכב לא אצלי היום. מדובר בהבדלי צבע מכיוון שהאציטון הוריד שכבה קטנה של צבע.

פורסם

אצטון אוכל פלסטיק וסבירות גבוהה שהמקרה אבוד,תמונה תעזור.

אולי יהיה אפשר לטשטש את המצב במציאת ספרי צבע בגוון דומה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

היי, אני מצרף תמונה של הנושא, מקווה שרואים , קשה קצת לצלם את זה.

בכל מקרה אני לא חושב שהפלסטיק נאכלה לגמרי, פשוט כנראה ירדה שכבה קטנה של הצבע, אם יש איזשהו משחה או חומר כלשהו שיכול לטשטש את זה עוד זה ממש יעזור...

אני לא מחפש לצבוע מחדש את כל הדשבורד.

רק לנסות כמה שיותר לטשטש

תודה רבה.

https://image.ibb.co/fky5a8/IMG_20180604_192001_576.jpg

פורסם
נסה להשתמש בחומר מבריק על בסיס ''חלב'', אמור להחזיר את הברק.

 

למשל כמו זה של DR MARCUS.

 

תוכל לשלוח לי בבקשה קישור למוצר הזה? ניסיתי לחפש ולא מצאתי בדיוק.

 

אני חושב שאוכל לעזור לך בפתרון הבעיה שלך, לי זה קרה בפגוש האחורי, נשפכה לי חומצה לניקוי צבע על הפגוש והפגוש הלבין נוראות, ניסיתי כל מיני חומרים עד שנתקלתי במשחה על בסיס מים שצבעה את הפלסטיק בצבע שחור חצי מט כמו המרקם המקורי והחזיקה כשנה, לפני חודשיים חידשתי את הפגוש שוב, נשאר לי מלא בשפורפרת, מוזמן לבוא ולהשתמש בחינם.

 

תוכל בבקשה לשלוח לי את השם של המשחה ? ואיפה אפשר לקנות אותה? תודה.

 

תשתמש בספריי מחדש פלסטיק יעשה עבודה טובה שם, הירידה מינורית.

 

וואו תודה רבה על התגובה המהירה, א' ממש הרגעת אותי. ב' תוכל לשלוח לי שם של מוצר כזה ? איפה אפשר לקנות ?

×
×
  • תוכן חדש...