Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה נירו- רשמים תהיות והתלבטויות לאחר נסיעת מבחן


green
שימו לב! השרשור הזה בן 2106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש רכבים שיש להם יכולת אוטונומית בפקקים ויש כאלה שמתנתקות במהירות זחילה, הסיבה כנראה אמינות המערכת במהירות נמוכה מאוד.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 419
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הרי אמינות של בלימה אוטונומית במהירות גבוהה לא פחות (ואף יותר) חשובה מבמהירות הנמוכה.

אז אני לא מבין עדיין מה הרציונל שעומד מאוחר ניתוק המע׳ ב8 קמ״שׁ.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה לא היתה לגביי ההתנהגות עצמה - אלא לגביי התחושה כשהרכב מתנהג ככה.

"גלישה" של רכב אוטומטי במהירות מאוד נמוכה מלווה בהאצה עדינה. וזה בדיוק זה מה שתיארתי.

להבנתי במידה ואתה מתקרב לרכב שעומד ברמזור - בקרת השיוט האדפטיבית כן תביא אותך לעצירה מלאה - האם אני טועה? אם גם במקרה כזה הרכב רק מגיע למהירות נמוכה ופתאום מתחיל לבלום - המצב גרוע משחשבתי.

ועדיין - מתוך הבנה שזו ההתנהגות - לתחושתי מנסיעות המבחן הקצרות זה בלתי נסבל - אני מנסה להבין אם זה משהו שמתרגלים אליו או שהוא ממשיך לעצבן בכל יום מחדש.

 

מה שיקרה במצב כזה הוא שהרכב יבלום את עצמו לא בגלל בקרת השיוט האדפטיבית אלא בגלל מערכת הבלימה האוטנומית שיש שהיא בהגדרתה מערכת בטיחות ולא מערכת נוחות ולכן זה יקרה ברגע האחרון בצורה אגרסיבית מאוד.

 

אני לא יודע מה הסיבה שזה עובד כך לעומת האופטימה והסורנטו החדשות שם יש מצב זחילה בפקקים. יכול להיות שזה קשור לרמת ציוד הניטור שיש ברכב ויכול להיות שהשינוי יכול להיות ברמת תוכנה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם המערכת בנירו שונה מזו שבאיוניק?

כי רוב האזכורים של העצירה המלאה שראיתי היו על האיוניק. למשל כאן: "בקרת השיוט האדפטיבית ללא ספק ממכרת ולאו דווקא בנסיעות על הכביש המהיר אלא להיפך, בזמן עומסי תנועה כבדים שם המכונית תדע לשמור על המהירות בהתאם לתנועה עד לעצירה מלאה. מי שחי בפקקים יידע להעריך את התכונה הפנטסטית הזו, לא עוד גז/ברקס לסירוגין לאורך קילומטרים רבים ומייאשים."

 

ועדיין אשמח לתגובות מבעלי נירו לגביי החיים עם התכונה הזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק קצת על השירשור, חודש הבא צריך לבחור רכב ליסנג חדש ומתלבט קשות בין הנירו לאיוניק.סך הכל אנחנו משפחה + שניים קטנים בגילאי שנה ושלוש, רוב הנסיעות עירוניות ובסך הכל עושים 12 אלף קילומטר בשנה.הנירו טיפה יותר יקרה אבל לא ברור לי מה ההבדלים בין השניים חוץ מהמרכב, אחד צורה היברדית מובהקת השניה כאילו גיפון אבל חוץ מזה יש הבדל?

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שילך וישב בשניהם. הנירו מרווחת יותר בפנים, ועדיף שיבצע גם נסיעת מבחן האיוניק מאובזרת יותר, זולה מעט (בפרמיה) ובעלת תא מטען גדול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, הנירו אינה מרווחת מהאיוניק

וזה לאחר בדיקה מעמיקה, לדעתי הפלוס היחיד שלה

שהמושבים קצת יותר נוחים, והישיבה טיפה יותר גבוהה

ואחרי שהוסיפו בנירו מולטימדיה נורמלית וכניסה והנעה ללא מפתח

האבזור היחיד שיש באיוניק שאין בנירו הוא משטח הטענה לפאלפון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרווח הראש לנוסעים מאחור מצומצם בהרבה ואפילו מחניק באיוניק. בנוסף בגלל תנוחת הישיבה הגבוהה יותר בנירו, יש מרווח רגליים עדיף לנוסע מאחור בנירו.

מבחינת איבזור, מעבר למשטח הטענה לטלפון יש בדגם המאובזר התרעה על רכב בשטח מת וכסא נהג בעל כוונון חשמלי (למרות שלטעמי חסר משמעות בלי זכרונות, אבל שיהיה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סך הכול כמו שניחשתי, הם ממש דומים רק לנירו מרווח פנים עדיף ואיוניק תא מטען גדול יותר.

ניראה לי אני יקח את הנירו ביחוד לאחר כל השינויים האחרונים.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בליסינג אתה מקבל את האיוניק פרימיום (הדגם הפחות מאובזר) שהוא פחות מאובזר מהנירו.

 

באיוניק פרימיום אין התראה על שטח מת ותנועה חוצה מאחור שיש באיוניק סופרים, עד כאן המצב זהה גם בנירו.

 

אבל באיוניק פרימיום אין חיישני נסיעה לאחור מקוריים, כסא נוסע מתכוון לגובה ומראות מתקפלות חשמלית ובנירו יש את האבזור הזה.

 

דבר שלא חשוב בשבילי בכלל אבל לחלק מהאנשים כן, באיוניק פרימיום (להבדיל מהסופרים) אין פנסי לד מאחורה, בנירו יש.

 

בנירו מרווח הרגליים מאחורה נדיב ובאיוניק צפוץ, אלו לא סתם הבדלים אלא די קצוות מנוגדים (למרות פלטפורמה זהה ובסיס גלגלים זהה). בנירו תנוחת ישיבה גבוהה יותר ותחושה אוורירית יותר.

 

באיוניק תא מטען גדול יותר ומוצלח כשלעצמו. בנירו תא מטען על הצד הקטן קצת גבולי בגודלו.

 

באיוניק שדה ראייה לקוי קצת עקב פיצול החלון האחורי.

 

באיוניק חלון אחורי משופע במיוחד, למעשה מדובר כמעט בהמשך של מפלס הגג, רק שכאן מדובר בחלון ואפילו בלי סינון קרינה כמו בגג פנורמי. זה גורם לכניסת שמש וחום לחלל הרכב וליושבי המושב האחורי.

 

בנירו חלון אנכי כך שאין בעיה בנושא זה.

 

באיוניק מערכת מולטימדיה קונקטד של כלמוביל עם כרטיס סים, בנירו מערכת מולטימדיה מקורית שפועלת על ידי נקודה חמה בסלולר, שזה נראה לי פחות נוח, אבל יותר זול אם מתמחרים לך עלות של כרטיס סים)

 

באיוניק לא ניתן לסגל תנוחת ישיבה שבה ניתן להניח את המרפקים על משענות היד המרכזית ובדלתות (הן פשוט נמוכות מדיי), בנירו הדבר ניתן.

 

לאור המגרעות שבאוניק בשבילי היא פסולה, לא משנה כמה נמוכות יותר העלויות שלה.

 

הנירו חבילה בסך הכל לדעתי חבילה טובה ומאוזנת, אבל חבילה משעממת ורציונלית :shock:

 

דווקא בליסינג הייתי בודק עוד רכבים שבתור לקוח פרטי לא הייתי בודק אותם עקב שיקולי אמינות, ירידת ערך וסחירות.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוסיף על מה שנאמר שבנירו יש גם מראה פנימית מתכהה אוטומטית שאין באיוניק.....לטעמי איבזור בטיחות משמעותי. נדמה לי שבנירו יש גם הדלקת אואות דרך אוטומטית שאין באיוניק....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשניהם יש חיישני אורות, אבל בנירו יש גם חיישני גשם (באיוניק אין בשתי רמות האבזור).

 

ברכב שלי אין חיישנים כאלו וברגע שנסעתי ברכב עם חיישנים כאלה הרגשתי איך דבר כזה קטן משפר מאד את איכות החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחורף עם החוק הישראלי שדורש אורות דלוקים מחוץ לעיר חיישני אורות זה קצת מיותר (בקיץ זה יופי).

כניסה והנעה ללא מפתח זה משהו שהיום היה לי מאוד קשה להתרגל להיות בלי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנירו בסך הכל עם התוספות שנוספו לאחרונה עושה רושם של חבילה מאוזנת במחיר סביר......הדבר היחיד שמפריע הוא רעש כביש נוכח, צרה משותפת גם לאיוניק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...