Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה נירו- רשמים תהיות והתלבטויות לאחר נסיעת מבחן


green
שימו לב! השרשור הזה בן 2106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני באמת נוסע עם וילון הגלילה פתוח, אני אסגור אותו ואבדוק אם יש הבדל. תודה על הטיפ.

 

אחי עם נירו וגם הוא התלונן עם אותו רעש (הנירו החליפה סוזוקי קרוסאובר שגם היא לא מצטיינת בתחום ועדיין הנירו רועשת יותר).

המלצתי לסגור את הוילון.

זה הפחית במידת מה את הרעש אבל עדיין הרעש מוחשי.

תתחדש, רכב משפחתי חסכוני ביותר שנותן תמורה מצויינת למחיר.

אכן, מתב ספורט ממש משנה את הביצועים במידה ניכרת.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 419
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גרין, מה זו ה״נסיעה העגולה״ הזו שאתה כל הזמן מדבר עליה?

אגב, מתי המנוע בנזין נכנס לפעולה בנירו?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

בהתייחס ליחידת ההנעה בלבד ולא לשאר הפרמטרים ברכב וכדי לפשט את ההגדרה, הנסיעה העגולה המקסימלית לדעתי היא ברכב חשמלי.

 

הנסיעה חלקה ורציפה לגמרי ושקטה לגמרי (ואני מכיר היטב את החוויה מנסיעות שגרתיות שאני עורך ברנו זואי בקאר2גו).

 

ככל שיחידת הנעה ברכבים אחרים שאינם חשמליים מתקרבת לחוויה הנ״ל כך יחידת ההנעה עגולה יותר.

 

לגבי כניסת מנוע הבנזין לפעולה, הנסיעה שלי לא מייצגת עדיין כדי לבחון את כל מצבי הנהיגה. בספר הרכב יש הסבר על מצבי הפעולה של המערכת ההיברדית וזה מורכב (יש למיטב זכרוני משהו כמו 9 מצבי פעולה).

 

אחד מהמצבים הוא שמנוע הבנזין משמש בגנרטור של הסוללה.

 

ואכן שמתי לב שלעיתים מנוע הבנזין סתם נכנס לפעולה ללא שהיה צורך בכוח נוסף, אפילו בעמידה במקום.

 

באופן כללי מנוע הבנזין עובד הרבה פחות מבימים הראשונים לאחר שקיבלתי את הרכב, כנראה בגלל שהסוללה לא הייתה טעונה מספיק בהתחלה.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוללה נטענת ונפרקת כתלות באופי הנסיעה והאם ישנם צרכנים (כדוגמת מדחס המזגן) שגם שותים ממנה. אם מנוע הבנזין נכנס לפעולה סתם תוך כדי שהרכב עומד זה או שהסוללה היתה קרובה לפריקה קריטית (באיוניק מדובר בשליש התחתון של מד הטעינה), או שהמזגן פעל. ללא המזגן הרכב יכול לעמוד זמן ממושך מבלי שמנוע הבנזין ייכנס לפעולה. הסוללה אמנם תיפרק, אך לא באותו הקצב כפי שקורה עם מזגן פעיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם הנירו כבר חודש וחצי, 4,000 ק"מ.

מאד מרוצה מהרכב. (בכל זאת אני אחרי פחטראז').

בעיקר מצריכת הדלק - ממוצע 1/19.5. חצי עירוני וחצי בין עירוני!

מ-ד-ה-י-ם!

 

1. לגבי הרעשי כביש שציינת במהירות בין עירונית - האם סגירת הוילון עזרה? אני צריך לנסות גם.

2. מה זה ציפוי ננו גלאס?

3. צמיגים - תוכל לבדוק את הלחץ האמיתי ממש בתחילת הנסיעה אחרי חנית לילה.

4. מישהו פה ציין שאפשר לעשות אטימה בתא מטען - איך?

כפיר הג'ינג'י

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיצ'ר יפה נוסף ששכחתי לציין, במערכת הכניסה ויציאה ללא מפתח, כאשר מתקרבים לרכב והוא מזהה את השלט, לא רק מראות הצד נפתחות אלא גם נדלק אור בחלק הפנימי של ידית הדלת החיצונית, כדי שיהיה קל לראות את הידית בחשיכה. רצ"ב תמונה.

 

רצ"ב תמונה של תא המטען מלא לגמרי ביציאה לחופשה למשפחה בת 4 נפשות, שני הורים ו-2 ילדות בבי"ס יסודי (אמנם חופשה ארוכה, 5 לילות ובעונת מעבר, שמצריכה גם בגדים קצרים וגם ארוכים. לכן נלקחו 3 מזוודות גדולות ועוד חפצים נלווים).

 

רצ"ב כמה תמונות לאחר קבלת הרכב: תמונת פנים הרכב עם מדבקות על חלקי הפנים והניילונים האהובים :-) שירדו ונקרעו בינתיים וכן צילום של תא המנוע. מכסה תא המנוע מאד קטן וקל מאד, הוא לא עשוי ממתכת.

אחרי קבלה80318_123006 (1).pdf

אחרי קבלה80318_123038 (1).pdf

אחרי קבלה80318_175859 (1).pdf

בחוץ_תא_מטען_מלא.jpg

20180318_175757 (1).jpg

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם הנירו כבר חודש וחצי, 4,000 ק"מ.

מאד מרוצה מהרכב. (בכל זאת אני אחרי פחטראז').

בעיקר מצריכת הדלק - ממוצע 1/19.5. חצי עירוני וחצי בין עירוני!

מ-ד-ה-י-ם!

 

1. לגבי הרעשי כביש שציינת במהירות בין עירונית - האם סגירת הוילון עזרה? אני צריך לנסות גם.

2. מה זה ציפוי ננו גלאס?

3. צמיגים - תוכל לבדוק את הלחץ האמיתי ממש בתחילת הנסיעה אחרי חנית לילה.

4. מישהו פה ציין שאפשר לעשות אטימה בתא מטען - איך?

 

לגבי סגירת הווילון, עדיין לא ניסיתי לסגור אותו, מאחר ואני בחופשה והשארתי את מנגנון וילון הגלילה בבית, כדי לא לתפוס מקום מיותר בתא המטען. דרך אגב גיליתי שהרעש הנ״ל קיים גם במהירות עירונית כאשר הנסיעה רציפה ואין פקקים.

 

כנראה שלא אסגור את וילון הגלילה באופן שגרתי ואשאיר אותו פתוח, מאחר והוא לא עולה ביחד עם דלת תא המטען וזה די מציק לפתוח ולסגור אותו בכל שימוש. כשהוילון סגור הוא מגביל את הגישה לתא המטען (למעשה במצב סגור הגישה מוגבלת כמו ברכב סדאן).

 

אולי אבדוק בהמשך אם אפשר פשוט להניח שכבת אטימה מעל הגלגל הרזרבי (יש שכבת אטימה שדומה לספוג מחנאות שמוכרים לפי מטר בעסקים שמוכרים חומרים לבידוד רעשים).

 

לגבי ציפוי ננו, זה ציפוי מיוחד לצבע הרכב שאמור לשמור עליו מקרינת השמש ומפגעים כגון צואת יונים, חרקים ולכלוך ואמור להגן טוב יותר ולזמן ממושך יותר מווקס או אוטם צבע רגיל.

 

הטיפול כולל הכנה מקדימה של פוליש עדין, ניקוי עם פלסטלינה ועוד כמה שלבים.

 

אני ביררתי בדי הרבה עסקים שעושים את זה גם בחיפה ובאזור וגם במרכז, העסקים האמינים שבהם אמרו לי שגם ציפוי הננו מחזיק רק שנה או שנתיים. טווח המחירים נע בין 1,800 ₪ לשתי שכבות ועד 3,000 ₪ ל- 3 שכבות.

 

בשביל שנה או שנתיים לא רציתי להשקיע כך כך הרבה כסף.

 

בסוף מצאתי מקום בצומת קרית אתא (צמוד לחיפה למי שלא מכיר) שעושים ציפוי חדש מחברת סונקס וסונקס בעצמה נותנת אחריות לטיפול ולא סתם אחריות אלא אחריות של 3 שנים.

 

האחריות כוללת בדיקה פעם בשנה עם מכשיר שבודק את עבי הציפוי. אם בבדיקה הציפוי קטן מעובי של 0.7 מיקרון הם מבצעים שכבה נוספת בחינם.

 

בעל המקום אמר לי שהוא ראה מקרים שהציפוי מחזיק אפילו 4 ו- 5 שנים.

 

בינתיים ראיתי שהציפוי מצויין להורדות לכלוכים טריים, כמו צואת ציפורים וחרקים, הם יורדים בקלות. ואולם כאשר הלכלוכים כבר מתייבשים לא ראיתי בינתיים שיש שינוי מהותי בקלות ההורדה שלהם, למרות שיש כאמור לפחות שכבת הגנה (הורדתי רק דברים הכרחיים כמו צואת ציפורים וחרקים כדי שלא יפגעו בצבע או יתמזגו עם הציפוי שעוד לא מוקשח באופן סופי, בעדינות ועם סמרטוט ספוג במים. באופן כללי כדי להוריד לכלוך כנ״ל, אסור לשפשף אותו, זה ממש יכול לגרום לשריטת בצבע, אלא צריך להניח על הלכלוך סמרטוט ספוג במים לכמה דקות כדי לרכך את הלכלוך ואז לטפוח עליו בעדינות ולא לשפשף).

 

ואולם בעל המקום אמר לי שהציפוי צריך עוד להתקשות ועדיף בשמש ובזמן זה לא לשטוף את הרכב. שבוע לאחר הטיפול אני אקבל שטיפה נוספת שמקשיחה עוד את הציפוי. לכן אולי יכול גם שיפור בקלות הורדת הלכלוך הקשה.

 

דרך אגב, צבע לבן ממש לא פרקטי עם לכלוך, בדיוק ההיפך, רואים כל דבר והלכלוך גם משאיר כתמים שבצבע כהה לא רואים.

 

לגבי הצמיגים, חניתי אתמול במקרה במרחק של 5 מטרים מתחנת דלק. היום בשעה 8 בבוקר הגעתי לרכב והסתכלתי על מחוון לחץ האוויר ברכב והופיעה הודעה שניתן להציג נתונים רק לאחר נסיעה. הנסיעה של 5 המטרים לא הספיקה -:) ולא הוצגו נתונים. בכל אופן מילאתי את לחץ האוויר ל- 36 psi. בהמשך היום בנסיעה, לחץ האוויר הגיע ל- 40 psi.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום גרין,

תודה על השיתופים ועל הירידה לפרטים. מאוד מסייע.

אתה יכול לתת חוות דעת על מערכת המולטימדיה, בדגש על איכות השמע ועל יציבות קליטת תדרי הרדיו? הנושא נמצא במחלוקת בין חברי הפורום...

תודה וחופשה מהנה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעל המקום אמר לי שהוא ראה מקרים שהציפוי מחזיק אפילו 4 ו- 5 שנים.

.

לא יודע איך להגיד את זה בעדינות... פשוט הבולשיט הכי גדול ששמעתי, ולמען האמת אם מישהו היה מוכר לי שטות כזו לא הייתי עושה אצלו דייטיילינג.

שנה עד שנה וחצי ריאלי.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בסוף מצאתי מקום בצומת קרית אתא (צמוד לחיפה למי שלא מכיר) שעושים ציפוי חדש מחברת סונקס וסונקס בעצמה נותנת אחריות לטיפול ולא סתם אחריות אלא אחריות של 3 שנים.

 

האחריות כוללת בדיקה פעם בשנה עם מכשיר שבודק את עבי הציפוי. אם בבדיקה הציפוי קטן מעובי של 0.7 מיקרון הם מבצעים שכבה נוספת בחינם.

 

בעל המקום אמר לי שהוא ראה מקרים שהציפוי מחזיק אפילו 4 ו- 5 שנים.

 

 

לא יודע איך להגיד את זה בעדינות... פשוט הבולשיט הכי גדול ששמעתי, ולמען האמת אם מישהו היה מוכר לי שטות כזו לא הייתי עושה אצלו דייטיילינג.

שנה עד שנה וחצי ריאלי.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

כלומר מובטח לך עובי של 0.7 מיקרון לפחות אחרי 3 שנים. ואז עוד שנה - שנתיים כמו שאמרת. נשמע יותר הגיוני עכשיו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם קיים בנירו משטח הטענה אלחוטית והאם מישהו מכם עושה בו שימוש? מבחינתי הוא התברר מהר מאוד כגימיק (ואפילו די כושל, אלא אם יוציאו עליו recall או משהו) מאחר והוא מתחמם ומחמם את הסמרטפון לרמה שהוא חייב להפסיק את הטעינה תוך זמן קצר (מכמה דיווחים ברשת, זה פשוט המצב, לפחות כשמדובר באיוניק). אם נכנסים לרכב לאחר שהיה ממושכת בשמש, אפשר לשכוח מטעינה בצורה שכזו (נבדק עם S9blus).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום גרין,

תודה על השיתופים ועל הירידה לפרטים. מאוד מסייע.

אתה יכול לתת חוות דעת על מערכת המולטימדיה, בדגש על איכות השמע ועל יציבות קליטת תדרי הרדיו? הנושא נמצא במחלוקת בין חברי הפורום...

תודה וחופשה מהנה!

 

תודה!

 

בזמן הקצר שהרכב אצלי העדפתי בעיקר להאזין לצלילי הרכב עצמו :-)

 

לכן הבדיקה שלי לא מספיק מייצגת.

 

ובכל זאת ההתרשמות שלי היא שאיכות השמע טובה למדי (אולי קצת סינטטית). לא נתקלתי בבעיות יציבות של תדרי הרדיו.

 

עוד לא ירדתי לחקר תפעול המערכת, למשל שמירת תחנות במועדפים אבל בינתיים שמתי לב שבעוד שבמסך הראשי מופיעות תחנות עם מספר התחנה ושם התחנה מעליהן באנגלית, הרי שבמסכי המשנה שנקראים ״תחנה״ ו״רשימה״ (שעוד לא בדקתי למה הם משמשים, מופיעות רשימות של תחנות עם מספרי תחנה בלבד ללא שם התחנה וזה כנראה חסרון תלוי מה השימוש של המסכים הללו -:)).

 

החיבור לבלוטוס מצויין ושומעים מצויין יוטיוב למשל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם מישהו יודע האם אפשר להפעיל בנירו את בקרת השיוט כבקרת שיוט רגילה ולא אדפטיבית?

 

בינתיים בשלב זה אני מעדיף את בקרת השיוט הרגילה כאשר אני שולט על המהירות שלה ועל ההאטה בעת הצורך ויכול לעבור נתיבים בטבעיות כשהיא פועלת, ללא התערבות לא רצויה במצבים מסויימים. (בהמשך אולי אסגל נהיגה ״מותאמת״ למערכת האדפטיבית).

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיוניק יש כפתור להפעלת בקרת השיוט בהגה ועוד כפתור מתחתיו לבחירת שמירת מרחק מהרכב שמלפניך (בשיוט אדפטיבי). לחיצה ממושכת על כפתור בחירת המרחק בוררת בין שיוט אדפטיבי לשיוט רגיל. מאמין שבנירו העיקרון דומה.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...