Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בהמשך לכל תאונות משאית - גשר בזמן האחרון


dor_xd
שימו לב! השרשור הזה בן 2447 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המקרה הראשון (שבו נפל הגשר) לא כל כך רלוונטי - הנהג פשוט שכח לקפל את המנוף.

אם כבר הדבר הנכון הוא לחייב התקנת חיווי במקרה ועוברים מהירות מסויימת והמנוף עדיין פתוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנס - הבעיה במשאית עם המנוף היתה שהמנוף לא היה מקופל. אילו היה מקופל היה עמוד בתקן ולא היה מפיל את הגשר.

 

הטרקטור הוא טעות של מי שהזמין את ההובלה ולא הקפיד על גובה המוביל, וגם של בעל המוביל והנהג שלא בדקו את גובה הרכב לאחר ההטענה (אפילו בדיקה חשבונית של גובה המרכב+גובה הטרקטור. מגבלת גובה הגשר מכניסה מקדם בטיחות של 25 ס"מ).

 

מישהו זוכר את היום שבו באיילון היו שתי תאונות מסוג זה - אחת מדרום לצפון, וכעבור שעה - שעתיים בכיוון הנגדי - ומשהו בסדר גודל של 400,000 מכוניות עמדו שעות בפקקים? זה היה לא מזמן, בסיביות 4-5 שנים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המקרה הראשון (שבו נפל הגשר) לא כל כך רלוונטי - הנהג פשוט שכח לקפל את המנוף.

אם כבר הדבר הנכון הוא לחייב התקנת חיווי.

 

ממש אופסי דייזי.

 

זה לא סתם משהו ששוכחים. זה שקול לזה שתיסע על צמיג תקור.

 

מרגישים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השלטים לא עדכניים, כי בכל סלילה מחדש של הכביש הגובה משתנה, ולעולם לא מעודכן. חברות הובלות רציניות מוציאות מדידות לפני כל הובלה חריגה, ולעתים מאבדות לקוחות לפחות רציניות, שלא מוציאות ולכן מחייבות פחות.

 

המנוף לא היה מקופל לא משיכחה, אלא משיקולי עומס מותר על כל סרן. תאשימו את המשטרה/משרד הרישוי/משרד התחבורה בעניין.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוף לא היה מקופל לא משיכחה, אלא משיקולי עומס מותר על כל סרן.

 

מעניין.

 

אפשר הסבר?

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו קשקוש מקושקש.

יאללה נאשים את הרשויות והחוקים והתקנות בכל דבר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השלטים לא עדכניים, כי בכל סלילה מחדש של הכביש הגובה משתנה, ולעולם לא מעודכן. חברות הובלות רציניות מוציאות מדידות לפני כל הובלה חריגה, ולעתים מאבדות לקוחות לפחות רציניות, שלא מוציאות ולכן מחייבות פחות.

 

המנוף לא היה מקופל לא משיכחה, אלא משיקולי עומס מותר על כל סרן. תאשימו את המשטרה/משרד הרישוי/משרד התחבורה בעניין.

1. לפי טענת הרשויות (לא זוכר מי היה המרואיין בטמקא) משאירים מרווח בטיחות של 25 ס"מ בין הגובה המוצהר על התמרור לבין הגובה ה"אמיתי", מספיק להרבה מחזורים של קרצוף וריבוד, ובכל מקרה לא פחות מהתקן המחיב גם את המובילים.

2. הסיפור שהמנוף נותר מורם בגלל בעיית איזון המשקל בין הסרנים מוזר - בשביל זה הוא צריך להיות פרוש לאורך המשאית. מכל מקום, מגבלת העומס על סרן נועדה לשמור את הכביש ואם המוביל לא מסוגל לעמוד בה שיבחר במשאית מתאימה [במקרה הצורך עם זוג(ות) או שלש(ו)ת סרנים], ואם אין לו משאית מתאימה שלא יקח על עצמו את המשימה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש אופסי דייזי.

 

זה לא סתם משהו ששוכחים. זה שקול לזה שתיסע על צמיג תקור.

 

מרגישים.

תקדימים לזה היו ולא רק בארץ, יש גם סרטונים של משאיות רכינה שפוגעות בגשרים.

ניתן גם לראות בסרטון התאונה שהמנוף כמעט לא זז בכלל כשהוא פגע בגשר (הפתיעה אותי מאוד עמידותו - במקום להתקפל - הוא גרם לגשר ליפול), משמע הוא היה יציב ואולי לא מורגש ממש. כמובן שמדובר בהשערה בלבד.

 

המנוף לא היה מקופל לא משיכחה, אלא משיקולי עומס מותר על כל סרן. תאשימו את המשטרה/משרד הרישוי/משרד התחבורה בעניין.

נשמע הזוי וחסר הגיון.

אתה בעצם טוען שהוא עבר בצורה בוטה על חוקים (נסיעה עם מנוף לא מקופל, ובגובה לא תקין) בגלל תקנות עומס על כל סרן?

אני משער שהקנס על העבירה הראשונה גדול יותר - וגם הסיכוי שיעצרו אותך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא טוען את זה כהנפצה, אלא מה שהסבירו לי בעלי מקצוע רלוונטיים. לגבי מנוף מקופל או לא - אתה בטוח שיש תקנה לזה?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2447 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...