Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה נירו- רשמים תהיות והתלבטויות לאחר נסיעת מבחן


green
שימו לב! השרשור הזה בן 2106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 419
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

450 ק"מ זה לפי תקן אירופאי, 380 זה לפי תקן קוריאני.

 

לדעתי הבדיקה הכי טובה תהיה פשוט להעמיד את הרכב על דיינו עם גז ברצפה ועם כל האיבזור החשמלי מופעל, ולספור קילומטראז׳.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^^

יש לך מושג האם יש כוונה להביא את החשמלית?

 

450 ק"מ זה לפי תקן אירופאי, 380 זה לפי תקן קוריאני.

 

לדעתי הבדיקה הכי טובה תהיה פשוט להעמיד את הרכב על דיינו עם גז ברצפה ועם כל האיבזור החשמלי מופעל, ולספור קילומטראז׳.

 

מבחינתי הבדיקה הכי טובה תהיה לקחת את הרכב לשבוע מבחן ולנסות אותו בתנאי היומיום. אם הפורום יכול לעזור בכך אם וכאשר זה יהיה רלוונטי בשנה הבאה - אשמח. :)

עריכה אחרונה על ידי arco1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

ניפוח אוויר בגלגל החלופי זה סיפור קטן.

צריך להוציא החוצה את המשטח/ריצפה שמכסה את הגלגל.

להוציא החוצה את תבנית הקלקר שבתוכה ערכת החלפת הגלגל.

לשחרר ולהוציא את הבורג שמחזק הגלגל לריצפה.

להרים ולהפוך את הגלגל ואז מתגלה הווינטיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Green יקר,

האם תוכל לשתף ברשמיך הנוכחיים מהרכב?

מכיוון שהסקירות שלך מעמיקות ביותר, אשמח לשמוע התרשמות כיום לאחר זמן עם הרכב:

נקודות חוזק והצטיינות, ונקודות חולשה, והאם היית בוחר ברכב שוב.

תודה!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Green יקר,

האם תוכל לשתף ברשמיך הנוכחיים מהרכב?

מכיוון שהסקירות שלך מעמיקות ביותר, אשמח לשמוע התרשמות כיום לאחר זמן עם הרכב:

נקודות חוזק והצטיינות, ונקודות חולשה, והאם היית בוחר ברכב שוב.

תודה!!

 

אני משאיר בצד את נושא הקרינה שעלה לכותרות לאחרונה ולא אתייחס אליו.

 

יתרונות הנירו: הנירו סימן וי כמעט על כל פרמטר שחיפשתי ברכב:

 

רכב בעל מבנה האצ׳בק עם דלת חמישית ועם חלון אחורי בעל שיפוע מתון וספויילר גג גדול במיוחד- דבר שמביא לשימושיות טובה של תא המטען ומונע חדירת שמש ליושבי המושב האחורי- וי.

 

רכב בגובה אידאלי- גבוה יותר מרכב רגיל אבל נמוך יותר מג׳פונים קומפקטיים בגובה מלא, דבר שמשלב את התכונות הטבות של שתי הקטגוריות, מצד אחד תכונות טובות של הג׳יפונים הקומפקטים של מרווח טוב בכל הכיוונים, כניסה ויציאה נוחים מהרכב ותנוחת נהיגה נוחה ומצד שני תכונות טובות של רכבים רגילים של התנהגות כביש טובה, קלים לנהיגה, לתמרון ולחניה- וי.

 

רכב בעל איכות חומרי פנים טובה מאד, תפעול הכפתורים והמנופים מאד איכותי, ארגונומיה טובה, איכות הרכבה טובה מאד, ניתן להגיע לתנוחת נהיגה מצויינת- שבה ניתן להניח הן את יד ימין על משענת היד המרכזית והן את יד שמאל על משענת דלת שמאל והן לשבת במרחק נכון מההגה, כאשר אין הפרעה לרגל ימין מהקונסולה המרכזית (זה לא יאומן בכמה רכבים לא ניתן להגיע לתנוחת הנהיגה הזאת).- וי.

 

אבזור נוחות- כל הדברים החשובים- כניסה ויציאה ללא מפתח, הנעה בכפתור, מערכת מולטימדיה טובה שכולה בעברית לרבות חיפוש אנשי קשר בעברית וגם לא עולה דמי מנוי חודשיים מאחר ואין בה כרטיס סים אלא היא פועלת על נקודת גישה אישית בטלפון הנייד, חיישני גשם, חיישני תאורה, תצוגת לחץ אוויר בלוח המחוונים, תצוגת מצב ידית המגבים בלוח המחוונים, יציאת מיזוג אחורית, משענת יד אחורית מרכזית, אי דרישה של קודן או איתורן או כלום למעשה מחברת הביטוח- וי.

 

אבור בטיחות- הדברים החשובים- בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית- וי.

 

רכב מאד חסכוני- ממוצע של 19 ק״מ לליטר ומעלה למרות ששלב ההרצה ושלב ״הרחמים״ עבר והנהיגה רגילה לגמרי. בנסיעה בינעירונית הרכב דרך אגב עדיין יותר חסכוני מבתוך העיר (תוואי הררי) למרות הדעה שיש על רכבים היברידיים וגם במהירויות שלא המקום לפרטן צריכת הדלק לא ירדה מהנ״ל בכל המדידות שביצעתי, מלבד מבמדידה אחת שצריכת הדלק הייתה 17.8 ק״מ והייתה בעיקר בעיר (אבל הנסיעה שלי עד כה מועטה יחסית, רק כ- 3,000 ק״מ ולא מייצגת לגמרי)- וי.

 

רכב בעל יחידת הנעה בריאה ומכויילת היטב- הגיר מכויל מצויין, תמיד נמצא בהילוך הנכון ובשילוב עם המנוע החשמלי, תמיד יש כוח המתאים למצב הנסיעה. במצב ספורט הרכב חזק מאד, מעל ומעבר לנחוץ. התאוצה מהמקום במצב ספורט חזקה מאד, לי היא מרגישה הרבה יותר מהירה מהנתון הרשמי. החסרון- בתאוצה מהמקום במצב ספורט ההעברות ההילוכים מורגשות, בגיר אוטומטי פלנטרי או גיר רציף התחושה רציפה ונעימה יותר. מצד שני זה רכב היברידי ולכן זה פחות רלבנטי, אני משתמש מעט במצב ספורט ובמצב רגיל העברות ההילוכים נעימות גם בתאוצה מהמקום- וי.

 

חסרונות-

 

רעש כביש מתא המטען- תחושת רעש שמזכירה נסיעה בתוך במטוס, החל ממהירויות עירוניות רצופות. אותי זה מעצבן. כאשר תא המטען היה עמוס במזוודות הרעש נמנע לחלוטין. אני מניח שהכנסת בידוד באזור הגלגל הרזרבי, או על כל משטח ריצפת תא המטען תמנע את הבעיה.

 

נוחות מתלים- בינונית, ספיגה טובה של מהמורות (בולטות), ספיגה קופצנית ורועשת יחסית של שקעים. חל שיפור הדרגתי מאז הרכישה. זה מפליא אותי אבל שמתי לב שהכבישים שבהם אני נוהג פשוט סלולים טוב מאד, לכן בפועל הקופצנות באה מעט לידי ביטוי.

 

תא המטען- נפח מספק, אבל הייתי מעדיף נפח תא מטען גדול יותר, ועם וילון גלילה עולה עם דלת תא המטען וחלוקת משענת גב אחורית של 40:20:40 ולא של 60:40 וכיסוי גלילה רגיל כמו בנירו.

 

אני לא רואה רכב משפחתי אחד שמהווה חלופה מספיק טובה לחבילה הנ״ל שהנירו מציע (האוקטביה סטיישן לא מיובאת לישראל בשלב זה). לעומת זאת בסגמנט הג׳יפונים לא חסר חלופות טובות, אבל רובם יקרים יותר, ואת רובם מצאתי בכל זאת כלא מתאימים מסיבה זו או אחרת. (כעת החל להימכר הסקודה קארוק החדש והסיאט אטקה ברמת אבזור משופרת שבזמן רכישת הנירו לא נמכרו ומהווים לכאורה אופציה מעניינת, למרות חסרונות מסויימים ובין היתר הם גם יקרים יותר מהנירו).

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב סקירה מעמיקה ומאוזנת. אני צריך להחליט על רכב ליסינג חדש והנירו מהווה בחירה הגיונית וטובה בכל קנה מידה. חייב להודות שחסר לי בה קצת חיבור רגשי. הכל מאוד הגיוני, כלכלי, בטיחותי, מאוזן ומחושב. גם מבחינת המראה הסולידי מאוד. אבל זו כבר שריטה אישית אצלי.

תודה על הקדשת הזמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי הפריע מאד בזמן נהיגת המבחן הכוח שצריך. להפעיל על הבלמים כדי לבלום בלימה רגילה בעיר. ברמזור למשל. מתרגלים לזה? זה לא מפריע לך בכלל?

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את האוטו, אם רעשי הכביש הם בסגנון האיוניק, יתכבדו נא הקוריאנים המכובדים וימצאו פתרון לרעשי הכביש של האוטו לפני שיפנו אלי שוב. תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

הוא לא מרעיש יותר מרכב בסגמנט דומה ובכלליות רמת הרעש סבירה בהחלט.

אנחנו כבר סופרים 33,500 ק"מ עם הנירו ויש לי סקירה מפורטת, תועלה בהקדם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...